نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
پرسپولیس در آبادان صدرنشین شد/ ۳ امتیاز نفتی در جیب اوسمار
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس با برتری ۳-۰ سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی ۳ بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۸، عیسی آل کثیر در دقیقه ۶۶ و محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند تا شاگردان اوسمار ۵۲ امتیازی شوند و موقتاً و تا پیش از دیدار فردای استقلال برابر شمس آذر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر (۷۷-حسین سنگرگیر)، طالب ریکانی، مصطفی احمدی (۷۷- حسین شنانی)، استیو بوباکر، یوسف کی‌شمس و علی یوسف (۶۳-رضا امانی‌نژاد).

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی (۴۶-فرشاد فرجی)، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (۸۴-سعید صادقی)، اوستون اُرونوف (۷۶-محمد خدابنده‌لو)، امید عالیشاه (۱۱-وحید امیری) و عیسی آل‌کثیر (۷۶-پیمان بابایی).

نیمه اول

دقیقه ۳: موقعیت خطرناک پرسپولیس با درخشش دروازه‌بان صنعت نفت از دست رفت. در این صحنه آل‌کثیر روی ارسال دقیق ترابی با ضربه سر دروازه تیم میزبان را تهدید کرد که پیام پارسا با پا توپ را برگشت داد.

دقیقه ۸: دانیال اسماعیلی‌فر روی کرنر ارسالی عالیشاه با یک ضربه سر دروازه صنعت نفت را باز کرد. (اینجا ببینید)

دقیقه ۱۱: امید عالیشاه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و جای خود را به وحید امیری داد.

دقیقه ۱۳: عیسی آل‌کثیر پشت مدافعان صنعت نفت صاحب توپ شد و گل دوم تیمش را به ثمر  رساند اما داور در این صحنه آفساید مهاجم پرسپولیس را گرفت.

دقیقه ۱۷: گئورگی گولسیانی اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۱۹: ضربه ایستگاهی بازیکن صنعت نفت را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۴: شوت از راه دور ریکانی را دروازه‌بان پرسپولیس در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۲۵: یوسف‌ کی‌شمس موقعیت خوب صنعت نفت را از دست داد و ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

پرسپولیس در آبادان صدرنشین شد/ ۳ امتیاز نفتی در جیب اوسمار

نیمه دوم

دقیقه ۶۶: ارونوف توپ را گرفت و به ترابی رساند و پاس خوب او مدافعان را جا گذاشت و عیسی آل کثیر با شوتش دروازه را باز کرد. (اینجا ببینید)

دقیقه ۷۰: پرسپولیس صاحب ضربه کرنر شد و توپ به دست مصطفی احمدی خورد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه ۷۱: حسین کنعانی پشت ضربه پنالتی ایستاد و با فریب دادن پیام پارسا، با پای راست توپ را خلاف جهت به سمت راست خودش زد. (اینجا ببینید)

دقیقه ۷۶: شوت از راه دور دانیال اسماعیلی‌فر از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۹۰: ارسال خطرناک نفتی‌ها را در مرحله اول عبدالکریم حسن در داخل محوطه شش قدم برگشت داد و در ادامه شوت والی زیبای تهیدست به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • آریا US ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    جونم به این تیم و هواداران بزرگ پرسپولیس♥️♥️♥️🏆🏆🏆 با اقتدار تو آبادان نفت رو شکست دادیم و باز هم کلین شیت رفیعی!!
    • رمضانی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      پرسپولیس خودشم نخواد جناب افشاریان و برادران حیدری لباس قهرمانی را بر تنش می کنند بیخود جو ندید و فضا را هیجانی جلوه ندهید افکار عمومی همه چیز را می فهمند
  • قلعه شاه مال منه: IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    بالاخره صدر رو پس گرفتیم ولی پرسپولیس بدون عالیشاه زورش واقعا کم میشه. سمت راست پرسپولیس مدتهاست زیاد برش نداره. کاش رامین بیاد به جای اسماعیلی‌فر. اسماعیلی‌فر کلا سرعت تیم رو میگیره و همچنان تو کار پاس به عقبه. وحید امیری واقعا ضعیف شده و ظاهرا آخرای فوتبالشه. با سعید صادقی هم نباید تمدید بشه.
    • عروس العین IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      جناب سرمربی. بعداز این اسامی که گفتی ببین کسی از قلم ننداختی. بعد بگو چه بازیکن های باید برای فصل بعد بگیریم. راستی مهاجم نمیخوای.کمی کسری نداری. راستی مدیر عامل باشه یا اخراجش کنیم.. تعارف نکن.. هرچه دل تنگت میخواد بگو... سفارش تو به جناب خطیر و محمد نوری کیسه کشا کردم. باهاشون هماهنگ باش
    • قلعه شاه مال منه: IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      آقای عروس العین و آقایونی که منفی دادین انشاالله بعدا به حرف من میرسید. حالا مونده به جهان‌بینی و آینده‌نگری من برسید چون علی‌رغم فحاشیها و نظرات مخالف همیشه جلوتر از آدمای نادون فکر کردم و اندیشیدم و حرف زدم. اصلا مهم نیست که دیگرون فکرشون عقبه و کورکورانه نظر میدن. چیز خاصی از امیری تو این بازی و بازیهای قبلی که به عنوان بازیکن تعویضی اومد ندیدیم. نگاه نکنید اسماعیلی‌فر دیشب یه گل زد. او از همون اولش که اومد پرسپولیس ضعیف بود و روی اکثر گلهای خورده پرسپولیس نقش داشته. سعید صادقی هم تو این دو سال چیز خاصی ازش ندیدیم.
    • فرامرز IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      جناب قلعه در فیلسوف و کارشناس بودن شما و این که جلوتر از زمان و انسان های نادون فکر می کنید شکی نیست اما اسماعیلی فر زمان یحیی (تیم فصل اول) و امروز یعنی زمان اوسمار رو که با هم مقایسه کنید بسیار بهتر شده اسماعیلی فر فصل پیش هم در نظر بگیرید و تعداد پاس های گلش ضمن این که سه سال از رامین کوچکتره یعنی آینده داره .یک واقعیت رو فراموش نکنید نقطه قوت رامین سانتر کردنه پرسپولیس فوروارد سر زن و قدرتی ندارد یکی از دلایل رد کردنش همین بود ضمن این که با توجه به سنش احتمال افتش هم زیاد تره اما با توجه به تیم فصل اول به اسماعیلی فر نگاه نکنید درباره وحید امیری و سعید صادقی هم با شما موافقم در حال تموم شدن هستند
  • امید عالیشاه IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    سلطان کلین شیت ، رفیعی!
  • حسن IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    آقای پاکو خمز سرمربی مستعفی تراکتور سازی درست می گفت فوتبال ایران شبیه تاتر است امروز این تاتر رابا همکاری اقای کمالوند دیدیم.
    • عروس العین IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      این دیگه نوبرش اورده حالا هرکاری کردن که ایرادی ازداور مسؤل برگزاری مسابقات استادیوم ابادان دربهای ورودی خروجی استادیوم. سوت داور رنگ لباسش. خط کشی دور محدوده بازی پیدا نکردن که تقصیر برد سرورشون لوث جلو بدن اومدن گیردادن به کمالوند.. خودشون میدونن کمالوند یه نیم فصل کمک مربی کیسه بوده من اگه جای کیسه کشا بودم. مستقیما با سرمیرفتم تودیوار بتنی
    • فرامرز IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      حسن جون چهار گل از ذوب آهن تیم پاکو خمز خورد هفت تااز استقلال در ضمن شارجه امارات رو در تبریز نتونست ببره و تیمش از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد . بازی های این فصلش هم با باخت های زیاد تراکتور شروع شد عقلا و منطقا تراکتور تیم ضعیفی نیست بازیکن خوب کم ندارد این نتایج در شأن این تیم نبود باز مسوولان تراکتور نجابت کردند اخراجش نکردند این نتایج ضعف مربی هست یا نیست ؟ در کشورهای دیگه مربی با این نتایج رو تحمل نمی کنند ایراد شما اینه که دروغ ها و فرافکنی های مربیای فوتبال رو که برای پوشاندن ضعف هاشون گفته می شه رو زیاد جدی می گیرد تو رو خدا این قدر ساده لوح نباشید برادر من
  • ابراهیم از شهرک خاتم IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    اهای کیسه کش اسمع: بحرینیها جام نمیگرن، چون شخصیت ندارن
  • فرامرز IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    صدر به صاحب واقعیش پرسپولیس رسید
  • طرفدار فوتبال IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    نفت حیف است که سقوط کندمتاسفانه امروزروبری تیم خوب پرسپولیس شکست سنگینی خورد. امیدوارم که در مسابقات آتی تدابیری اندیشیده شود که درلیگ ماندگارشودتامردم آبادان ازتنهادلخوشی شان بی بهره نمانند
  • از اول ، آبی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    در جواب حسن واقعا که گل گفتی کمال وند سالهای قبل هم از این تاترها بازی کرده بود
  • جابر IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    داور مسابقه سر سپاهان وکه چه عرض کنم کتف دانشگرم از جا درآورد ونه خطا گرفت نه هند تا سپاهان قربانی بشه ازاین طرف بایه پنالتی براپرسپولیس روحیه گل زنی راهم بهشون دادن، این است فرق تیم لنگ ودارو دستش وسپاهان زخمی شد
  • اشکان پرسپولیسی IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    جوونم پرسپولیس زلزله کیسه سوراخه🤣
  • پارسا IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    خوشحالی یک روزه را بهتون تبریک میگم سرورتون امروز دوباره میاد جایگاه واقعی که همون زیرزیرا هست را بهتون میده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی