نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
حمله گواردیولا به رئیس باشگاه رئال مادرید؛ تو باید یک زمین خوب داشته باشی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از تساوی رئال مادرید و منچسترستی در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گواردیولا از فلورنتینو پرس انتقاد کرد و وضعیت زمین سانتیاگو برنابئو را نامناسب دانست.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از تساوی سه‌شنبه شب مقابل رئال‌مادرید، بار دیگر به انتقاد از زمین چمن پرداخت. صحبت‌های زیادی در مورد بسته شدن سقف سانتیاگو برنابئو وجود داشت، اما گواردیولا ادعا کرد که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادرید، اقدامات دیگری نیز می‌توانست برای بهبود شرایط بازی انجام دهد.

بعد از بازی از گواردیولا در مورد سقف سوال شد و او گفت: «راستش من دوست دارم آسمان را ببینم. اما جالب و تاثیرگذار بود. آنها باید از چمن مراقبت کنند و آن را بهبود بخشند. فلورنتینو فقط باید نگرانِ داشتن یک زمین خوب در آینده باشد.»

در همین حال، رودری هرناندس نیز به روزنامه آاس گفت که به نظرش زمین در شرایط بدی قرار داشت که کمی باعث اذیت شدن منچسترسیتی شد اما تاکید کرد اصلا قصد بهانه آوردن ندارد. همچنین رلوو گزارش داد که تیم رئال مادرید نیز از کیفیت زمین ناراحت است. این مشکل مدتهاست که وجود دارد و گرد و غبار و کثیفی ناشی از بازسازی اطراف استادیوم باعث پایین آمدن کیفیت زمین شده است.

گواردیولا در دوران سرمربیگری بارسلونا، زمانی که ژوزه مورینیو هدایت لوس‌بلانکوس را برعهده داشت، می‌گفت که رئال مادرید اجازه می‌دهد چمن بلندتر شود و به آن آب کمتری می‌دهد و با این کار حرکت توپ کندتر می‌شود. گواردیولا و ژاوی هرناندس بارها از این مورد انتقاد کردند و سرمربی سیتی روز سه‌شنبه نیز بار دیگر اعلام کرد که زمین استاندارد نیست.

بیشتر بخوانید: شانس منچسترسیتی برای رسیدن به رکورد رئال‌مادرید/ کهکشانی‌ها قربانی پپ می‌شوند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی