نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
کیلیان امباپه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه قبل از بازی پاری سن‌ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان گفته بود این نبرد محل نمایش بازیکنان بزرگ است و من هم آماده‌ام تا خودم را به رخ بکشم.

کیلیان امباپه در دیدار مقابل بارسلونا یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان پاریسی‌ها بود و در نهایت هم نتوانست جلوی باخت ۳-۲ در زمین خودشان را بگیرد تا شانس پاری سن‌ژرمن برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به حداقل برسد.

هواداران پاری سن‌ژرمن مدت‌هاست که از امباپه بابت تمایلش برای رفتن به رئال مادرید و عدم فسخ قرارداد با تیم پاریسی انتقاد می‌کنند و حالا این انتقادها به اوج خود رسیده است.

بعد از باخت مقابل بارسلونا، که امباپه بسیار ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شد، این بازیکن با انتقادهای زیادی مواجه شد. با وجودی که او قول داده بود تمام توانش را برای این بازی و همه بازی‌های پاری سن‌ژرمن بگذارد، اما به نظر می‌رسید که امباپه در طول بازی تمرکز ندارد و مشارکتی در جریان بازی نداشت.

منتقدان او حالا این نمایش ضعیف را به اخبار فراوانی که به رفتن امباپه به رئال مادرید مربوط می‌شود مرتبط کرده‌اند و می‌گویند انگیزه کیلیان از زمانی که تصمیم به ترک پاری سن‌ژرمن گرفته کاملا کمتر از قبل شده است و رفتار درون و بیرون زمین او در چندوقت اخیر کاملا عدم تعهدش به باشگاه را نشان می‌دهد.

با وجود تلاش‌های پاری سن‌ژرمن برای نگه داشتن او، به نظر می‌رسد که رفتن امباپه به رئال مادرید قطعی است چرا که تمایل او برای بازی در غول فوتبال اسپانیا در سال‌های اخیر بیش‌تر و بیش‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: روایت جالب فوق ستاره لیگ قهرمانان؛ هیچ باشگاهی من را نمی‌پذیرفت/ گفتند در فوتبال هیچی نمی‌شوی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی