جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
۲ |
۰
پیش‌بینی مربی نساجی از برنده دیدار با استقلال
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر با بیان اینکه نساجی در لیگ برتر باقی خواهد ماند گفت : هر تیمی که بهتر باشد برنده از زمین خارج خواهد شد.

شاهرخ بیانی در خصوص ‌شرایط نساجی برای دیدار برابر استقلال تهران گفت : با تیمی بازی داریم که بدنبال رسیدن به قهرمانی است و این روزها روی نوار برد است و نمی خواهد صدر جدول را به رقیب اصلی خود بدهد . تیم ما هم از هر حیث آماده انجام یک بازی زیبا و منطقی است تا بتواند به هدفش دست پیدا کند و در لیگ برتر باقی بماند . بازیکنان نساجی انگیزه بالایی برای این دیدار دارند و می خواهند دل هواداران نساجی را شاد کنند و باید نساجی از سه بازی باقی مانده امتیازات لازم را کسب کند تا در لیگ باقی بماند.

مربی نساجی که سابقه سالها حضور در استقلال را دارد و این روزها مورد هجمه برخی از هواداران استقلال قرار گرفته گفت : متاسفانه عده‌ای که سابقه من را در فوتبال به خوبی نمی شناسند از من انتقاد می کنند که چرا گفته ام باید با شرافت مقابل استقلال بازی کنیم ، اولا که من بازی نمی کنم و بازیکنان در زمین فرامین سرمربی را پیاده می کنند و هیچ بازیکنی هم کم فروشی نخواهد کرد چه بازیکن نساجی و چه بازیکن هر تیم دیگری و دوم اینکه در حال حاضر ما به نساجی تعهد داریم و تلاش می‌کنیم این تیم در لیگ بماند و اعتقاد دارم روز سه شنبه هرتیمی که بهتر بازی کند برنده از زمین خارج خواهد شد . استقلال گزینه اصلی قهرمانی لیگ امسال است و شایسته قهرمانی هم هست اما ما وظیفه داریم نساجی را در لیگ نگه داریم چون تنها عشق مردم قائمشهر همین تیم است .

وی در خصوص شرایط نساجی گفت : خوشبختانه تیم انگیزه بالایی برای این دیدار دارد و همه آماده هستند . بازیکن محروم و مصدوم هم نداریم و کادر فنی همه بازیکنان را در اختیار دارد و نگرانی از بابت نبود بازیکن نیست.هواداران نساجی هم بطور حتم در ورزشگاه حضور دارند و از تیم خودشان حمایت خواهند کرد .هم کادر فنی و هم بازیکنان می دانند که بازی سختی پیش رو دارند و باید یک بازی منطقی و حساب شده را انجام دهیم تا بتوانیم به هدفی که در سر داریم دست پیدا کنیم .

شاهرخ بیانی در خصوص وضعیت استقلال هم گفت : استقلال با تمام مشکلاتی که داشت نتایج خوبی گرفته و بدنبال کسب جام است . نکونام تیم خوبی ساخته و بدنبال کسب سه امتیاز این دیدار است ، تک امتیاز به درد آبی ها نخواهد خورد و شرایط دو تیم در جدول به گونه ای است که باید منتظر یک بازی هجومی باشیم و این بازی می تواند یکی از زیباترین بازیهای این فصل باشد .در این دیدار با تجربه ها نقش تعیین کننده ای دارند و باز هم تاکید می کنم هر تیمی که بهتر بازی کند و از موقعیت های بدست آمده بهتر استفاده کند برنده خواهد شد .

مربی نساجی در خصوص جوی که علیه ساکت بوجود آمده گفت : او مربی با تجربه ای است و تمام تمرکزش بر این است که بتواند سه بازی پایانی را با کسب امتیاز به پایان برساند او هرکز وارد حاشیه نخواهد شد و به تیم هم اجازه نمی دهد که اسیر حاشیه ها شوند. نساجی تنها یک هدف دارد و آن هم ماندن در لیگ برتر است .

بیانی در پایان خاطر نشان کرد: مدیران نساجی تمام تلاش خودرا به کار بسته اند تا تیم در سه بازی پایانی با آرامش وارد زمین شود و بازیکنان نگرانی و دغدغه نداشته باشند . پاداش ها پرداخت شده و همه شرایط مهیاست تا شاهد یک بازی زیبا از دوتیم استقلال و نساجی باشیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم در پایان این دیدار چه اتفاقی رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: رونمایی از ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با نساجی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • 🇮🇷💙⭐⭐💙🇮🇷 IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    امیدوارم امروز تو ازادی استقلال خوزستان لنگو پاره کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی