نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
۵ |
۲
عجیب اما باورکردنی؛ تراز بازیکن در استقلال منفی شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با مصدومیت مهدی مهدی پور و خروج او از لیست استقلال تراز بازیکن در تیم صدرنشین نسبت به دور رفت منفی شد!

استقلال در تعطیلات زمستانی سه بازیکن از دست داد. سعید مهری با فسخ قرارداد یک طرفه خود با استقلال راهی تیم آپول شد. تیمی که آماده می شود با مربیگری ریکاردو ساپینتو قهرمانی اش را در این فصل از بازی های لیگ برتر قبرس جشن بگیرد.

یکی از اتفاقات تلخ در اردوی آبی ها مصدومیت کوین یامگا بود. مصدومیتی که منجر به آسیب دیدگی شدید کوین از ناحیه چشم شد و از شروع دور برگشت نتوانست استقلال را همراهی کند. این اتفاق تلخ در بازی مس رفسنجان تکرار شد و استقلال در ۸ هفته پایانی مهدی مهدی پور را نخواهد داشت. به جمع این سه بازیکن باید امیر ارسلان مطهری را هم اضافه کرد که راهی تراکتور شد.

استقلال ۴ بازیکن تاثیر گذار در دور رفت را در دور برگشت به همراه نداشت. از جمع این ۴ بازیکن تنها مهدی مهدی پور از ابتدای دور برگشت تا بازی با مس رفسنجان همراه آبی ها بود.

استقلال در تعطیلات زمستانی اما سه بازیکن جدید به خدمت گرفت. رافائل سیلوا، جلال الدین ماشاریپوف و میلاد فخر الدینی. از این جمع میلاد فخر الدینی و جلال الدین ماشاریپوف در آخرین بازی استقلال در برابر مس به میدان آمدند و جز خوب های استقلال بود اما رافا روی نیمکت نشست.

با خروج مهدی مهدی پور از لیست استقلال حالا تراز بازیکن در تیم مدعی قهرمانی منفی شد و باشگاه استقلال بنا بر قوانین نمی تواند بازیکن جدیدی را جایگزین کند و باید با یک بازیکن کمتر به کار ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: دردسری که هنوز پابرجاست/ تکلیف بدهی‌های داخلی استقلال چه شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • میلاد IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    زمین گرده !! یاد خوشحالی استقلالیها بخاطر مصدومیت پورعلی گنجی و یاسین سلمانی و بیرانوند افتادم
  • رسانه زرد IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    دروغ میگن بازیکن زیاد دارن
  • محمد از کرج IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    لنگ حکومتی در این چهل سال هیچ وقت کمبود بازیکن نداشته این فصل هم ۳ جین براش بازیکن ستاره گرفتن.. البته فقط یک سال لنگ حکومتی به خاطر بسته بودن پنجره اش با کمبود مواجه بود که اون هم لنگی ها همیشه جاررر میزنن ..!! ولی عوضش اینقدر حمایت رسانه ای پشت این تیم حکومتی هست که کمبود بازیکن جبران میشه.. یعنی اینقدر رسانه های حاکمیتی براش تبلیغ مثبت میکنن که در آسیا گویا تیم ملی بازی داره؟؟! و حتی شبکه خبر هم برای اعلام بازیهای اسیایی لنگ حکومتی زیر نویس میکنه لنگ‌ایران..!! نه لنگ تهران..!! خلاصه اینکه اگر استقلال در طول این چهل سال به اندازه لنگ حکومتی حمایت می شد هم در جذب بازیکن ..هم در حمایت رسانه ای هم در ثبات مدیریتی و حفظ شاکله بازیکنان به مدت چند فصل و....مطمئن باشید استقلال ستاره چهارم را هم گرفته بود..و تیم لنگ حکومتی که نه اصالتی داره نه افتخاری در اسیا فقط با زور و حمایت حکومت باید همیشه در صدر باشه..!!
    • ایمون زاید IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      تیم اول پایتخت باشی همینه دیگه طرفدارات بیشتره چرا فکرمیکنی باید نسبت به پرسپولیس احترام بیشتری داشته باشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی