نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
مهدی تارتار: استقلال ۶ سال است پرسپولیس را نبرده اما تیم‌های من برده‌اند/ این گل آفساید بود!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: از هواداران مان تشکر می‌کنم که راه دوری آمدند و ما شرمنده‌شان شدیم.

مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر ملوان مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم قصد دارم از هواداران ملوان تشکر کنم. آنها از راه دور آمدند و جانانه تیم ما را تشویق  کردند. شرمنده آنها شدیم و عذرخواهی می‌کنم.

وی در ادامه افزود: درست است که بازی کم گل بود، اما باید صادقانه عرض کنم، مسابقه زیبایی بود. در نیمه اول پرسپولیس بعد از گذشت چند دقیقه به بازی مسلط شد. در نیمه دوم گل زودهنگامی را دریافت کردیم و روحیه همه ما را به‌هم ریخت و خراب کرد. در نیمه دوم گلی دریافت کردیم که متأسفانه به نظرم آفساید بود.

شبانه‌روز خود را برای موفقیت می‌گذاریم و از داوران انتظار داریم

سرمربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد: ویدیوی صحنه گل پرسپولیس را در رختکن دیدم، آفساید بود و تمام زحمت ما را از بین برد. ما شبانه‌روز خود را برای موفقیت می‌گذاریم و از داوران انتظار داریم. البته داوران تقصیری ندارند، نبود کمک داور ویدیویی این مشکل را ایجاد کرده است و تمام زحمات یک تیم هدر می‌رود. ما با دفاع خودمان کار می‌کنیم که خط آفساید را رعایت کند، ولی متاسفانه با اشتباه گل می‌خوریم.

باید اولویت اصلی فدراسیون ما کمک داور ویدیویی باشد

تارتار در مورد رسیدگی به اشتباه داوری تصریح کرد: امیدوارم صحنه بررسی شود در صورتی که اشتباه صورت گرفته است، برخورد صورت بگیرد. داوران ما، داوران پاکی هستند ولی تا زمانی که کمک داور ویدیویی نباشد این اشتباهات وجود دارد. نه تنها در کشور ما، در همه کشورها این اشتباهات  بوده است که به کمک داور ویدیویی رسیدند. باید اولویت اصلی فدراسیون ما کمک داور ویدیویی باشد.

آنهایی که مرا می‌شناسند می‌داند چطور و با چه سختی به اینجا رسیده‌ام

سرمربی تیم فوتبال ملوان در مورد اتهاماتی که قبل از بازی تیم‌های تحت هدایتش مقابل پرسپولیس راجع به او مطرح می‌شود، تأکید کرد: ببینید من اصلاً دوست ندارم جواب این سؤالات را بدهم، چون همانطوری که شما گفتید این سؤالات تکراری است، ولی از شما خبرنگاران هم انتظار ندارم این سؤالات را بپرسید. بحث فضای مجازی جداست. شما به‌عنوان کسی که رسالت خبری دارید، اصلاً نباید این موارد را مطرح کنید. کسانی که مهدی تارتار را می‌شناسند، می‌داند چطوری و با چه سختی به اینجا رسیده است.

استقلال ۶ سال است پرسپولیس را نبرده اما تیم‌های من برده‌اند

وی افزود: تیم‌های مدعی مثل استقلال در شش سال گذشته مقابل پرسپولیس برنده نبودند، ولی ما برنده شدیم. با نفت مسجدسلیمان دو بار قهرمانی را در چند سال گذشته از پرسپولیس گرفتیم. شما حداقل این سؤالات را نپرسید. واقعاً ناراحت‌کننده است. فضای مجازی برای مردمی است که در فوتبال نیستند و از ما شناخت ندارند. ممکن است ما را قضاوت نادرست کنند، ولی انتظارم از شما خبرنگاران این است که اصلاً چنین سؤالاتی را از من نپرسید.

هدف‌مان بهترین جایگاه برای نام بزرگ ملوان در جدول است

تارتار در پاسخ به این سؤال که سپاهان و تراکتور نتایج خوبی در هفته‌های اخیر کسب نکردند، با این اوصاف تیمش چه رتبه‌ای در پایان فصل کسب می‌کند، گفت: ما از روز اول هیچ قولی ندادیم. از روز اول هم با بازیکنان صحبت کردیم برای بهترین جایگاه تلاش کنیم. تا روزی که لیگ ادامه دارد برای بهترین نتیجه با تمام وجود تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم. هدف‌مان بهترین جایگاه برای نام بزرگ ملوان در جدول است.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس سایه به سایه استقلال در کورس قهرمانی/ تخت گاز تیم اوسمار با شکست ملوان برای رسیدن به صدر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضا IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    بعنوان یه استقلالی قبول ندارم که تارتار بخاد عمدن به پرسپولیس باخت بده. در مورد هیچ مربی این حرفها صحت نداره. اما خب فوتبال ما خودش جذابیتی نداره و با این حواشی براش جذابیت و پیگیری میسازن.
    • اشکان IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      یعنی با این حرفش نابود کرد استقلال رو ۶ سال پرسپولیس نبردید😂😂😂😂
  • کوروش IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    همین چیزهارو از مربیان استقلالی هم بپرسید کدومشون تاحالا اون تیمو بردن
  • مهدی آرام IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    بازی پرسپولیس و ملوان بسیار زیبا بود و از همه دست اندرکاران دو تیم بسیار برای خلق این بازی زیبا متشکرم. و امیدوارم که فدراسیون خواست عموم را مبنی بر استفاده از var در اولویت اصلی خود قرار دهد. اما بدون var و حتی بدون اسلوموشن هم آفساید بودن گل محرز بود.
  • حمید دولاب IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    شیر آقا تارتار... ، مرد مومن بت انگ نبندند شانس آوردی... الان میگن طرف دور از جونت تبانی کرده...کجای گاری آقا جان
  • فر هادیان امان اله US ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    اقای تارتار تواین بازی خوب جنگیدی واقعا داوری کل زحمات تیمت را بر باد داد.فکر کنم عمدا هم بود
  • ارتش سرخ IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    تمام سرمربی هایی باکارنامه خوب وبارزومه ای پرافتخاری 🤭😁🤣🤣🤣مثه مهدی رحمتی وعلی رضامنصوریان وساکت الهامی وامیرقلعه نوعی و عنایتی وکمالوندنمک نشناس بایدتقدیرکردکه همیشه دربرابرتیمهای محبوبشون استقلال کیسه بمالان امتیازگرفتن آره بازی هاشون دیدیم چقدرهمدیگرومداراکردن.... اوناننگ فوتبال هستن نه تارتارکه چندباردربرابر پرسپولیس امتیازگرفتن کاری که این سرمربی تاالان که نتونستن حتا جوادچکش بجزباهمکاری وی ای اراونم باتک امتیازبگیره
  • علی‌ US ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    مثل اینکه یادت رفته توی ذوب آهن میخوایتن بیرونت کنن. همه میدونن چندنفر مثل تو هستند که هر سال چرخشی تیم عوض میکنن . این شانس ها هم هر سال برای یکنفر می افته پارسال رحمتی توی آلمینیوم فکر کردن بهترین مربی امسال شانس برای تو شده عرضه داری سال بعد ببینیم ملوان چکار میکنه .اگه شرف داشتی مثل بازی های قبلی اگه اوت اشتباه میگرفتن تا وسط زمین می آیی حداقل تو این بازی گل آفساید میخوری خوشحال نباش خیلی تابلو کردی
  • شامیل شهیری IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    آره آقای مربی قوی های سفید انزلی، راست فرمودیید، حالا یک هیچ به استقلال می باختید ، به کنفدراسیون آسیا شکایت کرده بودید آی ال شد بل شد شما خودتون عاشق پرسپولیسها هستید در حد لایگا‌
  • 6 IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    اون 6 رو خوب اومدی
  • رضوان US ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    آقای تارتار الان تیم ملوان میشود گفت هیچ کمبودی بلحاظ بازیکن با استقلال و حتی پرسپولیس ندارد.و در بازی هم کاملا مشخص بود هر موقع اراده میشد ملوان بازی را در دست میگرفت.منتها با صحبتهای شما جای تامل دارد که چرا بجای زیر سئوال بردن کاملا جدی داوری بازی که همه دیدند گل افساید پرسپولیس را قبول کرد.پنالتی مشهود برای شما نگرفت .خطا روی محمد عمری در محوطه یا روی خط جریمه را نگرفت و....به استقلال گیر داده اید و با طعنه میگویی که ۶ سال هست پرسپولیس را نبرده؟
  • سعیدی سوق IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    بهتر بود و واقعیت این است و بود که ۶ سال است که حمایت ارکان بالادست فوتبال اعم از وزارت همه قرمز دوست ،فدراسیون ف، سازمان لیگ، کمیته داوران،کمیته انضباطی و اخلاق از تیم پرسپولیس علنی و با جسارت بالا و ریسک پایین شکل می گیرد و چند مصداق از اخیر ۱- پرسپولیس چگونه از بازی های پرسپولیس با گلگهر،ذوب،نفت آبادان، مس ،ملوان و رفت استقلال ،امایاز گرفت ،به گواه برنامه قرمز دوست فوتبال برتر و میثاقی متعصب ۱۲ امتیاز حسب اشتباه داوری منتفع گردید ۲- همین بازی دیشب گل آفساید، پنالتی نگرفته ملوان و عدم اخراج دروازبان قرمز، گواهی عینی که باید ۱ به ۰ ،به نفع ملوان تمام میشد. ۳- چرا کلیه هواداران و مربیان ۱۵ باشگاه دیگر بعد ازهر بازی بي ا پرسپولیس ،شاکی داوری هستند؟ 896
  • لنگی بی اصالت IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    اقای تارتاراین خصلت همه لنگیهاست که همیشه هرجا حرفی میخوان بزنن وسط حرفهاشون به استقلال میتازن من بشخص فکر میکردم تو کمی با بقیه لنگیا فرق میکنی اما میبینم وجدان خودتم کمرنگه این شش سالی که میگی وجدانن چندتا بازی رو داورا از لنگ حمایت و حفاظت کردن تو که فیلمهاشو خیلی راحت میتونی تهیه کنی حداقل برای درست بودن حرفهات وقت بذار ببین همین دربی جام حذفی فصل قبل. تو خودت سرمربی هستی وجدانتو بذار وسط خودتو وتیمتو بذار جای ساپینتو واستقلال ببین چی میشه اخراج بی دلیل در حساس ترین زمان بازی واقعا کسی هست توی این مملکت که بدونه چرا ساپینتو اخراج شد بخدا تو هم نمیدونی پس وجدان داشته باش بعد کنایه بزن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی