نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تعجب دله الی پس از یک مصاحبه جنجالی؛ از این که حرف‌هایم به افرادی کمک کرده شگفت‌زده شده‌ام/ باید صبوری را یاد می‌گرفتم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دله الی هافبک اورتون از اعترافاتی که در مورد زندگی خود داشته و بازتاب آن حرف زد.

دله الی، هافبک اورتون، اعتراف کرد که از واکنش‌ها به مصاحبه‌ی احساسی‌اش که در آن به مبارزه با مشکلات روحی ناشی از دوران سخت کودکی‌اش پرداخته بود، مبهوت شده است.

این بازیکن ۲۸ ساله تابستان گذشته فاش کرد که در سن شش سالگی مورد آزار جنسی قرار گرفته و در هشت سالگی به فروش مواد مخدر روی آورده است که منجر به مشکلات روحی در ادامه‌ی زندگی او شده است. او همچنین درباره‌ی اعتیاد به قرص‌های خواب و حضور در کلینیک ترک اعتیاد صحبت کرد.

الی که برای اولین بار پس از آن مصاحبه به صورت علنی صحبت می‌کرد، به برنامه‌ی Monday Night Football شبکه‌ی اسکای اسپورت گفت: «وقتی آن مصاحبه را انجام دادم، گفتم که اگر بتوانم به یک نفر هم کمک کنم، به هدفم رسیده‌ام. این کار را به خاطر خودم انجام دادم، اما اگر به یک نفر هم کمک می‌کرد، تمام چیزی بود که می‌خواستم. واکنش‌ها و حمایتی که دریافت کردم واقعاً غافلگیرکننده بود.اما دیدن این‌که حرفهایم به این تعداد آدم کمک کرده است، شگفت‌انگیز بود و قطعاً به آن افتخار می‌کنم.»

به گفته‌ الی، علنی کردن مشکلاتش بخشی از روندی بوده که به او این امکان را داده تا درس‌های مهمی درباره‌ خودش بیاموزد، درس‌هایی که در مواجهه با دوران مصدومیت طولانی‌مدتش به کمک او آمده‌اند.

الی از زمان انتقال قرضی‌اش به بشیکتاش در فوریه‌ سال گذشته به دلیل مشکلات لگن، دیگر به میدان نرفته است و کشیدگی کشاله ران نیز باعث تأخیر در بازگشتش به ترکیب اورتون شده است. او افزود: «وقتی آن مصاحبه را انجام دادم، گفتم که بعد از بیرون آمدن از کلینیک ترک اعتیاد و آماده شدن برای بازی، بهترین احساس را داشتم. باید صبوری را یاد می‌گرفتم و این مصدومیت یک مسیر طولانی با فراز و نشیب‌های فراوان بوده است، اما چیزی است که باید یاد می‌گرفتم. اقبل از این مصدومیت، طولانی‌ترین مصدومیتم هشت هفته بود که به نظرم یک عمر می‌آمد. اگر آن روند را در تابستان طی نکرده بودم، گذراندن این وضعیت برای بیش از یک سال برایم بسیار دشوار می‌شد. باید صبوری را به معنای واقعی یاد می‌گرفتم، اما این موضوع باعث شده تا برای بازگشت به میادین حریص تر باشم.»

بیشتر بخوانید: ستاره لیگ برتر از آسیب‌های دردناک دوران کودکی‌اش می‌گوید؛ ۶ ساله بودم که دوست مادرم به من تعرض کرد/ از ۷ سالگی سیگار می‌کشیدم/ در ۲۴ سالگی فکر خداحافظی بودم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی