نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
واکنش جالب کین به رفتار عجیب هواداران آرسنال/ برای من احترام قائل هستند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصاحبه هری کین در ورزشگاه امارات با شعار توپچی‌ها مختل شد و این ستاره واکنش جالبی نشان داد.

هری کین در تساوی ۲-۲ بایرن مقابل آرسنال از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و بعد از بازی با تی‌ان‌تی اسپورت مصاحبه‌ای انجام داد. هواداران آرسنال با چند شعار انتخابی از ستاره‌ای که قبلا برای تیم رقیبشان تاتنهام بازی می‌کرد، پذیرایی کردند. اما کین واکنش جالبی نشان داد و اذعان داشت که هواداران برای او احترام قائل هستند.

کین و بایرن پس از دو شکست متوالی (مقابل دورتموند و هایدنهایم) وارد بازی شدند، اما عملکرد آنها در شمال لندن تا حدودی روحیه تیم را بالا برد. لورا وودز مجری برنامه با اشاره به هوادارانی که سر و صدا می‌کردند و شعار می‌دادند از کین پرسید که آیا دلش برای هواداران آرسنال تنگ شده بود یا خیر، او پاسخ داد: «فکر می‌کنم آنها برای من احترام قائل هستند.»

او در پاسخ به این سوال که آیا از گلزنی مقابل رقبای قدیمی خود راضی است یا خیر، افزود: «می‌دانم که امشب فقط هواداران بایرن‌مونیخ این بازی را تماشا نکردند، بنابراین شاید کمی فشار بیشتری حس می‌شد، اما بازی با آرسنال همیشه سخت است.»

کین رکورد قابل توجهی مقابل آرسنال دارد و ۲۰ بار مقابل توپچی‌ها بازی کرده و ۱۵ گل به ثمر رسانده است. او هفته آینده در بازی برگشت آلمان فرصت دارد که یک بار دیگر مقابل رقیب دیرینه به میدان برود. بازی برگشت هفته آینده در آلیانتس‌آرنا برگزار خواهد شد. آرسنال اوایل هفته آینده با استون‌ویلا بازی می‌کند و بایرن با کلن روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید: استدلال عجیب داور وقتی پنالتی نگرفت؛ یک اشتباه بچگانه کرد! +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی