نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم/ در قبال ۸۵ میلیون هوادار مسئول هستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: برای رویارویی با تایلند با تمام تمرکز به زمین ‌رویم که با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری قبل از دیدار فینال جام ملت های آسیا مقابل تایلند میزبان این دوره از رقابت ها گفت: ما برای رویارویی با تایلند با تمام تمرکز به زمین ‌رویم که با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتماً تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند.

او در پاسخ به سوالی که تفاوت قهرمانی به عنوان بازیکن و مربی در فوتسال آسیا چیست گفت: اینها دو مقوله جدا هستند، خوشحالم که در دو سال مربیگری‌ام دو بار فینال را تجربه کردم. به عنوان بازیکن معمولاً تمرکز روی خودتان است اما وقتی مربی هستید در قبال ۸۵ میلیون هواداری که تیم ملی کشورشان را عاشقانه دوست دارند مسئول هستید. 

شمسایی با بیان اینکه تایلند تیم بسیار قابل احترامی است گفت: هر تیمی که به این مرحله رسیده حتماً شایستگی‌اش را داشته است، من و همکارانم در تمام کنفرانس‌های خبری همیشه با احترام به حریفان بخصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم، این بخشی از فرهنگ ماست اما باید تاثیر میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد فوتبال این کشور با دقت دید، ما همکاریم اما فردا روبروی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم. 

شمسایی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه ایران در جام جهانی ازبکستان بیان داشت: جام جهانی فضای متفاوتی دارد، هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و همه برای دفاع از اعتبار کشور و البته فوتسال آسیا به میدان می‌روند، تیم ملی ایران هم همینطور است اما الان تمام تمرکز ما روی بازی فینال مقابل تایلند است.

بیشتر بخوانید: جدول پخش زنده شبکه‌های مختلف/ بازی‌های امروز فوتبال و دیگر مسابقات ورزشی را کجا ببینیم؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    تا دیر نشده باید وحید شمسایی رو از سرمربیگری تیم ملی بردارن. سال قبل که در فینال به ژاپن باخت و امسال هم که مقابل ازبکستان توی ضربات پنالتی پیروزی شد و حالا که ژاپن هم حذف شده و می دونه تیم قهرمان می شه خودش رو مسئول جلوه میده تا بعد از قهرمانی، ژست یک مربی حرفه ای رو بگیره و دوباره باهاش تمدید کنن. اگه فوتسال ایران می خواد پیشرفت کنه باید وحید شمسایی رو بردارن و به جاش یک مربی صاحب سبک و با دانش خارجی بیارن
    • محمد نوری IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      با ادب به شما یه کم برو درس وطن دوستی بخون
    • پاسخ به محمد نوری IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      لنگیا مافیای فوتبال ایران: ربطی به وطن دوستی نداره مگه هر بازیکن خوبی حتما یک سرمربی خوب می شه؟ اتفاقا من وطن دوست هستم همونطور که قبل از تحریم ها، نفت ایران رو شرکت توتال فرانسه به اصطلاح برای ایران در میاورد و مسئولین کار رو به کاردون سپرده بودن و توی بحث تیم ملی هم باید همین روش رو در پیش بگیرن و از مربیان کاربلد استفاده کنن
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    من قبلا هم گفتم اگه تیم ملی ایران با امیر قلعه‌نویی قهرمان جام ملت ها شد باز هم باید برکنارش کنن و از یک مربی صاحب سبک و با دانش خارجی استفاده کنن دقیقا مثل ولاسکو که والیبال ایران رو از این رو به اون رو کرد. تو جام ملت ها هم افتضاح ترین بازی ها رو از تیم ملی ایران دیدیم که آبروی فوتبال ایران رو با بازی هاشون بردن اونم فقط به دلیل نداشتن یک سرمربی با دانش. غیر از نیمه دوم با ژاپن که به نوعی غیرت ایرانی بود توی بقیه بازی ها چیزی به نام فوتبال از تیم ملی ندیدیم و متاسفانه وقتی امیر قلعه‌نویی اومد تلویزیون به جای عذرخواهی و استعفا، اعلام کرد فوتبال چرا نداره. البته از آقای جلالی بپرسیم میگه قلعه‌نویی از مورینیو بهتر و بالاتره. یه باند تشکلی دادن برای همدیگه نوشابه باز می کنن. خواهشا به گوش مسئولین برسونین که برای تیم های گروهی مثل فوتبال و والیبال و بستکبال و هندبال از مربی صاحب سبک و با دانش خارجی باید استفاده بشه نه مربی داخلی که چیزی بارشون نیست. برای پیشرفت تیم های ملی باید علایق رنگی رو کنار بذاریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی