نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
۱ |
۲
دعوت مورایس از هواداران سپاهان؛  دشمن ما در خانه نیست!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی سپاهان می‌گوید در این شرایط سخت تیمش نیاز به اتحاد بیشتری دارد.

 ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نساجی در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار کرد: عیدتان مبارک. فردا یک بازی جذاب مقابل نساجی داریم. آن‌ها باتوجه به شرایط جدول آمدند تا از ما امتیاز بگیرند. بازی جالبی خواهد بود و برای ما مشکل ساز هستند. حریف قابل احترامی هستند و امیدواریم بهترین‌ها برایمان رخ دهد.

مورایس درباره حضور پیدا نکردن هواداران در تمرین سپاهان پس از این‌که او این صحبت را مطرح کرده بود، گفت: بعضی وقت‌ها باتوجه به زمینی که در اختیار داریم، شرایط فراهم نیست. ما دو زمین تمرین داریم. زمین تمرینی که جایگاه دارد در حال تعمیر است و آن زمین دیگر شرایط حضور هواداران را ندارد.

او درباره نتایج ضعیف اخیر تیمش گفت: باتوجه به نتایج اخیر اصلا خوشحال نیستم. خوشبختی و خوشحالی برای من پیروزی است.

سرمربی سپاهان درباره تغییر ترکیب تیمش مقابل صنعت نفت گفت: تغییرات ما برای این بود که نتیجه بهتری کسب کنیم. وقتی توپ را نداریم باید با 9 یا 10 مدافع بازی کنیم.

او درباره غایبان تیمش بیان کرد: دانشگر برای بازی فردا مصدوم است و محمد کریمی را هم نداریم. آریا هم مصدوم است اما شرایط بهتری پیدا کرده است. این احتمال را دارد که فردا دقایقی بازی کند. او تمریناتش را در این هفته شروع کرد.  

مورایس اضافه کرد: شرایط در این فصل عادی نبود. ما باید بعد از این اتفاقات شرایط را ادامه دهیم. بعضی چیزها برای من عادی نیستند. زندگی چالش‌هایی دارد که باید از آن‌ها عبور کنیم.

او ادامه داد: بعضی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که از زندگی تهی می‌شوم. بعضی وقت‌ها باید تلاش کنم خودم را ریکاوری کنم. این نشست خبری برای این سوالات نیست چون ما فردا بازی داریم اما خوشحال خواهم بود تا نشست خبری داشته باشیم و در این خصوص صحبت کنیم. بعضی وقت‌ها جواب‌هایی وجود دارد که از واقعیت دور هستند.

مورایس در پایان اضافه کرد: در یک رقابت، حریفانی داریم. امسال برخی حریفان علیه ما شکایت کردند. همه می‌دانند چه تیم‌هایی را می‌گویم. خوشحال خواهند بود تا ما را علیه هم ببینند. این باعث پیروزی آن‌ها خواهد شد. هواداران ما باید متوجه باشند که حریفان ما در خانه ما نیستند. این بازیکنان شایسته هستند و با هم می‌توانیم شرایط را برگردانیم. به همین خاطر می‌خواهم هواداران در ورزشگاه باشند و فکر کنند باید با چه کسی بجنگند. فقط با هم می‌توانیم به مسیر متفاوت بریم. در شرایط سخت اتحاد بیشتری نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: دستیار کیروش به نشست خبری پرسپولیس رفت/ بیرانوند گچش را باز کرد/ اخراج اوسمار سختگیرانه بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی