نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲
۲ |
۱
واکنش جالب مورایس به صدا زدن محرم نویدکیا توسط  تماشاچیان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در شهرآورد اصفهان نیازمند حمایت بیشتر بودیم اما با تحقق نیافتن این امر و شرایط موجود، صورت من هنگام ترک زمین مانند بازنده‌ها بود.

ژوزه مورایس شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از مسابقه تیم‌های سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان افزود: یک شهرآورد همراه با احساسات داشتیم و به بازیکنان خودمان برای کنترل تیم حریف، با وجود تمام جو خاص حاکم در این بازی تبریک می‌گویم.

وی درباره جو حاکم بر ورزشگاه تصریح کرد: به عنوان یک تیم سازمان یافته، تمرکز روی بازی داشتیم اما انتظار ما حمایت بیشتر بود ولی با شرایط موجود هم باید به‌درستی به کار خود ادامه دهیم.

مورایس با اشاره به اینکه برخی تماشاچیان محرم نویدکیا را در شعارهای خود نام می‌بردند، افزود: فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین‌بار در این باشگاه باشد، اما شاید زمانی نیز باشد که اسم من را صدا می‌زنند درحالیکه مربی دیگری روی نیمکت است.

وی خاطرنشان کرد: نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است، در آینده چرا که نه؟، از نظر من برای بالا آمدن نباید پا روی کسی بگذاریم، با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه داشته باشیم.

سرمربی سپاهان اظهار کرد: از هوادارانی که در بازی امروز از ما حمایت کردند، تشکر و درک می‌کنم شرایط ساده نیست اما همه چیز قابل تغییر است.

مورایس افزود: حتی وقتی یک مسابقه را پیروز شوید افرادی ضد شما هستند و حمایت نمی‌کنند، اما من به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    با شخصیت و حرفه ای
  • بی نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    مورایس به درد تیم سپاهان نمی‌خورد با توجه اینکه دنیا پول میگیرد !!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی