نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
گزارش‌های ضد و نقیض درباره ارلینگ هالند/ اختلاف ۵۰میلیون یورویی برای انتقال بزرگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مبلغ بند فسخ قرارداد ارلینگ هالند ستاره منچسترسیتی می‌تواند گزینه‌های انتقال او را محدود کند.

در گزارش‌ها آمده بود که اگر رئال‌مادرید بخواهد ارلینگ هالند را در تیم خود داشته باشد، رافائلا پیمنتا ایجنت او می‌تواند این کار را تسهیل کند. با این حال، جدیدترین گزارش در مورد ستاره منچسترسیتی این است که لوس‌بلانکوس باید بهایی مشابه سایرین برای جذب او بپردازد. در تمام این مدت مکرراً در مورد بند فسخ مقرون به صرفه در قرارداد او صحبت شده اما رلوو ادعا می‌کند که این بند دیگر وجود ندارد. او تابستان گذشته در قرارداد خود بندی داشت که اگر پپ گواردیولا از باشگاه جدا می‌شد، می‌توانست با ۱۲۵ میلیون یورو سیتی را ترک کند، اما دیگر اینطور نیست. اکنون گفته می‌شود که بند فسخ قرارداد او ۱۷۵ میلیون یورو است؛ چه برای باشگاه‌های انگلیس چه باشگاه‌های خارج از کشور.

علاوه بر این، گفته می‌شود که او دلایل کمی برای ترک منچسترسیتی دارد. هالند علاقه‌ای برای بازگشت به فوتبال آلمان ندارد و تنها برای شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان ممکن است پاری‌سن‌ژرمن را در نظر بگیرد. اگر کیلیان امباپه به رئال مادرید بپیوندد، هالند فضای کمی برای خود می‌بیند و در حالی که بارسلونا چندین سال پیش مقصد جذابی برای او بود و مذاکراتی هم صورت گرفته بود اما وضعیت مالی فعلی باشگاه باعث منتفی شدن معامله می‌شود. بنابراین این احتمال وجود دارد که او برای مدتی در سیتی بماند.

فعلا به نظر می‌رسد گزینه‌ای جذاب‌تر از سیتی برای هالند وجود ندارد و اگر گواردیولا تابستان آینده این باشگاه را ترک کند، بی شک بحث بیشتری در مورد آینده هالند به وجود خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: رئال‌مادرید بمب دوم را هم می‌ترکاند/ زوج هالند – امباپه در خط حمله کهکشانی‌ها؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی