یکی از خبرسازترین چهره‌های فوتبال در ۵۰ سالگی پدر می‌شود!/ همسر سابق هم به او تبریک گفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رایان گیگز اسطوره سابق منچستریونایتد در سن ۵۰ سالگی برای سومین بار پدر می‌شود.

رایان گیگز در سن ۵۰ سالگی برای سومین بار پدر می‌شود. فرزند اسطوره سابق منچستریونایتد و نامزد ۳۶ ساله‌اش زارا چارلز اواخر امسال به دنیا خواهد آمد. گیگز از ازدواج قبلی‌اش با استیسی کوک یک پسر به نام زک ۱۷ ساله دارد که بازیکن شفیلدیونایتد است، و یک دختر به نام لیبی دارد که ۱۹ ساله است. زارا نیز از ازدواج قبلی‌اش یک دختر دارد.

نشریه سان به نقل از یک منبع آگاه نوشت: «رایان نگران بود که فرزندانش از این خبر ناراحت شوند اما آنها زارا را دوست دارند و از این خبر خوشحال شدند چراکه می‌دانند پدرشان به شدت ذوق‌زده است. آنها به شوخی به رایان گفتند که خود را آماده کم خوابی و گریه‌های صبحگاهی بچه کند.» یک منبع جداگانه گفت که استیسی، که در سال ۲۰۱۷ پس از ۱۰ سال زندگی مشترک از گیگز طلاق گرفت، نیز به او تبریک گفته است.

گیگز در ماه نوامبر تولد ۵۰ سالگی‌اش را در دوبی جشن گرفت.

یکی از خبرسازترین چهره‌های فوتبال در ۵۰ سالگی پدر می‌شود!/ همسر سابق هم به او تبریک گفت!

زارا در جریان محاکمه گیگز به اتهام حمله به معشوقه سابقش کیت گرویل و خواهرش اِما در نوامبر ۲۰۲۰، از او حمایت کرد. هیئت منصفه در آگوست ۲۰۲۲ موفق به صدور حکم نشد و گیگز که بر بی‌گناهی خود اصرار می‌ورزید، از زارا به خاطر تمام حمایت‌هایش تشکر کرد. کیت گرویل به بهانه اینکه چنین درگیری‌هایی بر سلامت روانش اثر گذاشته از ارائه شواهد بیشتر خودداری کرد و گیگز در سال ۲۰۲۳ بی‌گناه شناخته شد.

گیگز در ژوئن ۲۰۲۲ پیش از اولین محاکمه از سمت خود به عنوان سرمربی تیم ملی ولز کنار رفت و از آن زمان در تلاش است تا زندگی خود را دور از مرکز توجهات بازسازی کند. ماه گذشته مشخص شد که او دوباره به فوتبال روی آورده و به عنوان مدیر فوتبال سالفورد سیتی مشغول به کار شده است. گیگز به همراه هم‌تیمی‌های سابق خود در یونایتد، گری و فیل نویل، نیکی بات و پل اسکولز، مالک این باشگاه لیگ دو است.

بیشتر بخوانید: گیگز تبرئه شد/ اسطوره شیاطین‌سرخ به دنبال پاکسازی زندگی‌اش

یکی از خبرسازترین چهره‌های فوتبال در ۵۰ سالگی پدر می‌شود!/ همسر سابق هم به او تبریک گفت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی