چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴
۸ |
۲
زوم استقلال و پرسپولیس روی ستاره‌های سپاهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرهای رسیده حاکی از آن است تیم‌های استقلال و پرسپولیس روی ستاره‌های سپاهان که قراردادشان به پایان رسیده زوم شده اند و شاید فصل بعد شاهد حضور برخی از آنها در اردوی آبی یا قرمز باشیم.

 میلاد زکی‌پور، محمد کریمی، نیما میرزازاد و فرشاد احمدزاده به همراه رامین رضاییان ۵ بازیکنی هستند که قراردادشان با تیم سپاهان در حال پایان است و فصل جدید می‌توانند در تیم نویی بازی کنند. البته رامین رضاییان یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد اما با توجه به بند موجود در قرارداد می‌تواند آنرا فسخ و راهی تیم جدیدی شود.

از جمع بازیکنان یاد شده فرشاد احمد زاده در تعطیلات زمستانی در لیست خرید جواد نکونام  قرار گرفته بود. این بازیکن در تیم فولاد هم شاگرد جواد نکونام بود اما زمانی که استقلال برای خرید این بازیکن به تیم سپاهان نامه زد، تیم اصفهانی اعلام کرد: به همه مهره‌هایش برای دنبال کردن هدفی که در لیگ برتر ترسیم کرده نیازمند است.

 رامین رضاییان به باشگاه سپاهان اعلام کرده فصل آینده برای بازی در یکی از تیم‌های اماراتی راهی این کشور خواهد شد. از این جمع بعید است نیما میرزازاد پیشنهادی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس دریافت کند اما به نظر می‌رسد میلاد زکی‌پور، محمد کریمی و فرشاد احمدزاده با تمایل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: رقیب بزرگ ستاره پرسپولیس از آکادمی آمد/ بازیکنی که قید همه پیشنهادها را زد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سوسمار IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    همشون ارزونی تیم لنگ
  • ایرج روح الامینی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    از نمایندگان محترم هلدینگ که وارث اصلی باشگاه بزرگ استقلال هستند میخواهیم که اجازه دهند تا جواد نکونام و کادر فنی اش در سال جاری هم همچنان به کار خود در تیم بزرگ استقلال ادامه دهند
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    یکبار نشد جواد چکش تساوی بگیره یا ببازه و مردانه پای نتیجه ایکه گرفته بایسته و بگه من بد تیم رو کُوچ کردم آخه تا کی نتیجه نگرفتنت را میخواهی گردن فدراسیون و کمیته داوران بیندازی، برو یکخورده دانش مربیگریت را زیاد کن و اینقدر زهانه نیار چنان ادعائی داره که انگار خدای کوچینگ است و هیچ اشتباهی نمیکنه.
  • کاراگاه عدالت IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    جواد چکش با مظلوم نمائی میخواد ضعف اش را توی مربیگری پنهان کنه و سر هوادارهای کیسه کلاه میگذاره برو تعطیل کن این کار وکاسبی ات را !!!!!!!
  • دریای سرخ IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    باعث خجالته که سر مربی کیسه بقول خودش بعداز یک عمر فوتبال بازی کردن، توقع داشته برای تیمش پنالتی گرفته شود آقای عزیز نه تنها داور باید پنالتی میگرفت بلکه باید برای شبیه سازی یک کارت هم به رضاوند میداد و شما آقای رضاوندشما بهتره سر حرفت بمونی و فوتبال را با سبزی فروشی عوض کنی، فکر کنم به این میگن بازی فوتبال، نه بازی زووووووو
  • دریای سرخ IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    جهت تصحیح جمله بالا، نه تنها پنالتی «نمیگرفت» بلکه...........

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی