نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
این تیم مهمان ناخوانده را راهی خانه کرد/ در رؤیای تکرار فینال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آلومینیوم یک قدم دیگر به تکرار فینال دو سال قبل در جام حذفی نزدیک‌تر شد.

آلومینیوم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تنها نماینده لیگ آزادگان را پیش رو داشت. جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و در همه جای دنیا فرصتی برای تیم‌های سطوح پایین‌تر تا بیایند و در مصاف با بزرگان خودی نشان بدهند.

از این نظر بازی آلومینیوم مقابل چادرملو اردکان سخت‌ترین بازی در این مرحله بود. چرا که شش تیم سه بازی دیگر در لیگ برتر حاضر و به خوبی از هم شناخت داشتند و حداقل اینکه در یک سطح با یکدیگر رقابت می‌کردند. بازی آلومینیوم مقابل چادرملو همانطور که پیش بینی می‌شد گره خورد اما قبل از رسیدن به ضربات پنالتی، آلومینیوم از تجربه بیشتر خود استفاده و با یک گل رضا جبیره سند حذف تیم شگفتی ساز را امضا و به ماجراجویی‌های چادرملو پایان داد.

حالا چادرملو که یک بازی در لیگ آزادگان کمتر از فجر سپاسی دارد، می‌تواند روی صعود به لیگ برتر تمرکز کند. با استفاده از تجربه حضور در جام حذفی و در رقابت با خیبر خرم آباد و فجر سپاسی که دو تیم از این جمع در فاصله ۳ هفته تا پایان فصل شانس حضور در لیگ برتر فصل بعد را دارند.

اما شاگردان مجتبی حسینی که پرسپولیس را کنار زدند، آلومینیوم ۲ فصل قبل در جام حذفی ماجراجویی کرد و تا فینال هم بالا آمد. آن فصل نیز شاگردان مهدی رحمتی استقلال را از پیش رو برداشتند ولی در قدم آخر مقابل نساجی و ساکت الهامی کم آوردند. هیچکس خاطره آن جمعیت طرفدار دو تیم شهرستانی در ورزشگاه آزادی را در فینال آن فصل فراموش نمی‌کند. علاقه به فوتبال دیگر محدود به یکی دو تیم و یکی دو شهر نیست و همان خاطره خوش انگیزه‌ای شده تا آلومینیوم بار دیگر در راه تکرارش قدم بردارد.

حالا فقط یک بازی در نیمه نهایی پیش روی آلومینیوم مقابل مس رفسنجان قرار دارد تا دوباره رویای حضور در فینال را تکرار کنند و البته با این امید که این بار قدم آخر را هم برداشته و به جمع جامداران فوتبال ایران اضافه شوند.

فینال آن فصل حاشیه‌های بسیاری داشت، کار به درگیری و بی‌احترامی هم رسید و از قضا بعدها مهدی رحمتی جانشین ساکت الهامی در نساجی شد! خود ساکت هم به مس رفسنجان رفت که در نیم فصل از این تیم به نساجی برگشت و حالا این تیم رقیب بعدی آلومینیوم است!

تکرار تمام این اتفاقات هم می‌تواند انگیزه‌ای برای مجتبی حسینی و شاگردانش جهت به پایان رساندن درست کار در جام حذفی باشد.

بیشتر بخوانید: صعود آلومینیوم به نیمه نهایی جام حذفی/ قبل از ضربات پنالتی کار تمام شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی