نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
درخواست مهم از فدراسیون فوتبال؛ یا همه بازی‌ها یا هیچ‌کدام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال قصد دارد مسابقات فصل آینده لیگ برتر را با حضور کمک داور ویدئویی برگزار کند و در همین راستا بزودی سیستم‌ها وارد تهران می‌شود.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به تازگی در مصاحبه اش گفته به زودی ۶ دستگاه کمک داور ویدئویی وارد تهران می‌شود و از آنجایی که پیش از این هم دو دستگاه وارد تهران شده بود، فدراسیون فوتبال مشکلی ندارد که مسابقات فصل آینده لیگ برتر را با حضور کمک داور ویدئویی برگزار کند.

فدراسیون فوتبال برای تربیت کمک داور ویدئویی کلاس آموزشی در ایران برگزار می‌کند و با برگزاری این کلاس همه داورانی که در لیگ برتر سوت می‌زنند، لایسنس قضاوت بازی‌ها با حضور کمک داوران ویدئویی را دریافت خواهند کرد. اما مهم‌تر از همه این‌ها جانمایی سیستم کمک داور ویدئویی در استادیوم‌ها است.

واقعیت این است که برخی از استادیوم‌ها که هم اکنون بازی‌های لیگ برتر در آن برگزار می‌شود، پیش بینی برای استفاده از این سیستم نداشته اند و جانمایی این سیستم در استادیوم‌های مورد اشاره نیاز به یک سری زیر ساخت‌ها دارد که به نظر از هم اکنون باید انجام شود. چرا که در غیر اینصورت ممکن است بازی‌های فصل آینده لیگ برتر به این خاطر به تاخیر بیافتد.

نکته مهم دیگر اینکه فدراسیون فوتبال اعلام کرده هر استادیومی که زیر ساخت‌ها را تهیه نکند از برگزاری بازی با حضور کمک داور ویدئویی محروم می‌شود.

این اصلا زیبنده لیگ برتر نیست که برخی از بازی‌هایش با حضور کمک داور ویدئویی برگزار شود و برخی نه. این دوگانگی به طور حتم برای تیم‌های میهمان ناراحت کننده خواهد بود و چه خوب است فدراسیون فوتبال اگر نیت به برگزاری بازی‌ها با حضور کمک داور ویدئویی دارد همه بازی‌ها را با این سیستم برگزار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی