جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
۳ |
۰
خانواده برترین گلساز استقلال در هتل آبی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گروهی از اعضای خانواده ملی پوش استقلالی برای ملاقات با او به هتل محل اقامت آبی پوشان رفتند.

استقلال اردوی شبانه روزی خود قبل از بازی با نساجی را در ساری برپا کرد و کاملاً بدیهی بود که معیت زیادی از استقلالی‌های مازندران خودشان را از شهرهای دور و نزدیک به مرکز استان برسانند تا با جواد نکونام و شاگردانش ملاقات کنند.

در این میان، پدر و مادربزرگ ابوالفضل جلالی بازیکن ملی‌پوش استقلال هم به هتل محل اقامت آبی‌پوشان آمدند تا با ابوالفضل و سایر استقلالی‌ها دیدار داشته باشند.

جلالی اهل آمل است و بسیاری از اقوام او در ستان مازندران زندگی می‌کنند. این بازیکن در دوره سرمربیگری جواد نکونام دوباره احیا شد و اسفند ماه پارسال بار دیگر به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت گردید.

بیشتر بخوانید: نساجی - استقلال؛ جنگ جام و جان/ انتقام در نهایت سکوت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرامرز IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    من پرسپولیسی هستم اما بدون تعصب ابوالفضل جلالی بهترین دفاع چپ ایران ست خیلی خیلی بهتر از میلاد محمدی که بودنش در تیم ملی اشتباه ست چون آینده ای ندارد اگر مربی تیم ملی یونس اکبرپور 22 ساله آلومینیوم اراک را هم می دید چقدر خوب می شد
    • .h IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      اره مربی تیم ملی لج کرده انگار باید خارجی بیارن چون برای لیگ ایران نمیخوایم که برای جام جهانی و آسیا میخوایم لژیونر های ما تو کشور های دیگه با مربی های عالی کار میکنن با روش و تاکتیک های اونا بعد بیان با روش مربی ایرانی معلومه افت میکنن مثلا محمد رضا آزادی چرا بازی نمیده؟؟؟ جواد آقای پور و... فقط دعوتشون کرد که دهن مردم رو ببنده
    • .h IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      مربی تیم ملی تازه لج کرده نواللهی رو نمیاره😕

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی