نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
۰ |
۰
ماجرای دشمنی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن چیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اختلاف بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن به ۱۲ سال قبل برمی‌گردد و این دو تیم امشب در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هم روبرو خواهند شد.

دشمنی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن مدتی است که ادامه دارد و تا حد زیادی به کامبک ۶-۱ بلوگرانا در لیگ قهرمانان مقابل پاریسی‌ها و به دنبال آن انتقال نیمار جونیور برمی‌گردد. اما به نظر می‌رسد که تنش بین دو باشگاه سابقه طولانی‌تری دارد. انتقال نیمار به پاری‌سن‌ژرمن شاید نقطه عطف این رقابت باشد و از آن زمان تاکنون لیونل مسی و عثمان دمبله نیز به پایتخت فرانسه رفتند. با این حال نشریه اتلتیک می‌گوید که دشمنی آنها به چند سال عقب‌تر برمی‌گردد.

بارسلونا در سال ۲۰۱۲ سعی کرد تیاگو سیلوا را از میلان به خدمت بگیرد و به آرامی در حال کار بر روی معامله بود، اما ناگهان پاری‌سن‌ژرمن وارد شد و بازیکن مورد نظر آنها را در هوا قاپید. یک سال بعد، در حالی که بارسلونا همچنان در جستجوی یک مدافع میانی بود، همین اتفاق در مورد مارکینیوس رخ داد. درگیری‌های آنها چهار سال بعد در زمین ادامه داشت، اما پس از آن بارسلونا در سال ۲۰۱۷ مارکو وراتی را بازیکنی ایده‌آل در خط هافبک دانست و خود بازیکن نیز به انتقال علاقه داشت اما پاریسی‌ها راه معامله را مسدود کردند. چند وقت بعد، بند فسخ ۲۲۲ میلیون یورویی قرارداد نیمار جونیور فعال شد. همه این اتفاقات به تنش بین دو باشگاه دامن زد.

دو تیم امشب در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان با هم روبرو خواهند شد و بی شک شاهد رقابتی جذاب و تماشایی خواهیم بود. آبی‌اناری‌ها که سال گذشته دمبله را از دست دادند، نه تنها می‌خواهند در لیگ قهرمانان اروپا بمانند، بلکه در را محکم روی هرگونه پیشنهاد انتقال برای لامین یامال که مورد علاقه پاریسی‌هاست ببندند.

بیشتر بخوانید: اولتراهای پاری‌سن‌ژرمن هشدار دادند؛ استادیوم را تبدیل به کلبه وحشت می‌کنیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی