نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶
۱ |
۰
پشت پرده ماجرای تمدید قراردادها در پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که هنوز 7 هفته از رقابتهای لیگ برتر و تقریبا کل جام حذفی باقی مانده فشارهایی از سوی دلال‌ها وجود دارد که قرارداد بازیکنان پرسپولیس زودتر تمدید شود.

چندی قبل رضا درویش گفته بود ما ویرا را انتخاب کردیم اما دلال‌ها می‌خواستند به ما مربی یک میلیون دلاری قالب کنند. حالا شنیده می‌شود پشت پرده ماجرای تمدید قراردادها هم یکسری دلال‌ها هستند که به هر حال در پرسپولیس نفوذ و بازیکن دارند.

به هر حال اینکه از الان گفته می‌شود چرا قرارداد ۱۲ پرسپولیسی تمدید نمی‌شود مشکوک است. هنوز ۷ هفته تا پایان لیگ مانده و هیچ تیمی (حتی تراکتور و سپاهان) پروسه تمدید قراردادها را استارت نزده است اما یکسری از عوامل به پرسپولیس فشار می‌آورند که قراردادها تمدید شود و چند بازیکن هم مصاحبه‌هایی را انجام داده‌اند.

نکته مهم اینکه پرداختی بازیکنان پرسپولیس و استقلال هم به حد نصاب لازم نرسیده و تکلیف یکسری از طلب‌های قبلی (به خصوص در استقلال) مشخص نیست. درویش گفته بعد از قضیه واگذاری پرسپولیس و حل یکسری از مشکلات به وقتش در مورد تمدید قراردادها اقدام می‌کنیم اما قطعاً بعضی از فشارها از سوی دلال ها در این زمینه ادامه خواهد داشت تا شاید باشگاه زودتر از حد طبیعی کار تمدید قراردادها را آغاز کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    آقای درویش اگر نمیخواهی مثل امسال عقب بمانی،از همین حالا باب مذاکره با فورواردهای خوب و جوانی مثل سعید سحرخیزان، مهدی لیموچی، جواد آقائی پور، آزادی و با تجربه ای مانند شهریار مغانلو را باز کن، در ضمن سامان فلاح هم مهره ای بی بدیل برای آینده و دفاع ارتش سرخ خواهد شد، پس اگر عاقلی، همین الان فکر فردا باش.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی