نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
پرسپولیس سایه به سایه استقلال در کورس قهرمانی/ تخت‌گاز تیم اوسمار با شکست ملوان برای رسیدن به صدر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم پرسپولیس با شکست ملوان در لیگ برتر همچنان در کورس قهرمانی با استقلال باقی ماند.

تیم پرسپولیس امروز از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ملوان رفت که این دیدار درنهایت با نتیجه ۱-۰ به سود سرخ‌پوشان پایتخت خاتمه پیدا کرد تا قرمزها همچنان در کورس قهرمانی قرار داشته باشند.

تنها گل پرسپولیس را در این دیدار عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند.

پرسپولیس با این پیروزی ۴۹ امتیازی شد تا همچنان با یک امتیاز کمتر از استقلال در رده دوم جدول قرار بگیرد و در کورس قهرمانی باقی بماند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، امید عالیشاه (۸۴ - علی نعمتی)، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (۷۰ - محمد خدابنده‌لو)، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مهدی ترابی (۷۸ - سعید صادقی)، اوستون ارونوف (۸۴ - سینا اسدبیگی) و عیسی آل‌کثیر (۷۸ - وحید امیری).

عکس تیمی پرسپولیس

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، حسین صادقی (۵۸ - محمد عمری)، مجید عیدی، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده (۲+۹۰ - ماهان صادقی)، پدرام قاضی‌پور، پویا پورعلی (۷۳ - محمدرضا بردبار)، مهران احمدی (۵۸ - میلاد سرلک)، محمدرضا سلیمانی و رضا جعفری.

عکس تیمی ملوان

داور: پیام حیدری.

پرسپولیس در نیمه نخست بازی هجومی را به نمایش گذاشت اما تیم ملوان هم ضدحمله‌های خطرناکی را در دستور کار قرار داده بود و شاگردان تارتار در دقیقه ۲۳ می‌توانستند روی اشتباه رفیعی، گلر جوان پرسپولیس به گل اول برسند اما فرصت برای ملوانی‌ها از دست رفت.

امید عالیشاه در دقیقه ۲۵ به داخل محوطه جریمه ملوان رفت و کاپیتان پرسپولیس در موقعیت گل قرار گرفت اما شوت او با تکل مجید عیدی راهی کرنر شد.

شوت عالیشاه از زاویه بسته در دقیقه ۴۲ در اختیار حبیب فرعباسی قرار گرفت تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

پرسپولیس در نیم دوم حملات خود را از همان ابتدا آغاز کرد و اینکه سرانجام عیسی آل‌کثیر با ضربه در دقیقه ۴۹ روی ارسال عالیشاه سرخ‌پوشان را به گل اول رساند.

شوت پرقدرت ابوذر صفر زاده در دقیقه۶۰ از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با واکنش رفیعی به کرنر رفت.

تیم ملوان برای جبران گل تساوی یکپارچه حمله شد و فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس وارد کرد اما حملات شاگردان تارتار راه به جایی نبرد تا درنهایت بازی با تک گل آل‌کثیر به سود قرمزها به پایان برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • آریا US ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    جونم به پرسپولیس و تبریک به هواداران بزرگ این تیم♥️♥️♥️ ستاره بازی گلر پرسپولیس بود🏆🏆🏆
    • مهدی IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      با یه گل آفساید و یه پنالتی که برای ملوان نگرفتن.
  • احمدرضا IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    خیلی بازی سختی بود ولی خدا را شکر بردیم دمتون گرم
  • پاکی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    استقلال امسال هم حریف داوری وکمیته داوران نخواهد شد ،کما اینکه پرسپولیس امثال هم‌ با این موهبت قهرمانه.داوری امروز ملوان وپرسپولیس همچیز را مشخص می کند،دیگه واضحتر از این نمیشه یه بازی را در اورد.
  • ناشناس IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    صحنه گل پرسپولیس آفساید نبود؟ خطای عالیشاه روی عمری پنالتی نبود؟لااقل یه مصاحبه‌ای با ۴ تا کارشناس شتیل بگیر انجام بدید..
  • اشکان IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    فقط موقعیت از دست بدید هر بازی باید ۳ تا گل بزنیم ۲۰ دقیقه آخر بازی هوادار خون به جگر کنید الحق تارتار تیم خوبی ساخته تبریک به پرسپولیس کبیر❤️
  • یاسین IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    الله کجاست؟ پنالتی ملوان گرفته نشد وگل آفساید برای گئوتپولیس گرفتند نتیجه ی حداقلی یک صفر به سود ملوان است یا اباالفضل محو و نابودشان کن آقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • صالح IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    با گلی افساید و پنالتی که گرفته نشد برای ملوان... البته با توجه به نظر کارشناسان...نه اینکه از خودمون فقط بگیم حرف ما درسته مثل بعضیا...
    • کذاب: IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      تکل عالیشاه کاملا درست بود و توپ رو کاملا مال خودش کرد. وقتی توپ مال تو باشه بازیکن حریف بخوره زمین یا نخوره زمین مقصر ماشین عقیبیه. محمد عمری واقعا عالی بود و از وقتی اومد ملوان زبل شد.
  • ع ق QA ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    داورها یا کارشناسان تبعه شرکت افشاریان خجالت نمی کشند صحنه گل پرسپولیس را با چشمان افشاریان خطا دیدند اینها اصولاً از لحاظ روانی سالم نیستند و فوتبال ستیز و مردم ستیزند
  • احمد IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    البته داوران رافراموش کردین
  • امیر IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    تیم و امتیاز و بازی و داوری و حکومت تون همگی کثیف بوی خون خوک رو میده تو بازی که گل صدرصد نه هزار درصد آفساید بود و پنالتی هم همین طور که گرفته نشد تا تیم کثیف تون سایه به سایه تاج بیاد بالا .
    • مهرداد IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      برو کیسه کش سوار اتوبوس تیم خودت شو تا جا نموندی😂
  • طرفدار فوتبال IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    این بازی راپرسپولیس بردودرکورقهرمانی بااستقلال ماند. اماخداوکیلی تارتارایاقت سرمربی گری تیم ملی رادارد. احسنت بر این مربی جوان وشجاع که اینقدر تیمش فوتبال روزراباری میکندامیدوارم که تارتارروزی سکان وهدایت تیم ملی رتبرعهده بگیرد. احـــــــــــــسنــــــــــت ومرحباح
  • گرگ بی احساس IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    باید مینوشتید تخت گاز اوسمار با کمیته داوران😏گل آفساید ویک پنالتی سوخته برای ملوان هدیه کمیته حروم خوران به سوگلی فدراسیون
  • اردشیر IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    آقا انگاردادن امتیازات معیشتی به لنگ پایان ندارد گل که آفساید بود خطای دروازه بان لنگ هم مستحق کارت زرد و اعلام پنالتی بسود ملوان خلاصه ۱۳ امتیاز معیشتی نیم فصل اول به اضافه این ۳ امتیاز میشه ۱۶ امتیاز اگه این امتیازات التفاتی نبود الان فانوس به دست بودند.
  • کار هر بز نیست خرمن کوفتن: IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    سیدجلال نزدیک بود با تعویضای صددرصد اشتباهش نسخه تیمو بپیچه. تمام عناصر تهاجمی و موثر تیمو بیرون کشید و عناصر تدافعی وارد زمین کرد. ای خدا این و استادش یحیی گل‌محمدی کی میخوان این چیزا رو یاد بگیرن. ما فکر میکردیم سیدجلال مثل بازیگریش مربی خوبی بشه ولی ظاهرا مربی خوبی نیست.
  • کرام الکاتبین QA ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    پیشکسوت باشگاه استقلال درباره دیدار این تیم برابر مس رفسنجان نیز گفت: بازی استقلال مقابل مس بیشتر شبیه یک بازی کودکانه بود
  • اشکان پرسپولیسی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    جووونم پرسپولیس کیسه سرورت داره میاد ، امسالم جام واس ماس
  • اردیبهشت IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    ما بهترینیم
  • علیرضا IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    خاک بر سرتان که لذت فوتبال رو با هوچگری از بین بردید اگر به جای هوچیگری به دنبال سازمان دادن به تیمتون بودید الان میتونستی قدرت نمایی کنی ولی الان خریدار ندارید برا اینکه ارزش ندارید ولی تمام بانک ها رو پرسپولیس حمله ورن برا خرید این نتیجه درست بودنه یاد بگیرید
  • هوادار عصبانی استقلال GB ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    آقایون فدراسیون فوتبال اگه به زور بیشتره بگید با پنجه بوکس و چماق برسیم خدمتتون لنگیا هم‌بیاند یه جا یه کتک سیرشون میزنیم یا دست از این کارهاشون بردارند اون افشاریان و مهدی تاج اگه بخواند همینجوری واسه تیم‌محوبشون علیهداستقلال با داوری ها سر استقلال و ببرند کاری نداره یه ۲۰۰۰ نفر استقلالی بریزیم اونجا ساختمون و میگیریم .تازه اموال استقلال و باید برگردونید ساختمون هایی که متعلق به اموال باشگاا رو میایم میریزیمتون بیرون
  • 09124599443 IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    رقابت تنگاتنگی بین استقلال و کمیته داوران به همراهی فدراسیون در حال برگزاری هست ولی متاسفانه آخر کار زور استقلال به مافیا نمیرسه
  • اکبرمعراجی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    همه ایران میدانند تیم پیروری با کمک داوران محترم برنده میشود وگرنه الان باید تیم ششم جدول بودند...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی