نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
سیدجلال حسینی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس به لطف اتفاقاتی که مقابل گل گهر سیرجان رخ داد، در شرایط مهمی قرار گرفت.

سیدجلال حسینی برای پرسپولیسی‌ها واقعا حکم اسطوره را دارد. بازیکنی که بالغ بر ۸ فصل پیراهن قرمز را به عنوان بازیکن بر تن کرد، به کاپیتانی پرسپولیس رسید و با این تیم جام‌های بسیار زیادی را به دست آورد؛ از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی گرفته تا فتح سوپرجام و البته دو بار رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا.

ملی‌پوش اسبق پرسپولیس که در جام جهانی و جام ملت‌ها نیز برایمان فیکس بازی کرده، تا ساعاتی دیگر به صورت ناخواسته به یک افتخار بزرگ دست پیدا می‌کند. هرچند که خودش دوست داشت قضیه به شکلی دیگر برایش رقم بخورد.

افتخار انزلی

جلال حسینی بهمن ماه سال ۱۳۶۰ در بندر انزلی به دنیا آمد و فوتبالش را در تیم‌های پایه‌ای این باشگاه ریشه‌دار دنبال کرد. او از تیم جوانان ملوان خودش را پله پله بالا کشید و سال ۱۳۸۱ توانست برای بزرگسالان قوی سپید خزری به میدان برود. سیدجلال تا سال ۱۳۸۴ برای ملوان فوتبال بازی کرد و پس از آن راهی تیم‌های دیگر از جمله پرسپولیس شد اما همواره تاکید داشت که دلش می‌خواهد بازی خداحافظی از فوتبال را با پیراهن پرسپولیس مقابل ملوان انجام بدهد.

اتفاقی که رخ نداد!

مدافع ملی‌پوش اسبق پرسپولیس تیر ماه ۱۴۰۱ به صورت رسمی کفش‌هایش را آویزان کرد و همان زمان تحت عنوان مربی دعوت به کار شد تا دستیار یحیی گل‌محمدی شود. جلال حسینی خیلی دوست داشت یک بازی خداحافظی میان پرسپولیس و ملوان برای او ترتیب داده شود اما چنین اتفاقی رخ نداد و همان زمان مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی شدند برای خداحافظی سیدجلال یک تیم بزرگ را به ایران خواهند آورد اما این وعده عملی نشد و حسینی عملا بدون بازی خداحافظی دوره مربی‌گری خودش را آغاز کرد! اتفاقی که متاسفانه برای بسیاری از بزرگان فوتبال ایران رخ داده است.

سرمربی‌گری به لطف کارت قرمز

اما تا ساعاتی دیگر شرایط برای سیدجلال عوض می‌شود. موعود بنیادی‌فر در سیرجان به اوسمار کارت قرمز نشان داد و سرمربی برزیلی پرسپولیس باید تیمش را در کنار زمین مقابل ملوان هدایت کند به همین خاطر جلال حسینی حالا باید به نوعی تحت عنوان سرمربی موقت لب خط قرار گرفته و قرمزپوشان را به مصاف تیمی بفرستد که یک‌تکه از قلبش برای همیشه نزد آن‌ها جا مانده است. احتمالا خود جلال دوست نداشت این‌گونه به مصاف ملوان برود اما گاهی اوقات تقدیر در فوتبال به شکلی رقم می‌خورد که ستارگان انتظارش را ندارند.

بیشتر بخوانید: اتفاق عجیبی که در بازی پرسپولیس رخ داد/ زوج طلایی تیم ملی با هم قهر هستند؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • . IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    سید جلال حسینی الگوی ورزشی بتمام معنای کلمه .همین راه رو ادامه بده اینده ی تیم ملی ایران خواهد بود .
  • Ali IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    تا وقتی حسینی باشه باید پرسپولیس با جام خداحافظی کنه
    • آرش کمانگیر GB ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      چکششششششششششش ضدفوتبال
  • سالار IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    بابا یه سری از داورها خیلی تلاش میکنن پرسپولیس رو متوقف کنن و تیم رقیب رو حمایت کنند.امثال موعود و ...اینم بحث دیروز و امروز نیست خیلی وقته که اینطوریه کمیته داوران هم که صاحب نداره رسیدگی بشه.پرسپولیس ۳ نفر از بهترین بازیکنای ملی پوشش رو سر تیم ملی از دست داده‌. از یه طرف داور بی انصاف مربی رو بی دلیل محروم می‌کنه.اینا داشتن کاپیتان تیم هم محروم میکردن.نمیدونم یهو کل تیم رو محروم کنید و فردا جام رو بدید به استقلال خیالتون راحت بشه.این چه مرضیه؟؟!!
  • رضا IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    بیا چطور بگیم نمیزارن پرسپولیس نمیزارن قهرمان بشه نگاه سید کثیف فوتبال ایران شده سرمربی امروز سردبیر خداوکیلی وقتی دوپینگ اصفهان واینو میبینی چفکری میکنی خواستم بگم ایشون سید کثیف فوتبال سجادی مدیر کثیف فوتبال درویش مدیر حوچیگر وجبیبر فوتبال کمیته داوران هم پاکترین کمیته داوری میگم سردبیر از افشاریان سوال نکردی اون دوسال که اینها را قهرمان کردی مدیون تو هستند بازیکن براشون خریده بودی گل براشون میزدی ولی عشق است پاکترین قشر فوتبال جمهوری اسلامی افشاریان علی خسروی شتیل بگیر عرب براقی کوپال ناظمی علی صفایی برادران حیدری وووو که همین عید امثال طرف قسم می‌خورد پرسپولیس ۱۵۰۰کارت هدیه ۵۰میلیونی تقسیم کرده نمیدونم چرا نمیزارن پرسپولیس نمیزارن قهرمان کنند سردبیر نمیدونی چرا ممنون میشم
  • حسین IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    پرسپولیس انقدر بزرگ و با عظمت هست که هر کی بیاد تو تیم از بازیکن تا مربی و سرمربی و مدیر عامل خوبه خود عشق پرسپولیس تمام وجودش رو میگیره .کیسه نیست که هوچیگری و زیراب زن باشن برا گرفتن جای همدیگه به هر بیشرفی دست بزنن
  • فرهاد PL ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    سید جلال دوستت داریم عشقی عشق..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی