نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
۰ |
۰
کلوب| امیدهای یک شهر خسته؛ دل‌مشغولی‌های ساکت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چه کسی فکرش را می‌کرد که تیمی مثل نساجی به ورطه هراس از سقوط به لیگ یک دچار شود؟!

سقوط، این کلمه زمانی برای طرفداران دو آتشه نساجی غیر قابل باور بود. وقتی آنها توانستند در لیگ هجدهم حاضر شوند و اولین حضورشان را در لیگ برتر با جواد نکونام تجربه کردند، باور نمی‌کردند که روزی دوباره به پرتگاه سقوط بازگردند و بر روی دو لب تیغه مرگ و زندگی راه بروند.

اما همیشه واقعیت با آنچه که در ذهن افراد می‌گذرد و در فرضیه‌ها ارائه می‌شود متفاوت است و گذر زمان بسیاری از حقایق را آشکار می‌کند. حالا نساجی چی‌ها مجدداً با بیم و ترس مواجه شده اند و معلوم نیست که آیا نساجی را در لیگ بیست و چهارم می‌بینیم یا خیر.

آنها باید خود را آماده رویارویی با شش تیم آماده و سرسخت از جمله استقلال و پرسپولیس کنند. ساکت الهامی و شاگردانش کار بسیار سختی را در پیش رو دارند و علاوه بر مصاف با سرخابی‌های پایتخت، بازی حساس آنها برابر استقلال خوزستان_که نزدیک ترین تیم به منطقه سقوط محسوب می‌شود از اهمیت فوق العاده ویژه ای برخوردار است؛ چرا که فاصله این دو تیم تنها یک امتیاز است و حتی تیم‌هایی مثل فولاد و صنعت نفت آبادان هم با توجه به اختلاف بسیار اندک در امتیازات خود، باید منتظر حوادث غیر قابل پیش بینی باشند.

این روزها دل مشغولی‌های ساکت بیش از هر زمانی قلب و نبض شهر خسته را با خود همراه ساخته و مرد اول نیمکت نساجی، این قضیه را به خوبی می‌داند که مردم شهر نساجی و عاشقان این تیم، دل به معجزه او و شاگردانش بسته اند!

چهار باخت، دو تساوی و دو برد ماحصل عملکرد ساکت الهامی‌در طی هشت دیدار اخیر است. برد برابر تراکتور و کسب تساوی مقابل سپاهان، نشان می‌دهد که وقتی ساکت بر روی نیمکت تیم شهر خسته می‌نشیند، اوضاع با گذشته بسیار فرق دارد.

سرنوشت هیجان انگیزی انتظار پسران الهامی را می‌کشد و باید دید که آیا آنها پاسخ امید یک شهر خسته را می‌دهند یا اتفاقات دیگری به وقوع می‌پیوندد. آیا جشن و شادی نساجی‌چی‌ها بابت قهرمانی در جام حذفی، این بار در قالب ماندن و بقا با ساکت الهامی_که محبوب سکوهای وطنی است_تکرار می‌شود؟

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی