نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
دیگر نمی‌دانم در مورد اشتباهات داوری علیه استقلال چه بگویم؟!/ گل‌هایی که استقلال خورد اتفاقی بود!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال معتقد است گل‌هایی که این تیم مقابل مس رفسنجان خورد اتفاقی بوده است!

استقلال ۲ امتیاز بسیار حساس را در بازی با مس رفسنجان از دست داد. پیرامون این مسابقه و شرایط کنونی آبی‌پوشان با امیرحسین صادقی ملی‌پوش اسبق استقلال به گفت‌وگو نشستیم.

بازی استقلال مقابل مس رفسنجان را چطور دیدید؟
دو تیم بازی خوب و چشمگیری از خود به نمایش گذاشته و از نظر فنی خیلی نمی‌توان در این خصوص نقدی داشت. استقلال موقعیت‌های زیادی خلق کرد که در نهایت موفق به زدن دو گل شد اما نکته‌ای که آبی پوشان باید به آن توجه داشته باشند، بحث شروع بازی است. استقلال باید در ورزشگاه آزادی  هوشمندانه آغازگر بازی باشد تا تاثیرگذار باشد اما متاسفانه خیلی زود دروازه‌اش باز شد و این اتفاق باعث هدر رفتن انرژی بچه‌ها پس از آن شد. در مجموع به هر دو سرمربی برای نمایش این چنینی تبریک می‌گویم و ای کاش مصدومیت مهدی پور در این بازی حادث نمیشد.

به مصدومیت مهدی‌پور اشاره کردید. فکر می‌کنید جای خالی او به راحتی در ترکیب استقلال پر شود؟
به نظر من این بچه چشم خورد. از وقتی که مهدی پور پا به تلویزیون گذاشت، بیشتر به چشم آمد و این اتفاق باعث برهم خوردن تمرکز او شده است. من خودم فوتبالیست بودم و وقتی قرار بود به دعوت صدا و سیما وارد برنامه شویم حتماً باید از امیر قلعه نویی اجازه می‌گرفتیم و در واقع از هر ۱۰ نامه‌ای که دعوت می‌شدیم شاید تنها اجازه حضور در یکی دو برنامه را داشتیم. فوتبالیست کارش فوتبال است و حسابش با هنرمند جداست. جماعت هنرمند وقتی در فیلم سریالی بازی می‌کند در طول کار شاید ۵۰ بار از سوی کارگردان کات بگیرند اما در فوتبال کاتی در کار نیست و تمرکز باید ۱۰۰ درصدی باشد. امیدوارم بازیکنان در خصوص حضور در تلویزیون و شبکه‌های خانگی دقت بیشتری به خرج داده و رعایت تمام موارد را کرده تا خدای نکرده تمرکزشان جایی غیر از فوتبال خرج نشود اما در خصوص اینکه جای خالی او در استقلال پر خواهد شد یا خیر باید گفت استقلال بزرگتر از تمامی نام‌ها است و قرار نیست در نبود یک یا دو بازیکن دچار مشکل شود.

استقلال در شروع هر دو نیمه خیلی زود از حریف گل خورد. دلیل این اتفاق را چه می‌دانید؟
دلیل خاصی ندارد چون اینگونه گل خوردن سابقه نداشته باید گفت اتفاقی بوده است. اما اگر بخواهیم فنی به موضوع نگاه کنیم، باید گفت عدم هماهنگی و تمرکز لازم می‌تواند از جمله دلایل این اتفاق باشد و البته باید چون این مدل گل خوردن در استقلال تکراری نبوده خیلی نمی‌توان به لحاظ فنی از آن ایراد گرفت.

استقلالی‌ها حسابی از نحوه قضاوت داور بازی گله مند بودند. نظر شما در این خصوص چیست؟
واقعا نمی‌دانم در خصوص اشتباهات سریالی داوریها چه باید گفت. جالب آنکه در خصوص اپیدمی اشتباهات داوری فقط یاد گرفته‌ایم بگوییم. اشتباهات داوری هم جزئی از فوتبال است و این گفته فقط در ایران و کشورهایی داغون‌تر از ما شنیده میشود. تا وقتی سیستم v.a.r وارد فوتبال ما نشود نمیتوان هشدار جدی به داوران داده و آنها را کنترل کرد. آقایان فکر می‌کنند قرار است عمل قلب باز انجام دهند. ما فقط ادعا داریم از بازیکن و باشگاه گرفته تا فدراسیون و هیچ فرقی هم نمی‌کند بین استقلال و پرسپولیس و سپاهان. هیچکس هم دلسوز هواداران بیچاره فوتبال نیست. میلیاردها میلیارد پول در این کشور هدر می‌رود اما یکی نباید بیاید و هزینه سیستم v.a.r را بدهد؟! این‌ها نتیجه سیاست‌های غلطی است که آقایان دنبال می‌کنند. حرفم بزنی می‌گویند فلان و بهمان.

بلانکو مقابل مثل رفسنجان نمایش خیره کننده از خود نشان داد. دلیل این اتفاق را قرار گرفتن مهرداد محمدی در کنار او و رفتن ماشاریپوف به خط میانی می‌دانید یا دلیل دیگر؟
بلانکو مهاجمی با کیفیت و تاثیرگذار است و همواره قابلیت‌های خود را نشان داده است و ربطی به این ندارد که بازیکن ازبک در کنار او باشد یا مهرداد محمدی ‌. اینکه چه بازیکنی در کنار او قرار بگیرد به تشخیص سرمربی برمی‌گردد. بلانکو مهاجمی است که با جایگیری‌های خوبی دارد در پست ۱۰ یا ۱۱ بازی خوبی از خود به نمایش می‌گذارد.

دیدار استقلال مقابل آلومینیوم اراک را چطور ارزیابی می‌کنید؟
استقلال هشت فینال پیش رو دارد و باید تمامی آنان را با پیروزی پشت سر بگذارند و در این مسیر سخت آلومینیوم با دیگر تیم‌ها فرقی ندارد و آنچه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است کسب سه امتیازهای بازی‌های آینده و قهرمانی در پایان فصل از سوی پسران آبی است.

و یک بحث غیر فوتبالی، در جریان سیل اخیر سیستان و بلوچستان شما یکی از چهره‌های ورزشی بوده آید که برای کمک پای کار آمده بودید.
چیزی برای گفتن نیست. اگر کاری هم انجام داده‌ام از باب وظیفه بوده است. بدون تردید من در آن استان هوادارای داشتم که دعاگوی موفقیت من بوده و برای مصدوم نشدن من دست به دعا برداشته است. این کمک رسانی یک وظیفه شرعی و انسانی بود. نمی‌توانم مثل برخی افراد چشمم را روی چنین اتفاقاتی که پیرامون ما رخ می‌دهد ببندم. به قول شهید رجایی فردای قیامت باید پاسخگوی ۳۶ میلیون ایرانی باشم.

در چنین شرایطی من هم تلاش کردم سهم اندکی در رفع مشکلات هموطنان سیل زده خود داشته باشم و ان شاالله خدا از ما قبول کند و گناهان ما را ببخشاید. نمی‌دانم اما چرا برخی مسئولین در این گونه مواقع آنگونه که باید دستگیر مصیبت زدگان باشند ظاهر نمی‌شوند. بگذریم....

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ایمان IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    در مورد شروع بازی درست گفته ولی باید در نظر داشت درسته روزبه چشمی طبق گفته استاد کیروش بهترین دفاع وسط تاریخ فوتبال جهان است ولی پارک کردن اتوبوس یک مقداری تخصص می خواهد که چشمی نتونست در ابتدای دو نیمه با یک دور فرمون اینکار را انجام بدهد در نتیجه توی این فرصت که چشمی داشت اتوبوس را عقب جلو می کرد تا جلوی دروازه پارک کند متاسفانه مس جوانمردی را فراموش کرد و محل پارک اتوبوس استقلال را اشغال کرد .
  • استیصال IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    بخدا اگه تو هیچی نگی خیلی سنگین تری چون از قدیم گفتن بده کارا اگه نری سراغش طلبکار میشه حالا حساب شما کیسه کشاست دست پیش میگیرید که پس نیوفتید
  • ع ق QA ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    قیافه ش را اتفاقات دنیا شر شما را از سر فوتبال کم کنه آخه تو و بقیه پرت و پلا گوها چرا نمی بندید
  • ع ق US ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    نه تو هم خیلی متخصصی؟؟!! لطفا هیچ نگو ببندش بهتره حرفهای که تو می خوای بزنی نکونام و هاشمی نسب و طرفدارای استقلال توش متخصص هستند شلوغ کاری ؟! خودمون و فوتبال مون کم داره؟! بنظر من بعضی انسانها تا پایان لیگ باید به کویر تبعید بشوند و هیچ وسیله ارتباطی و خبری از فوتبال نداشته باشند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی