نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از بروز برخی اتفاقات در حاشیه دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال گمانه‌زنی می‌شود که شاید استقلال نتواند از حضور طرفداران خانم خود در استادیوم آزادی بهره‌مند شود.

حضور یک جیمی جامپ در دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال در اواخر بازی این دو تیم و رفتن یک دختر خانم به سمت دروازه‌بان تیم استقلال موجب شد تا حساسیت‌هایی در این ارتباط درباره حضور بانوان در ورزشگاه به وجود بیاید.

در همین باره با برخی افراد مسئول در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال صحبت کردیم که مشخص شد این وضعیت فعلا درباره استادیوم آزادی مشکلی ایجاد نمی‌کند بلکه اگر قرار بر تصمیمات تازه باشد موضوع در ارتباط با ورزشگاه‌هایی اتخاذ خواهد شد که خانم‌ها و آقایان همزمان در یک طبقه قرار می‌گیرند.

در همین باره خبردار شدیم با توجه به در پیش بودن مسابقات هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر و با توجه به در نظر گرفتن میزبانی تیم‌ها این موضوع در جلسه شورای تامین دیدارهای هفته پیش رو بیشتر مورد بحث قرار می‌گیرد تا عوامل ناظر بر استادیوم‌ها دقت عمل بیشتری برای عدم حضور جیمی جامپ‌ها اعم از خانم یا آقا در زمین چمن داشته باشند.

دختر جیمی جامپ در بازی استقلال

اما نکته حساس و حائز اهمیت درباره بازی خانگی این هفته استقلال مقابل شمس آذر قزوین در ورزشگاه آزادی است. شاگردان جواد نکونام آخرِ همین هفته باید در استادیوم آزادی میزبان تیم شمس آذر قزوین باشند که معمولا بانوان هم در همه مسابقات گذشته برای تشویق تیم آبی‌پوش تهرانی به آزادی رفته‌اند.

در این باره از یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال سوال کردیم که آیا مشکلی برای حضور بانوان در حاشیه دیدار پیش روی استقلال به وجود خواهد آمد یا نه، که این فرد گفت: با توجه به شرایط ورزشگاه آزادی و این‌که خانم‌ها در طبقه دوم مستقر می‌شوند از این بابت مشکلی نخواهیم داشت. ما در تلاش بودیم تا شرایطی ایجاد کنیم که خانم‌ها از طبقه دوم به طبقه اول تغییر مکان بدهند و این موضوع طی هفته‌های آتی یا حتی مسابقات فصل آینده لیگ برتر اجرایی شود اما با توجه به اقدام دور از انتظار هواداری که در اراک وارد ورزشگاه شد این موضوع بار دیگر باید مورد بررسی قرار بگیرد. اما برای برگزاری بازی استقلال تا این لحظه هیچ ممنوعیت یا محدودیتی درباره حضور بانوان ابلاغ یا اعلام نشده است.

یادآور می‌شود دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین روز جمعه هفته جاری سی‌و یکم فروردین ماه و از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: پای دلواپسان به فوتبال باز شد/ ممنوعیت ورود زنان به استادیوم به بهانه دختر جیمی‌جامپ!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • اهواز IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    اگه این اتفاق برای تیم های شهرستان می افتاد فردا حکم ممنوعیت ورود بانوان رو میدادن اما قانون شامل پرسپولیس و استقلال نمیشه
    • ق ر IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      دیگه باب میشه بازیکنان برم جایگاه بانوان و یک نفر که خیلی هیجانی شده بغل کنند حکم فیفا خوبه ولی حکم خداوند متعال نادیده بگیرند
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      پرسپولیس نه اما کیسه الحکومتی درباری هست
    • Iman perspolisi IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      چرا چرت میگی برادر من الان چه ربطی به استقلال و پرسپولیس داره یکی خواسته الان از طبقه دوم آزادی میخوان پرواز کنن
    • میلاد IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      من چند بار همینجا نوشتم که این خانوم عامدانه اینکار رو کرد که مانع حضور بانوان در ورزشگاه بشه . ولی ادمین خبر ورزشی منتشرش نکرد
    • آرش IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      اولا این اتفاق تو شهرستان افتاد دوما همه جای دنیا جیمی جامو هست چقدر باید تفکرات عصرحجری و ضد زن باشه که فکر کنه زنها آدم نیستن جیب جامو داشته باشن امثال شماهم اینقدر تهران شهرستان نکنید این اراجیفو تراکتوریا ساختن که جالبه همشهریاشون یک سوم جمعیت تهرانن
  • لونگیز IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    از کجا معلوم دست نشانده نبوده است ،🤔
    • منصور IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      فکنم راننده تاکسی هستی ، آخه راننده تاکسی ها هر چی میشه و هر اتفاقی می افته میگن کار خودشونه
    • صادیه IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      چراشماهمیشه دچارتوهمید..هرچیزی میشه میگید ازکجامعلوم..وجدانی توهم دارید شماره آدمهایی هستیدخدارحم به شمابکنه با حالت توهمی تون چطورمی تونن خانواده باشمازندگی کنند جون همیشه شکاکید
    • Bachehayealborz IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      دقیقا،، اما اب در هاونگ کوبیدنه،، 😊
  • کوهمره جروق IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    می‌دونید قسمت جالب حرکت حسینی چیه؟ بعد از اینکه دختره رو بغل کرد، یه پسر قصد داشت باهاش سلفی بگیره که طرف رو به طور زشتی هل داد. ما برخلاف خیلی‌ها، خوشبخانه به مرضِ بت‌سازی از هر بی‌سروپایی مبتلا نیستیم و این حرکت حسینی هم بی‌شک از سر هول بودنشه، نه حمایت از هوادار:)
  • محمد حسین IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    اون خانم اومد، سید حسین حسینی نباید اونطوری میکرد. تقصیر اصلی از سید حسینه
  • محمد IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    از فدراسیون لنگی هیچ توقعی نیست ما خیلی چیزا ازشون دیدیم
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    اگه صرفا بحث حق بانوان ایرانی بود براحتی پایمال میشد. اما چون فیفا پشت این قضیه است، با دو تا قاشق ماست حل میشه.
  • اردشیر IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    یه تماشاچی نتونسته علاقه اش رو کنترل کنه اومده توی زمین جنایتی اتفاق نیفتاده انقدر راجع بهش بنویسید و گمانه زنی کنیدتا برای ورود بانوان دردسر درست شود مگه یه پسر جوان و کم سن مرتکب خطا نمی‌شود و بخاطر کم تجربه گیش گذشت نمیکنیم این بار هم یک جوان مرتکب اشتباه شده.
  • Bachehayealborz IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    این کلکها کهنه شده.، مخالفان حضور بانوان در ورزشگاه به هر طریقی که شده به دنبال این امر هستند،، اما افسوس که باید بهشون گفت، اب در هاونگ میکوبند،،،
  • علیرضا IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    حسینی بایدمحروم شه
  • احسان DK ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    اینجا مسئله جیمی جامپ یا پرسپولیس و استقلال و تیم تهرانی شهرستانی نیست. محدود سازی برای عدم ورود جیمی جامپ بر اساس نظم مکان یک اصل معمولی است. بیشتر از همه وضعیت انتظامات و محصور سازی و جداکردن تماشاگران و زمین شرط است که درست رعایت نشد. نباید ورود تماشاگران زن را منوط به چنین اتفاقاتی کرد. اگر جیمی جامپ مرد بود. ورود مردان را ممنوع می کردیم؟ خیر . پس مسئله را باید درست طرح کرد و نباید به ورود تماشاگران زن و مرد . آبی و قرمز و زرد .... و تهرانی و شهرستانی ربط داد. از دوستان نیز خواهش می کنم جو رنگی ندهید و باید از هواداران خانم و حق آنها برای ورود به استادیوم ها حمایت شود.
  • علی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    عشق فقط پدر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی