نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
اتفاقی کم‌سابقه برای هیجان‌انگیزتر شدن دیدار رئال‌مادرید - منچسترسیتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال‌مادرید می‌خواهد سقف سانتیاگو برنابئو را ببندد تا برای رویارویی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان جوی تماشایی ایجاد کند.

طبق گزارش ESPN، مادرید از یوفا درخواست کرده تا مجوز لازم را برای برگزاری بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا زیر سقف بسته در سانتیاگو برنابئو صادر کند. باشگاه در خانه تازه بازسازی شده خود سقف جمع‌شونده قرار داده و معتقد است که بستن آن باعث می‌شود تا فضای بهتری در جدال بسیار مهم مقابل قهرمانان فعلی ایجاد شود.

یوفا در جلسه فنی پیش از بازی که قرار است اوایل امروز برگزار شود، آخرین تصمیم را در مورد این موضوع خواهد گرفت. آنها قبل از صدور حکم با داور تعیین شده بازی فرانسوا لتکسیر مشورت خواهند کرد. برخی از بازیکنان تیم نیز از هواداران خواسته‌اند تا برای بهتر کردن فضای استادیوم لباس سفید سنتی باشگاه را به تن کنند.

سیتی بدون دو مدافع اصلی خود، کایل واکر و ناتان آکه، برای این دیدار حیاتی به مادرید سفر کرده است. این دو نفر به دلیل مصدومیت از لیست ۲۱ نفره بازی حذف شدند. شاگردان کارلو آنچلوتی پس از میزبانی از تیم پپ گواردیولا، روز شنبه در لالیگا به مصاف مایورکا خواهند رفت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی