روز خوب اصفهانی‌ها؛ زرد و سبز نصف جهان از بحران درآمدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عصر یکشنبه گذشته، روز اصفهانی‌ها دررقابت های لیگ برتر بود.

دو بازی آخر هفته بیست و چهارم روز یکشنبه دوم اردیبهشت در اصفهان و انزلی برگزار شد. روزی که هر دو تیم اصفهانی با کسب سه امتیاز بازی‌های خود سر و سامانی به شرایط تیمشان در جدول و البته خط پایانی بر بحران گذاشتند.

سپاهان و ذوب آهن چهارشنبه گذشته ۲۹ فروردین آخرین دیدار معوقه این فصل را برگزار کردند. مسابقه‌ای که به برتری سپاهان انجامید، باید در هفته هفدهم برگزار می‌شد اما زردها همان هفته در لیگ قهرمانان آسیا با الهلال بازی داشتند. با انجام آن مسابقه تعداد بازی تمام تیم‌ها در جدول لیگ مساوی شد و بازی هفته بیست و چهارم دو تیم اصفهانی به یکشنبه افتاد. دو تیمی که در ماه‌های اخیر شرایطی بحرانی را تجربه کرده بودند.

با برگزاری دیدارهای روز یکشنبه حالا سپاهان با ۴۵ امتیاز در رتبه سوم و ذوب آهن با ۳۳ امتیاز در پله هفتم جدول است. سپاهان در انزلی ملوان را برد و ذوب آهن در خانه طلسم ناکامی را مقابل آلومینیوم شکست. حالا دو تیم اصفهانی با این دو برد به ثبات رسیدند و شش بازی باقیمانده را می‌توانند مثل دور رفت و ابتدای فصل با اقتدار دنبال کنند تا لااقل خاطره کابوس‌های این فصل در ذهن هوادارانشان با یک اتفاق شیرین بایگانی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی