جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
۰ |
۰
فرصت ویژه برای ۲ ستاره خارجی استقلال
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بلانکو و ماشاریپوف فرصت این را خواهند داشت تا اولین گلزن خارجی استقلال در ورزشگاه وطنی باشند.

تیم‌های استقلال و نساجی مازندران تاکنون ۶ بار به میزبانی نساجی به مصاف هم رفتند و بازیکنان خارجی استقلال سابقه گلزنی به این تیم را نداشته‌اند و دو بازیکن خارجی فرصت این را خواهند داشت تا به اولین گلزن استقلال در ورزشگاه وطنی تبدیل شوند.

در تمام مسابقاتی که برگزار شده تمام گلزنان استقلال بازیکنان ایرانی این تیم بودند و هیچکدام از بازیکنان خارجی استقلال موفق به گلزنی نشدند، البته در این بین کوین یامگا در ورزشگاه آزادی توانسته دروازه نساجی را باز کند.

گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف دو بازیکن خارجی استقلال هستند که در هفته‌های اخیر با فرم ایده‌آلی که داشتند تاثیر زیادی روی روند این تیم داشتند و بازیکنان ویژه‌ای در ترکیب استقلال به حساب می‌آیند و احتمال گلزنی آنها در این مسابقه کم نخواهد بود، این دو بازیکن در بازی با ذوب آهن با درخششی که داشتند توانستند سه امتیاز مهم در دقایق پایانی برای استقلال به دست آورند و همچنان این تیم را صدرنشین لیگ نگه‌دارند.

مهاجم آرژانتینی استقلال با 6 گلی که در لیگ برتر به ثمر رسانده بهترین گلزن فصل آبی‌ها بوده و جلال‌الدین ماشاریپوف 2 گل برای این تیم به ثمر رسانده و در صورت گلزنی در این مسابقه می‌توانند بار دیگر اهمیت حضورشان در ترکیب استقلال را نشان دهند.

با توجه به بازی درگیرانه و حساسیت مسابقه سبک بازی خاص بلانکو در این مسابقه به کار استقلال خواهد آمد و کادرفنی استقلال روی قدرت سرزنی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است.

بیشتر بخوانید: رونمایی از ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با نساجی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی