نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا در خطر حمله داعش/ همه آنها را بکشید! +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داعش تهدید کرده که به محل برگزاری چهار بازی لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک‌چهارم نهایی حمله خواهد کرد.

سازمان تروریستی داعش تهدید کرده که به هواداران حاضر در بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک‌چهارم نهایی حمله خواهد کرد. مقامات از این تهدید آگاه هستند اما اعلام کرده‌اند که دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. مارکا این گزارش را منتشر کرده اما تعدادی از خبرگزاری‌های مهم اسپانیا نیز خبر را اعلام کرده و ادعا می‌کنند که مقامات انگلیس، فرانسه و اسپانیا خبر تهدید داعش را دریافت کرده‌اند، اما همچنان معتقدند که وضعیت را تحت کنترل دارند.

العظیم، سازمان وابسته به داعش، تصویری از یک فرد نقاب‌دار با تفنگ منتشر کرده که در پس‌زمینه چهار ورزشگاه امارات (آرسنال – بایرن‌مونیخ)، پارک دوپرنس (پاری‌سن‌ژرمن - بارسلونا)، متروپولیتانو (اتلتیکومادرید – بروسیادورتموند) و سانتیاگو برنابئو (رئال‌مادرید - منچسترسیتی) دیده می‌شوند و روی تصویر نوشته شده: «همه آنها را بکشید!»

دولت اسپانیا از این تهدید آگاه است، اما هیچ تغییری برای مسابقات مادرید که تنها با فاصله ۲۴ ساعت در پایتخت برگزار می‌شوند، ایجاد نشده است. تدابیر امنیتی زیادی اندیشیده شده اما صبح روز سه‌شنبه (امروز) دولت جلسه‌ای برای تصمیم‌گیری در مورد اقدامات اضافی احتمالی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اتفاقی کم‌سابقه برای هیجان‌انگیزتر شدن دیدار رئال‌مادرید - منچسترسیتی

بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا در خطر حمله داعش/ همه آنها را بکشید! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی