نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶
۱۰ |
۵
این آقا حق ورود به رختکن استقلال را ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد استقلال همچنان مشکلات داخلی دارد.

استقلال اگرچه در اراک مقابل آلومینیوم به پیروزی رسید ولی داستان‌های داخلی این باشگاه همچنان ادامه دارد.

همه می‌دانند رابطه جواد نکونام با علی خطیر خوب نیست و این ماجرا دیگر غیر قابل کتمان محسوب می‌شود. اینطور که شنیدیم سرمربی استقلال در پایان بازی با آلومینیوم یکی از عوامل تیم را مورد مواخذه قرار داده وضمن تاکید بر خروج او از جمع حاضر، با قاطعیت به او گفته است که دیگر اجازه حضور در داخل رختکن استقلال را ندارد!

حالا معلوم نیست خشم نکونام تا قبل از بازی با شمس آذر فروکش می‌کند یا اینکه فرد مورد نظر باید به نوعی کارها را دورادور انجام داده و تا پایان فصل نزدیک به سرمربی استقلال نشود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • احسان DK ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    این جوادی فکر می کنه چکاره است. با قیافه مکش مرگ ما و لحن چاله میدانی با ادعای بسیار فضای فوتبالی و رقابتی که دو سال پیش بوجود آمده را به گند کشیده و هواداران تیم ها را به جان هم انداخته است. با بالا پریدن های کنار زمین و فریادهای خود که حتی در اوت انداختن و پاسکاری های ریز بازیکنانش هم دخالت می کند معلوم نیست چرا هیچ تذکری دریافت نمی کند. به کجا وصله ؟
    • ن IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      دیگه جایی برای نظرهای مخالف شماها نیست . دخالت موقوف.سرمربی عالی تیم را چقدر عصبانی کرد اون داور لعنتی که این صحبت‌ها را کرد.
  • بابک US ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    آقای نکونام که مربی، منیجر و همه کاره استقلال هستند! تمامی موارد فنی و مجازی و غیره باید زیر نظر ایشان باشد! خیلی آشناست این موضوع!؟ در فولاد هم همینطور نبود؟؟!! هر جا ایشان در این چند ساله رفته، حاشیه حاشیه و حاشیه با خود برده و تازگی ندارد اینکارهایش در استقلال، البته هواداران کم سن و سال که خبر از این موضوع ندارند، خود نکونام رفقای بسیار دارد در میان هواداران جهت به حاشیه بردن سکوها و هواداران و مجموعه استقلال!! خدا به خیر کند! کجا هستید پیشکسوتان قدیمی ما، رونشاد دانای فرد، پورحیدری و حجازی و بقیه، بیدار شوید ببینید چطور تیم را دارند به حاشیه می برند. هر کس هم صحبت کند، زبانش را می برند !!!
  • سعید IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    خسته نمیشین اینقدردنبال حاشیه سازی برای سرورتون هستین؟به شماچه که توی استقلال چه خبره؟ همش هم خبربد. یعنی توی پیروزی همه چی گل وبلبله؟
  • فرمانده نکونام IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    درسته که مدیریت تیم جایگاه خودش رو داره اما کادر فنی استقلال به رهبری جواد نکونام نشان دادند قدرت رهبری تیم رو به بهترین شکل ممکن تا اینجا داشتن چه بیرون از زمین و چه داخل زمین ، این موضوع رو از عصبانیت و سرگیجه عناصر مافیای سرخ در جای جای میهن عزیزمان میتونید ببینید و بشنوید !!
  • ششتقلال IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    نه اشتباه نکنیداینم حتمایاتقصیر تیم رقیبه یاداورووزیر و.....😇🫠هرروزیکی رابیرون می اندازه 👊
  • بنده خدا IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    نکونام وهاشمی نصب درحد واندازه تیم بزرگی مثل استقلال نیستن دیدین که همین نکونام چه به سرفولادآورد.......ایشان هنوزبچه هست وبایدببرنش بزرگش کنندوتازه بیادازتیمهای پایه استقلال شروع کنه تابعدکس که باآرام ترین بااخلاق ترین مربیان فوتبال ایران به مشکل خورددیگه ......فقط بلده کنارزمین بالا پایین بپره ودلقک بازی دربیاره تیمهایی مثل پرسپولیس واستقلال بزرگانی امثال حجازی پروین روشن وینگادا و......مربیگری کردن وبازدید آدم فهميده اوناراهدایت کنه نه بچه جینگلکی مثل نکونام که الان تیم درکورس قهرمانی هست داره بچه بازی در میاره وقتی جام هم ازدست دادهیچ وقت خودشومقصرنمی دونه ...یه روزمه چیزرومیشه واطرافیانش شخصیت نکونام رابه دیگران میشناسانند به گفته هاشمی نصب میگه باهاتون حال نکردم برای همین تیم قهرمان نشداونوقت کی میاندوآب هوادران میده جالب اینکه نه خطیرکوتاه بیان نه نکونام کجایی فتح الله زاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی