نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
۱۰ |
۴
هافبک استقلال نمی‌خواست مقابل شمس‌آذر بازی کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در حالی بازی برگشت خود مقابل شمس آذر را برگزار می‌کند که قبل از تقابل رفت دو تیم جنجال وسیعی در اردوی آبی پوشان به راه افتاده بود.

استقلالی‌ها  در حالی عصر جمعه جدال برگشت خودشان مقابل شمس آذر را برگزار می‌کنند که هنگام برگزاری تقابل رفت این دو تیم اتفاقات عجیب و غریبی در اردوی آبی‌پوشان پایتخت به وقوع پیوست و اگر پیگیری جدی جواد نکونام نبود شرایط کاملاً متشنج می‌شد.

مسابقه با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ خاتمه پیدا کرد و متن کار جریان خاصی نداشت اما اصل اتفاق، ماجراهایی بود که ساعاتی پیش از آغاز بازی به وقوع پیوست. دیدار رفت استقلال و شمس آذر پنجشنبه یازدهم آبان برگزار شد روزی که تعطیل رسمی نبود و ساختار اداری کشور تا ظهر کار می‌کرد.

صبح پنجشنبه تعدادی از بازیکنان استقلال پیامک واریز پول دریافت کردند اما این اس‌.ام.‌اس برای چند بازیکن نیامد و یکی از همین نفرات آرش رضاوند بود. بازیکنی که پس از واریز نشدن پول به حسابش این بحث در اردوی استقلال مطرح شد که به خاطر برخی مسائل، پرداخت پولش توسط باشگاه به تعویق افتاده و همین مسئله هافبک استقلال که این روزها هم خبرساز شده را حسابی عصبانی کرد طوری که به شدت ناراحت بود، اصلاً تمرکز برای بازی نداشت و به شدت برافروخته شده بود.

وقتی قضیه را به گوش جواد نکونام رساندند، از این اتفاق حسابی ناراحت شد اما چاره کار را در آن دید که فضا را آرام کند؛ به همین خاطر شخصاً با رضاوند صحبت کرد تا بدون توجه به این مسئله، فوتبالش را بازی کند و مطمئن باشد که  مشکل در کمتر از ۷۲ ساعت حل خواهد شد. رضاوند هم به حرف نکونام گوش کرد و یک جنجال بزرگ در اردوی استقلال حل و فصل شد. 

بیشتر بخوانید: درخواست ویژه نکونام از هواداران استقلال در اینستاگرام

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ن IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    آرش رضاوند عشق استقلال هست. اگر یادتون باشه همه استقلالی ها ناراحت بودند. فرقی نمی کرد براشون که پول گرفتن یا نه. دیگه اونا به این مورد فعلا فکر نمی کنند . تا بعد از مسابقات.
  • حمیدرضایی IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    اینجا استقلال است بزرگترین و پرافتخارترین تیم باشگاهی ایران در آسیا ⭐⭐💙 نمی خواست بازی کنه و بازی نکنه و دلش میخواستو..... نداریم !! استقلال تهران تنها خالق جابجا کردن رکوردهای باشگاهی در ایران(تنها تیم قهرمان بدون باخت ) و آسیا ⭐⭐💙 👍
  • اهورا IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    واقعا که خبرنگارهای لنگی هستین میدونم این متن وپیام منو حذف میکنید فقط خواستم بگم خجالت بکشیدسرتون رو از تو استقلال بکشید بیرون کم حاشیه درست کنید برای استقلال،،ما میدونیم شما خبرورزشیها دشمن استقلالید
  • ع ق QA ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    باید قسط قرار داد عشقولانه ش را واریز می کردند صد ملیون قسطش میشه چقدر شرط نبود قرار داد اصلی و زیر میزی پرداخت کنند بعدش بازیکن حقشه نکنه فکر کردی اینا با همه ی بازیکنان فرق می کنند ؟!
  • استقلال IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    استقلال تیم مردمی . حاشیه درست نکن رسانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی