۱۹
به مرد برزیلی راحت دو کار دادند/ جای ویرا مربی ایرانی بود اخراج می شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اخراج ویرا در بازی با گل گهر سیرجان تا حدی سختگیرانه به نظر می رسید.

حتی اگر بپذیریم اعتراض ویرا به داور مسابقه کمی تند بود، باید بپذیریم که اگر به جای او یک مربی ایرانی بود، اخراج نمی‌شد (البته نه مربیانی مثل نویدکیا). ویرا یک اخطار هم داشت و داور می‌توانست به او تذکر بدهد. بعضی از مربیان ایرانی (نه همه) کنار خط هرچه دوست دارند، می‌گویند و بعضاً با شلوغ‌بازی کار را درمی‌آورند اما ویرا اصلاً این مدلی نیست و فضای فوتبال ایران را هم آنقدر نمی‌شناسد که... او اعتراضی کرد که شاید نباید می‌کرد و نهایتا به پزشک پرسپولیس گفت به داخل زمین برود اما آیا بقیه مربیان اعتراض نمی‌کنند؟ یکسری از مربیان با هر اوتی اعتراض می‌کنند و داوران جرأت تذکر دادن به آنها را هم ندارند اما ویرا مثل آب خوردن اخراج شد و تازه بعد از او دستیارش هم کارت گرفت. 
اوسمار ویرا سابقه بدی هم ندارد و جامعه فوتبال او را به عنوان یک مربی جنجالی و حاشیه‌ای نمی‌شناسد. مرد برزیلی از نظر فنی هم تصمیمات خوبی برای پرسپولیس گرفته که از آن جمله می‌توان به استفاده از عبدالکریم حسن و اورونوف در جناح چپ اشاره کرد. ویرا حتی ترابی را به جناح راست برد تا نشان بدهد به منافع پرسپولیس فکر می‌کند و اهل مصلحت‌اندیشی نیست. با تمام این اوصاف او دیروز با وسواس بیش از حد داور اخراج شد تا بازی مهم تیمش مقابل ملوان را از دست بدهد. سؤال تکراری اما این است که اگر جای ویرا یک مربی ایرانی (از نوع جنجالی‌اش) بود، اخراج می‌شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • آریا US ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    به هرحال باید کیستقلال رو یه جوری قهرمان کنن دیگه! تیمی که رنگ آسیا رو نمیبینه؛ تو اولین بازی جام حذفی اوت شد؛ توی بازیهای دربی ۱ امتیاز با پنالتی و اخراج نکردن بازیکنشون بهشون هدیه دادن؛ ۹۰ دقیقه داد و فریاد میکنن کنار زمین اما کارت نمیگیرن! حالا این بنده خدا به همراه سیدجلال فورا اخطار و اخراج میشن! پرسپولیس باید از رییس کمیته داوران به afc شکایت کنن تا دیگه انقدر واضح حق خوری نکنن!!!
  • محمدرضا IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    اگه داورا شهامت دارن نکونام رو اخراج کنن عمرا
    • دادا IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      عمرا نمی‌توانند تمام بازی های که پخش مستقیم هست به تمامی تصمیمات داوران معترض است وبراحتی تا داخل زمین می‌رود مثل فرهاد مجیدی اما هیچگاه حتی تذکر جدی هم نمی‌گیرد چرا باید ازکمیته داوران پرسید شاید آنها بدانند علتش را تا ماهم قانع شویم
    • Hootan IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      نکونام خخخخ فقط با هوچی گری و اتوبوسی میخواهد قهرمان بشه اون هم از نوع کثیفش
    • ابرام US ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      یکی گفتا به داور ای غضنفر ... چه خوردی تا چنین کردی تو محشر =================================================================== یکی سیخت فرو کرد وندیدی ... چه کرد اوسما ر تا اورا گزیدی؟ ======================================================================== بگفتا من بدون var بودم ... ولی قبلاََ به «برزیل» رفته بودم ==================================================================== به برزیلی« وی یرا» گفت داور ... ندیدم «ریفری» چون تو غضنفر ================================================================ چو کارت «زرد» اورا داده بودم ... تشکر کرده «قرمز» هم فزودم ======================================================================== «وی یرا» پاسخم اینگو نه فرمود... که «قندل» همنشینت روز «موعود» =============================================================== به خوشحالی چنان از جا پریدم ... تو گویی مُسهلی خوردم که « ری..دم»
  • دوچرخه سواران ابرقو EE ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    عضی از مربیان ایرانی (نه همه) کنار خط هرچه دوست دارند، می‌گویند و بعضاً با شلوغ‌بازی کار را درمی‌آورند = جواتی
  • ... IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    دو کار نه دو کارت
  • پرسپولیس زرنگ IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    دوساله پیش دائم فرخاد و کمک فرخاد دائم وسط زمین بودند و امسال چکوش و کمک میکروفن دا ئم با بی ادبی و هوچیگری وسط زمین پلاسند . ببینیم چکوش و کمک میکروفن آیا اخراج مشوند سر انجام
  • جعفر IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    چکش همش کنارخط میپره واعتراض میکنه ولی هیچ داوری جرات نداره بهش اولتیماتوم خالی همن بده چه برسه کارت فدراسیون ابی یعنی این
  • نظاره گر US ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    نکونام حتی چند دقیقه ی متوالی هم در محوطه ی فنی مربیان نمی‌ماند. با این استاندارد باید هر بازی کارت بگیرد.
  • العین. و. الونگا IQ ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    سال دیگه متاسفانه استقلال به خاطر نگرفتن مجوز از آسیا حفظ میشود ودربی نداریم
    • تاجی با اصالت IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      از عمر خربین یاد کن.اولونگا که امسال داغ گذاشت به دلتون تو ازادی جرتون داد حذف شدین نسیم سرخ اسیا
  • العین. و. الونگا IQ ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    و سال دیگر عنوان قهرمانی دسته یک به استقلال می‌رسد اگر بازهم کمک نایب قهرمانی نشود
  • ن IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    چرتپلیسی به اون کارت دادن برای اینکه جو رو بر علیه داور خراب می کرده. تمرکز را از داور می گرفته ، چه ربطی به استقلال داره؟ که گل هم که می زنن براشون حساب نمی کنن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی