مقایسه سرمربیان استقلال و پرسپولیس در کورس داغ قهرمانی؛ شانس نکونام مقابل توان فنی اوسمار باخت!/ چطور تاج ناگهان مقصر ناکامی آبی‌ها شد؟
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

استقلال صدر جدول را از دست داد و جواد نکونام این نتیجه را گردن نگرفت، اما آیا حقیقت همین بود که سرمربی استقلال گفت؟

سه هفته پایانی هر فصل با بازی‌های همزمان امکان اطلاع تیم‌ها از نتیجه رقیب را پایین‌ترین حد می‌رساند تا در شرایط عادلانه تیم‌ها در بالا و پایین جدول برای قهرمانی و بقا مبارزه کنند.

همه می‌دانیم که وقتی دو تیم در کورس برای یک عنوان باشند، اینکه کدام تیم اول بازی کند یک سری محاسن و معایب دارد و اینکه تیم دوم با اطلاع از نتیجه رقیب به میدان می‌آید، محاسن و معایب دیگری و بازی همزمان تمام این احتمالات را از بین می‌برد.

استقلال ماند و پرسپولیس آمد و رد شد

در هفته بیست و هشتم و در حالی که استقلال تمام هفته‌های اخیر با فاصله یک امتیازی نسبت به پرسپولیس در صدر جدول بود، تیم قرمز پوش پایتخت ریتم خود را حفظ و مثل فصل قبل به پیروزی‌های پیاپی ادامه داد. پرسپولیس قبلا امتحان خود را پس داده که در فشار سنگین رقابت برای قهرمانی می‌تواند ذهنیت برنده خود را حفظ کند.

فصل قبل پرسپولیس با اتکا به همین توانایی منتظر لغزش سپاهان ماند و دیدیم که بعد از مساوی در اصفهان این پرسپولیس بود که قهرمان شد. اتفاقی که این هفته در قائمشهر تکرار و استقلال متوقف شد تا پرسپولیس در یک بازی پرحادثه در ورزشگاه آزادی ۳ امتیاز را کسب و به صدر جدول برود.

استقلال که روزگاری ۳ امتیاز با پرسپولیس در صدر جدول فاصله داشت و پیش از آن نیز همواره بالاتر از رقیب بود، در تمام هفته‌های اخیر پیروز می‌شد تا در این رقابت شانه به شانه کم نیاورد اما آبی‌ها بد جایی متوقف شدند و پرسپولیس آمد و از آنها رد شد.

امان از این جمله تکراری!

بعد از این مسابقه جواد نکونام شخص مهدی تاج را مقصر ناکامی تیمش معرفی کرد و البته که از همان جملات همیشگی نیز غافل نماند، اینکه «نمی‌خواهند ما جام بگیریم» و ... نکونام از سوت‌های عادی داور هم انتقاد کرد.

اما حقیقت چه بود؟ آیا واقعاً مسائل حاشیه‌ای و جانبی در توقف استقلال و برد پرسپولیس تاثیر داشت؟ یا اینکه این دو نتیجه به دلایل دیگری به دست آمد؟

داور حق سوت زدن هم ندارد!

اگر از معیار اول یعنی داوری آغاز کنیم، همه قبول دارند که اخراج هافبک خارجی استقلال خوزستان در تهران کاملا درست بود. حرکت خطرناک اگر با عمد باشد کارت قرمز مستقیم دارد و اگر سهوی - که در مورد ساویو او سر خورد - کارت زرد و دیدیم که او به خاطر کارت زرد دوم اخراج شد.

در قائمشهر نیز سوت های بیژن حیدری کاملا مطابق با قانون بود و هیچکس نمی‌تواند ایرادی از آن بگیرد. خود نکونام هم فقط توانست بگوید او زیاد سوت زد در حالیکه وظیفه داور همین است! اصلا تیم نکونام چه ریتمی داشت که داور آن را با سوت بگیرد؟ دو بازی همزمان مکان دخالت مسئولان فدراسیون در نتیجه را هم از بین می‌برد چون دیدیم که حتی نیمه دوم هم به شکل کاملا همزمان آغاز شد.

ابزارهایی که جواد اعتقادی به آنها ندارد

اما نگاه کنید به بحث فنی و عملکرد دو سرمربی در مسابقه، سرمربی در طول برگزاری یک مسابقه ابزارهایی برای تاثیرگذاری در نتیجه دارد که شامل انتخاب ترکیب اصلی، امکان تعویض و از همه مهمتر بازیخوانی و تغییر تاکتیک و سیستم است.

جواد نکونام در هفته‌های گذشته نیز بیشتر تمرکز خود در طول بازی‌ها را روی کنترل حواشی و ایجاد فشار بر جو ورزشگاه داور و حریف گذاشته بود و دیده بودیم که خیلی کاری به نتیجه و نمایش شاگردانش ندارد. در این مسابقه هم او از هیچ کدام از ابزارهای فنی خود استفاده نکرد و شکل بازی استقلال از دقیقه اول تا آخر ثابت و متکی بر ارسال‌های بلند برای ایجاد اتفاق در محوطه جریمه حریف و رسیدن به گل بود.

تعویض برای حفظ تساوی

حالا به تعویض‌های نکونام در این بازی نگاه کنید. وقتی دو تیم به رختکن رفتند خبر شکست سه بر صفر پرسپولیس در آزادی به جواد نکونام داده شد. او در آن لحظات در آسمان‌ها سیر می‌کرد و بابت شانس بزرگی که آورده خوشحال‌ترین فرد کره زمین بود! نکونام در شروع نیمه دوم تیمش را با تدبیر حفظ نتیجه و شرایط به زمین فرستاد.

او در نیمه دوم تنها دو تعویض انجام داد. در دقیقه ۷۵ پیمان بابایی را به جای مهرداد محمدی آورد که یک مهاجم جنگنده و درگیر شونده است. مهرداد محمدی با توانایی تکنیکی امکان خلق موقعیت ناگهانی و گلزنی دارد اما نکونام او را بیرون کشید و یک مهاجم دونده و جنگجو به زمین فرستاد تا فقط مانع اضافه شدن مدافعان نساجی به حمله شود، یعنی تلاش آشکار برای حفظ نتیجه مساوی بدون گل!

در دقیقه ۸۸ نیز زمانی که پرسپولیس ۳-۲ از میهمان خود عقب بود، نکونام آرمان رمضانی را به جای آرش رضاوند به زمین فرستاد. مهاجم بلند قدی که در هفته‌های اخیر در دقایق پایانی برای کمک به مدافعان به میدان آمده تا از برتری خود در سرزنی به نفع خط دفاعی استقلال استفاده کند.

حسرت جانشین شادمانی

همه می‌دانند که در فوتبال ایران در دقایق آخر مربیان و بازیکنان رو به بازی احساسی می‌آورند. نساجی برای بقا تلاش می‌کرد و به سه امتیاز خانگی نیاز داشت. پس طبیعی بود که در دقایق آخر به ارسال‌های بلند از کناره‌ها رو آورد و رمضانی به زمین رفت تا همین ضربه‌ها را برگرداند. تاکتیکی که در بازی‌های قبلی هم نتیجه داد و استقلال توانست پیروزی خود را تا سوت پایان داور حفظ کند.

وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد و خبر برد لحظه آخری پرسپولیس به نکونام رسید، او دیگر امکان جبران نداشت. چهره او در عکس ها مشخص است که شاید افسوس می خورد که چرا تیمش را تهاجمی نچیده و ترغیب به گلزنی نکرده است. اما دیگر بازی تمام شده و او ترجیح داد دوباره تقصیر را گردن کسی بیندازد!

مرد برزیلی برای تیمش چه کرد؟

حال نگاه کنید به رفتارهای اوسمار ویرا مربی برزیلی پرسپولیس که در شرایط مشابه بارها دیده بودیم تیمش بعد از زدن هر گل به دنبال زدن گل‌های بعدی است و هرگز به دنبال حفظ نتیجه نمی‌رود.

در بازی خانگی مقابل تیم انتهای جدول و پیش چشم هزاران هوادار نیمه اول پرسپولیس برای اولین بار در تاریخش سه گل خورد. هواداران عصبانی شده، سنگ زدند و شعار دادند و همه چیز برای از هم پاشیدن یک تیم کافی بود اما ببینید که مرد برزیلی چه کرد.

وقتی پرسپولیس در شروع نیمه دوم به زمین آمد سه تعویض داشت؛ علی نعمتی به جای فرجی در قلب دفاع، محمد خدابنده لو به جای مسعود ریگی در هافبک دفاعی و وحید امیری به جای سروش رفیعی در پستی یک خط جلوتر به میدان آمدند. در مورد دو تعویض اول بازیکنان ذخیره جانشین نفرات اصلی شدند، یعنی بازیکن ضعیف‌تر آمد اما پیامی داشت که آن تغییر تاکتیک بود، برای اینکه مربی از نتیجه و نمایش راضی نیست...

وحید امیری که همیشه به عنوان مهاجم سایه جای عالیشاه می‌آمد، این بار جانشین هافبک طراح شده بود تا به وضوح پرسپولیس ۴-۳-۳ حمله کند. البته برای تیمی که سه گل عقب است همه این تعویض‌ها کاملاً منطقی قابل قبول محسوب می‌شد.

هنر اوسمار پرسپولیس را به صدر رساند

پرسپولیس در ادامه با هنر مرد برزیلی یک تغییر تاکتیک درون زمین هم داشت. خدابنده لو به قلب دفاع رفت تا کنعانی زادگان به خط حمله برود و همین بازیکن یک تنه سرنوشت بازی را عوض کرد. بعد از زدن گل چهارم نیز مربی برزیلی دو تعویض انجام داد، سینا اسد بیگی به جای اورونوف و وحدت حنانوف به جای عالیشاه در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده به زمین آمدند تا پیروزی ۳-۴ را حفظ کنند.

یعنی ویرا فقط در ثانیه‌های آخر به دنبال حفظ نتیجه رفت اما جواد نکونام از ابتدای بازی برای حفظ نتیجه مساوی بدون گل آمده بود و البته که در فوتبال گاهی وقت‌ها توپ‌ها گل نمی‌شود. چیزی که از دست مربی خارج است و دیدیم که پرسپولیس در این بازی چقدر فرصت از دست داد اما مهم این بود که مربی برزیلی تسلیم نشد و تا لحظه آخر برای پیروزی تلاش کرد. کاری که جواد نکونام انجام نداد و استقلال صدر جدول را از دست داد...

بیشتر بخوانید: تفاوت جالب پرسپولیس نسبت به استقلال/ صدرنشین جدید لیگ، هم بیشتر باخته هم بیشتر گل خورده

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵۸
  • ناشناس IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    یحیی هم فصل قبل گفت نمی خوان پرسپولیس قهرمان بشه و می خوان یه تیم خاص رو قهرمان کنن الان میراثش به نکونام رسیده ، قبلن هم همین مرد برزیلی پرسپولیس رو اداره می کرد
    • حسنوند IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      آقای نکونام واقعاً پیراهن مشکی جوابگو بود!؟ من خیلی به تیم امیدوار بودم از اول فصل گفتیم شاید خطیر چوب لای چرخ باشگاه میزاره و نکونام حق داره حتما داره میبینه چه خبره الان دارم متوجه میشم سرمربی بیشتر دنبال حاشیه داستان جواد عزیز شما اول راه مربیگری هستی حیف با این سبک بخوای طی مسیر کنی بخدا اگر این حواشی جوابگو بود کیروش تیم ملی قهرمان آسیا میکرد... امیدوارم این دوبازی باقی مانده رو پیروز شیم تیم حریف بازی با شمس آذر یا مس امتیاز از دست بده قهرمان شدن بخاطر اشتباه تاکتیکی مقابل نساجی از دست ما خارج باید منتظر لغزش حریف باشیم
    • سامان IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      گل ال کثیر توسط کوپال ناظمی به دلیل افساید رد شد . اگر داوری مشکل داشت . کمک داور میتونست افساید نگیره و یا کرنر ی که افساید ال کثیر اعلام شد و در برگشت منجر به گل سوم استقلال خوزستان شد
    • حرف حق IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      نقدنویسنده کامل ومنطبق برواقعیات سیستم ۲تامربی هست،یکی که سابقه آب بستن وتغییرابعاد زمین وتحریک نیمکت حریفان وفشار به داور رایدک میکشه واین فصل دست پیش گرفتن رابه توهم توطئه دشمن فرضی وهوچیگری این تیم اضافه کرده،دیگری جسور ودارای دانش فنی که باتغییرسیستم تیمی که هیچکس باورنمیکرد کامبک بزنه رابه بازی برگردوند//حالا هرچی میخوادباندنکونان وعده ی کمی ازهواداران فراربجلوکنند۶ اون سیاسیون لابیگربالادستی ۷که باتعهدصوری مربی که فولادراتوکشورغریب درشب مسابقه رهاکردآوردندحالا جوابگوی این ضدفوتبال که تواین بازی نتیجه هم نگرفت باشند والان اوسمارنبایداشتباه کنه تاسرنوشت قهرمانی ازدستش خارج بشه. تنهانکته مثبت این نتیجه ،اعتراض اکثر هواداران وپیشکسوتان حامی نکونام به ضدفوتبال تیم محبوبشون هست
    • بی طرفم خدایی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      سازمام لیگ و کمیته انظباطی و برادران استیناف دست در دست همه داده اند مثل تیم سپاهان که از گردونه قهرمانی پایین کشیدنش و حذفش کردن عینا و دقیقا دارند همون کار را با تیم استقلال میکنند و دست خودشونم نیست عزیزان نمیتونن کاری کنن باید به هر طریق ممکن تیم پرسپولیس قهرمان شود و لاغیر و حقیقت امر اینست حالا دیگه نوبت تیم استقلاله و هیچکاریش هم نمیشه کرد! چون اگر غیر از این میبود که با زور داور و گل آفساید و امتیاز مفتکی نمیاوردنش بالا که عزیزان هوادار اونایی که بازی با تیم استقلال خوزستان را برا تیم پرسپولیس درآوردند مطمئن باشید بازی با شمس آذر و مس کرمان را هم در میآورند!! میگید نه؟حالا خودتان میبینید!!!!! آقا قرار است هر جوری که شده تیم پرسپولیس قهرمان شود و حرف تو کَت فدراسیون و سازمان لیگ نمیرود، آقا جان آنهایی که تصمیم گیرنده هستند نظرشان بر قهرمانی پرسپولیس هست و تامام..دیروز اگر تیم خوب استقلال خوزستان۶، ۷ تا گل هم میزد بازهم داور باید بازی را بنفع تیم پرسپولیس درمیآورد و اگر تا صبح هم که طول میکشد خلاصه باید نتیجه را برای تیم محترم پرسپولیس درمیآورد..اینه عزیزان مافیای فوتبال کشور!!!
    • تاجی💙 IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      خداوند اگه حق باشد و خدا مطمئن باشید همیشه حق را به حقدار برمیگرداند این حقیقت محض است!!بهتون حال بدن، امتیاز بدن، سرتیمها را ببرن،تیم استقلال خوزستان را سلاخی کنید پنالتی بگیرند امتیاز مفتکی بدن مستقیم وصلتون کنن به شیر چاه نفت حکومت!!هر کاری که در حق ناحقتان بکنند مطمئن باشید اونچیزی که میخواهید و یا اجبار خودتان رقم بزنید نمیشود و آن چیزیکه او بخواهد میشود حالا با بردهای معیشتی مثل تمامی بردهای تیم لنگ برید برا خودتون هی نوشابه وا کنید و تحویل بگیرید ولی خودتون که خودتونو نمیتونید گول بزنید لنگیان حق خور که؟رسانه محترم و خبرنگار محترم هم که یجوری استادانه و با اعتماد بفس کامل دست بقلم شده که هر کی ندونه فکر میکنه تیم لنگ از اول فصل اینجوری بوده و همه این حواشیها از سر حب و بغض عامدانست؟رسانه محترم کجا بودین تا حالا؟چرا هیچوقت در مورد اشکالات و تبانیها و حق خوریهای تیم لنگ ننوشتی؟یک بار شد از اول فصل همین جوری که کل تیمهای لیگ مخصوصا استقلال کبیر را نقد میکنی تیم کلنگ و سوگلی خودتان لنگ را مورد نقد قرار دهید؟خدایی یجوری قلم میزنید که انگار عالم و آدم حق تیمتان لنگ را خورده اند 💙✌💙
    • لنگ پاره پوره IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      زنده باد ناداوران لیگ برتر و زنده باد کوپال ناظمیها.......................................... 💙💙✌💙✌💙💙💙💙
    • وحید IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      من نمیدونم در هر حالتی که باشه، بالا برین پایین بیاین 💙 استقلال بزرگ و کبیر💙 و همیشه قهرمان سرور و سالار لنگپولیس و هرچی لنگی گریه هست در جهان ✌✌💙💝💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝
    • در جواب بی طرف ام خدایی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      بابا اسم خدارو تو کارای کثیفتون نیارین قشنگ معلومه بی طرفین از مال سپاهانم میرین بالا که هوادارای سپاهان بیارین پشت کثافت کاریهای خودتون هوادارای سپاهان چشم دارند با گوش عقل دارند میبینن پرسپولیس چجوری داره بازی میکنا استقلال هم چجوری داره بازی میکنه خودشون میفهمند کدوم تیم لیاقت قهرمانی داره بابا انقدر اینکارارو کردین به خدا حمایت فدراسیون نبود الان تیم کیسه برای بقا میجنگید شمایی که از مال سپاهان بالا میرین مگه خود شما نبودین اول از همه از تیم سپاهان شکایت کردین تیم سپاهان بردین تو حاشیه ما هم پشت شما شکایت کردیم انکارم نمیکنیم فرق هوادارای پرسپولیس با کیسه اینه کاری که میکنند گردن میگیرند ولی نه تیمتون نه مکتبتون نه هواداراتون گردن نمیگیرین بعد از سپاهان امتیاز کسر کردند پشتش از پرسپولیس کسر کردند بعد نوبت به شما که شد همه چی ماست مالی کردند سقف قرارداد برداشتند بعد ما حکومتی هستیم نه چون میبینن ما واقعا خوب فوتبال بازی میکنیم قهرمان میشیم میگن بزار تیم کیسه قهرمان کنیم صدای هواداراش بخواب اقاجان در ضمن خدا اهلت کنه اگه به دروغ میگی بی طرفم چون اسم خدارو به دروغ اوردی
  • کیسه پاره IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    تفاوت اصلی اوسمار و مربی کیسه اینه که اوسمار واقعا مربیه ولی مربی کیسه فکر میکنه مربیه😂😂😂 هر کدوم از تماشاچیان فوتبال رو مربی کیسه کنند و همین قدر پول و امکانات حرومش کنند با مربی فعلی کیسه هیچ توفیری که ندارند هیچ چه بسا بهتر از این نتیجه بگیرند .تاکتیک شلوغکاری و فشار روی داور و بال بال زدن کنار زمین و از زمین و زمان طلبکار بودن یکی دو بار جواب میده نه همیشه .خخخ خخخ
    • ۰۰ IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      پپ هم داد و بیداد میکنه . دلیل منطقی نیس پس😂
    • ... IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      آخه تو با اون قیافت که عقده و اعتیاد از سر و روت می‌باره و یک لنگی هستی شدی کارشناس ورزشی؟؟!! احتمالا ایندفعه توهم بیشتری زدی و حالت خیلی بد شده ، اول برو خودتو درمان کن بعد بیا ببینیم حرف میتونی بزنی یا خماری اجازه توهم بهت نمی‌ده!!! برو اول درست شو بعد بیا نقد بنویس کارشناس دوزاری ، برو درمان کن خودتو
  • MIS قرمزته IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    شانس نکونام در برابر توان فنی اوسمار ، واقعیت محض ، کیسه فقط به لطف شانس و جادو جنبل و .... دومه و الا تنها حریف واقعی پرسپولیس در راه قهرمانی فقط سپاهانه ، کیسه در بهترین حالت باید هشتم تا دهم باشه
    • جلال IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      کیسه ها از داوری خیلی سود بردن وگرنه الان زیر تراکتور بودن
    • مهران IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      آره لنگی جان باشه خوبی؟ ما با شانس و جادو جنبل اومدیم بالا باشه اما تیم لنگ شما چی؟ که با شعبده بازی و کلک و دروغ و شارلاتان بازی کمکها و امدادهای غیبی داوران و کارگروه باندبازی و تبانی فدراسیون و یارمان لیگ و کمیته داوران و انظباطی و استیناف و امتیازهای معیشتی و گلهای آفساید اومدین بالا از اول فصل تا حالا ها؟ لنگی گرامی؟؟ شما چی؟؟ اگه ما با شانس اومدیم بالا حراقل قوتبال بازی کردیم اومدیم بالا اما تیم لنگ شما همش تو هر بازی دستش مثل این بدبخت بیچاره واسه گرفتن امتیاز مفت جلو تمام ارکانی که گفتن اون بالا دراز بود و هر بازی با یه شعبده بازیه مثل پنالتی و گل آفساید اومدین بالا لنگییای حق اینو اون خور!! فرقش فقط در همینه لنگی جون
  • سینا IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    تمام حقیقت گفته شد... ممنون...
  • محمد اصفهانی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    استقلالی ها باز بیاید بگید مقصر کس دیگه ای هست
  • سعید IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    جالب بود ولی نعمتی از فرجی قویتره مسلما تو دفاع آخر. بعدم ریگی و خدابنده لو هم پست نیستن و خدابنده لو از رفیعی بهتره
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    لطفا نظر درست من رو منتشر کنید تا مردم قضاوت کنن. از آزادی بیان نترسید
  • مسعود IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    توی این چند سال اخیر تیم استقلال بیشتر توی مصاحبه ها دنبال قهرمانیست تا اینکه داخل زمین..مرتب به تیم داوری و سایر تیم ها تهمت می زنند که جلو قهرمانی آنها را می گیرند...بازی کاملا تدافعی، ضد فوتبال و بی روحی که استقلال به نمایش می گذارد فقط با چاشنی شانس است که قادر به کسب عنوان قهرمانیست نه چاشنی لیاقت...
  • واعظ آشتیانی IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    این متن یک تحلیل منطقی درباره فوتبال دو تیم بود و می‌دانیم در مکتب کیسه منطق کالایی کمیاب است ، برای همین هر سال همان حرفهای تکراری و روش تکراری و بهانه های تکراری را تکرار می کنند .
  • جمال موسیلا UA ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    آقای نکونام یه شوت توی چهارچوب نزدید جلوی نساجی... حالا تاج و بقیه مقصر شدن؟؟ قبلا پرسپولیس مقصر بود و حالا تاج مقصر شده.... نکونام و ترکیبهاش و سبک دفاعی مسخره‌اش هم اصلا مقصر نبودن!!! آقای نکونام مرد باش و قبول کن مربی در حد لیگ برتر نیستی، تو حتی فولاد خوزستان رو جلوی تیم عربستانی ول کردی....
    • جبار IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      نکونام اینقدر بی رحم و ظالم بود ، تیم ضیف فولاد را در مقابل تیم عربستانی رها کرد ، وقتی تیم را رها کرد ، اتفاقا فولاد خیلی نترس و شجاع فوتبال بازی کرد ولی شانس نداشت
  • رضالهرابیان IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    توی دربی بخصوص برگشت و درنیمه دوم یادمه بازی اصلا نزاشتن در جریان باشه و به طریقی در رفتن‌ با این نوع فوتبال خودشون میدونن که فقط داوری و ابزار خارج زمین شاید بتونه کاری کنه براشون که واقعا هم ۲۷ هفته جواب داد ولی چوب خدا....
    • علی IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      گل گفتی برادر .. دقیقا همینطور بود
  • کیسه کش حقیر IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    تحلیل خوب و منصفانه حقیقت رو گفته متشکریم با این تحلیل
  • پرسپولیسی شش آتشه IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    سرمربی ایی که تیم اش یه نیمه مقابل تیم آخر جدول 3 گل بخوره و بخاطر 10 نفره شدن تیم حریف به بازی برگرده مربی نیست اگه تیم خوزستان 10 نفره نمی شد قطعا بازنده بودیم مقابل تیم های آسیایی به مشکل برمی خوریم باید یه مربی بزرگ بیاوریم
    • نایب IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      برو ششتقلالی خودتو جا زدید پرسپولیسی، خخخخخخخ خنده ام میگیره جمع کن خودتو، از سوزش زیاده، راستی خوابت برد؟ 😀
    • پــرسـپـــولـیـس ایــران IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      حرف حق ... ولی بعضی از طرفداران اغد.ه‌ای و نادان و جا.هل اس دق لال نمیدونند متاسفانه به داوری حق تهمت میزنند و نه مسلمونی حالیشون میشه نه انسانیت و حق و انصاف و نه شرف و نه وژدان نادی الطویلة الشیش سوراخة لِلگشاد
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    از ادمین محترم و آقای امیرعباس واسعی‌زاده درخواست می کنم نظر من رو که قبلا نوشتم و جزو غیر قابل انتشار زدید چاپ کنید
    • 💙داوود💙 IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      داداش از ساعت چهار به بعد آدمین بد اخلاق و بدخلق و کاملا لنگی شب که با عالم و آدم و حتی خودشم درگیر میاد و همه کامنتهای آبیها رو غیر انتشار میکنه گفتم نمیدونی بدون! آدمین جان حال میکنها؟ تیم لنگتون دوباره با کمک داور و امداهای غیبی اومد صدر مگه نه؟ خدا این داوران زحمت کش که کلا شکارسون شده بازی درآوردن برای تیم لنگ را از ارکان فدراسیون نگیره مخصوصا کوپال ناظمیها و حسن ظهیرها و برادران حیدری را... همجورشو دیده بودیم اما اینکه در عرض ۲۰ دقیقه بازی سه هیچ جلو را تبدیل کردن به بازی ۴-۳ کار خیلی خیلی بزرگی و شگرفیه که فقط از دست داوران غیور ایرانی و اونم فقط در مورد تیم انگ اتفاق میفته خدایی!! خداوکیلی شعبده بازها هم نمیتونن اینکارارو اینجوری و به این تمیزی دربیارن مبارک تیم لنگتون و همه ناداوران شیتیل بگیر و لنگی باشه این برد، اونوقت میگید چرا به ما انگ حق خوری میزنید؟؟ خب اگه حق خوری از تیمهای لیگ برتر نیست پس چیه؟؟؟ 💙💙💙✌💙💙💙
  • رسول IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    جواد لالیگای بیشتر نظرات استاد نوری رو میخونه و کیف میکنه وقتی میبینه از نظر نوری یه پا گواردیولاست برا خودش.
    • رئیس IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      آره ..کامنتهای استاد نوری رو میخونه و میره فضا 🙂
    • شیشتقلال IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      و البته نظرات فوق فنی استاد متیه فنونی‌زاده ..خخخخخخخخخخ
  • عماد US ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    کسانی که بار فنی ندارند دیگران رو قربانی میکنند تا کاستی‌های خودشون مخفی بمونه، وگرنه دیگه از مدیرعامل وقت فولاد که العان اسمشون رو یادم نیست بهتر نداریم که، همون که بهترین مدیر عامل تاریخ پرسپولیس بودند قبل از اینکه برن فولاد، در فولاد هم هرچی آقای نکونام درخواست کردند در اختیارش گذاشتند اما در نهایت ایشون هم از گزند توهمات نکونام در امان نموندند.
  • علی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    این هنر تاج داوران شتیله بگیره وقتی امیری با خطا توپ میگیره و بد پنالتی میدم به پرسپولیس و اخراج بازیکن پرسپولیس چشم پوشی میکنن نتیجه برعکس میشه چون سکه در کاره سکه
    • شاهرخ IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      منطقی جواب بده نه چرت و پرت
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      دقیقا کاملا و متقابلا برعکس گفتی
    • ح IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      خدایا ما رو از توهمات این کیسه کش ها در امان نگهدار امین یارب العالمین
    • سامان IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      دوره این حرفهای نکونامی گذشته، این حرفها واسه دوتا بچه سال اینستاگرامی جواب میده و یکی دوتا پیشکسوت بی ارزش مثل صادقی.... وگرنه بزرگای استقلال مثل اکثر هوادارها از حرفها و روشهای نکونام متنفر هستن... ببری همه خوب هستن... ببازی یا مساوی کنی همه بد هستن!! تیم یه حمله درستوجلوی نساجی نکرده یه شوت توی چهارچوب نزده بد میاد میگه داوری و تاج و پرسپولیس مقصر هستن!! نکونام بدون که زمان کی‌روش نیست که حرفهای الکی رو مداوم تکرار بکنی و توهین کنید و تهمت بزنید کسی یقه‌تون رو نگیره.... جواد نکونام! حالا برو به بازیکنهات بگو همشون این جمله رو بگن: نمیذارن ما قهرمان بشیم!! تا زمانی که ذهن بیمار و سلیته‌گر خودتو اصلاح نکنی خبری از موفقیت نیست، نکونام تو شب بازی با الهلال عربستان تیم فولاد رو رها کردی و فرار کردی... تو مرد مبارزه نیستی و هیچ وقت نبودی...
  • محمد IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    خدایا شکرت که پرسپولیس به جایگاه واقعی خودش برگشت...
  • محمد IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    نکوازاول که اومدباهمه دعواداره
  • ناشناس IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    تاج و عوامل ش مقصر صد در صد هستند ی تیم شهرستانی استقلال اهواز نیمه اول ۳ تا گل میزنه بعدش تا دقیقه ۷۵ نمیتونن حریف ش بشن داور دست بکار میشه بازیکن تو زمین سُر میخوره اخراج امیری خودش پرت میکنن تمارض بجای کارت پنالتی میگیره داور و ۸ دقیقه وقت اضاف تا کار تمام کنه اینا معنی ش چیه بنظر شما .
  • pp IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    درود بر داوران عاقل و فهمیده، این است اقتدار پرسپولیس ❤ زرد و آبی و قرمز فیک، هر چی زور بزنین بی فایده است، بگو پرسپولیسو عشقه، فقط سه بازی آخر، مگه کسی وجودشو داره که پرسپولیس رو قهرمان نبینه 💪❤
  • ارتش سرخ آسیا IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    تفاوت : نکونام = شاگرد بله قربان گوی کیروش در هوچی گر اوسمار = شاگرد مکتب برزیل
  • اسفندیار IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    نیمکت پر. خریدهای نیم فصل. از چوب خشک هم مربی میسازه و البته اشتباهات جهت دار. همسو با یک تیم
  • ناشناس IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    اقای نکونام یادت رفته تو فینال حذفی چه بلایی سر ساپینتو آوردن بدون دلیل اخراجش کردن ۴ ماه براش جریمه در نظر گرفتن داور تو جشن تیم مقابل شرکت کرد پس وقتی قبول کردی سرمربی استقلال بشی باید بدونی جوری بازی کنی که اشتباهات داوری چه عمدی باشه یا غیر عمدی حریفت نشه تیم رو جوری وارد میدان می کردی که برنده می شدن الان پرسپولیس چه برده بود چه باخته بود الان هم روی دو بازی بعدی تمرکز کنید
  • رامین تاج IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    یکسال مهدی تاج نبود پرسپولیس دوم شد تو تمام دوران فدراسیونش فقط لنگ قهرمان شده
  • داود IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    اگر یک بار استقلال انقلابی با فدراسیون نا خلف جدی برخورد و همین هفته گذشته با فدراسیون و کمیته هاش مثل داوری تهدید میکرد که اگر باز مثل همیشه بخواد داوراش و عوامل اجرائی بازیهارا مدیریت بکند که علیه استقلال قیام کنند بازیها را تحریم و حتی یک استقلالی به استادیومها نرودو گذارش بازیهارا به فدراسیون آسیا و جهانی بفرستد .
  • الف_ م IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    👏👏👏
  • آرش IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    لیگ وقتی سر سپاهان را بریدند دیگه بدرد نخور شد
  • حسین IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    آیا چند ساله فقط پیروزی جام میبره طبیعیه حتی بارسا رئال منچستر و......اینقدر پشت سر هم جام نبردن
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    خیلی متن قشنگی بود یعنی ته حق بود آخه اوسمار کجا نکو کجا نکو انگشت کوچیکه اوسمار هم نیست
  • ناصر IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    بیش از پنجاه ساله که استقلالی تا همین چند سال پیش هم بازی‌های استقلال در شهرهای دیگر هم میرفتم این گفتمان سرمربی استقلال در شان تیم بزرگ و پر افتخار استقلال نیست به یاد ندارم بزرگانی مانند حجازی کبیر و منصور خان پورحیدری اینگونه گفتمان را داشته باشند و به تیم‌های دیگر احترام می گذاشتند باید هرچه زودتر کادر فنی قوی پ اخلاق مدار در حد و اندازه های استقلال کبیر را بیاورند
  • یراق بافان IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    قرمز ها فقط با خیانت داوران به صدر رسیدند
  • ناشناس IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    برد پرسپولیس بخاطر نیمکت قوی و باخت استقلال به خاطر نیمکت ضعیف بود و لاغیر!!!
  • کریم IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    دم داورمون گرم که هوامون دارن
  • جواد IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    اره داوران و فدراسیون و وزیران خوب امتحان پس میدن ولی تو آسیا همین تیم خوب دلگرمی بازی اعراب می‌شوند ۶۰ سال حسرت ۱۰۰ سال هم بعد از آن این تیم شخصیت که هیچ شعن تیم‌های ایرانی رو هم زیر سوال میبره لنگیهای بی خاصیت
    • عبدالهادی اژدری IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      خوب قربونت چرا شما تو آسیا از دور گروهی بالا نمایید؟ اون چهار جانبه شده بلای جانتان اگر استقلال لیاقت داره چرا این سالها که پرسپولیس دو بار تا فینال رفت با دست خالی شما نتونستید از گروه سعود کنید ، فوتبال را فوتبالی ببین جوان
  • محمدرضا IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    همه هواداران استقلال خوب میدونن نکونام و هاشمی نسب تنها هنرشان هوچی‌گری و بر علیه همه حرف زدنه ،اگر نتیجه بگیرن خودشون نتیجه گرفتن و اگر باخت بدن داور و تمام ارکان فوتبال مقصرن البته بیشتر هواداران مقصر بوجود آمدن چنین مربیانی هستن ،واقعا خجالت اوره وجود آدم هایی مثل جواد و مهدی هاشمی نسب اصلا با چه رویی نام رقیبان رو میبرن ،از اول لیگ تا الان یک بازی زیبا از تیم استقلال ندیدیم ولی تا دلت بخواد غرغر جواد و مهدی و بعضی از پیش کسوتان استقلال رو دیدیم و شنیدیم
  • ن IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    تحلیل یک چرت برای چرتهای دیگر .
  • علی IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    طرفداری لنگ در بازی اس خوزستان هم تشویق شدن
  • هانا IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    کارشناسان گفتند نباید بازیکن خوزستانی اخراج می شد
  • 4444 IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    عالم و آدم فهمیدند همه چیز برای ۱۵دقیقه آخر پیش بینی شده بود ، بعد تو معلوم نیست از کدام آخور سرخ پرخوری کردی که هذیان میگی ، ذهنیت برنده لنگ بخاطر اطمینان از فدراسیون فاسد لنگی هست نه چیز دیگر.
  • مجتبی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    اس دق لالیا فقط هوچیگری بلدن مرد ومردونه توو میدون خودتونو نشون بدین اخه شما چرا بازیتونو اونجا نبردین؟ شما که ادعاتون زیاده
  • مصطفی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    قهرمانی لیاقت می خواد که کیسه نداره
  • ramin US ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    پنالتی روی رضاوند روخیلی تابلو ازش صحبت نکردی چرا ادمین لنگی.سوتها یی که دراصطلاح فوتبالیا انقدرمهم نیستند ودرآموزش داوری بخاطرزیباییهای فوتبال داوران از کنارشان میگذرند ومنظور نکونام همین سوتهای بیهوده وبی تاثیر هست که خیلی عامدانه بادستورازمقامات مسئول به منظورتخریب بازی استقلال ازسوی داورشیتیل بگیرزده شدتاسریال کثافت ونجاست توی فوتبال ایران ازسمت افرادلنگی دارای قدرت ادامه پیداکرده باشد وبازهم یه جام سکه ای دیگرتقدیم به تیم بی افتخاروحسرت به دل آسیاواسنپ کاپ خوشحال ایران بشه
  • علی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    از همون اول صدرنشینی مال پرسپولیس بود
  • استقلال محبوب قلبها IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    بااحترام به تحلیل شما،والله تا اونجایی که مایادمونه،استقلال زمون منصوریان تو نیمه اول سه گل به پرسپولیس زد،درضمن اینکه می فرمائید همه اخراج بازیکن استقلال رو قبول دارن رو نمیتونم هضم کنم بازیکن سرخورده خطا که نکرده،با اجازتون اینا همش توجیه،اگه بازیکن خوزستان اخراج نمی شد مطمئن باشید پرسپولیس علی رغم بازی تهاجمی وزیباش بازهم نمی تونست که نتیجه روبرگردونه،با اینهمه باکلیت مطالبتان موافقم ،آقای نکونام خیلی به حواشی بیشترازمتن توجه داره،درپایان به عرض می رسانم که مشکل استقلال خیلی ریشه ای تروعمیقترازاین حرفهاست،مشکل اصلی این تیم مردمی مدیریت غلطی بوده که درتمام این سالها براین تیم مستولی بوده‌وتا یک بازنگری اساسی دراین مورد نشه ،چیزی تغییرنمیکنه.
  • نوید IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    واقعا ممنون از این تحلیل عالی یعنی بهترین مقایسه رو کردی دمت گرم،پرسپولیس همیشه قهرمان
  • ک ن IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    سلام بر ارتش سرخ و هواداران باوفا سرمربی دوتیم قابل قیاس نیست این سرمربی آبی فقط بلده داد بیداد تحمت های زشت بزنه دوست نداره نمیتونه حق خودشا در مستطیل سبز بگیره وقتی دوبازی مانده به پایان لیگ با تیم تحه جدولی مساوی میکنه قهرمانی را دودستی تقدیم باشگاه همیشه قهرمان پرسپولیس میکنه بعد شروع به حرفهای زشت به مسئولین فدراسیون فوتبال میکنی آقایان این همون سرمربی قبلی فولاد خوزستان هستش که تو جام آسیا شب بازی با تیم عربستانی در عربستان تیم فولاد را رها کرد شبانه فرار کرد آمد ایران درواقه توهین به ملت خوزستان کرد بدلیل دستهای پنهان هیچ برخوردی با این مربی فراری خاطی نکردند
  • سید IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    این من متوجه شدم هرگز با یه استقلالی در مورد فوتبال صحبت نکنید چون واقعا هیچی از فوتبال نمی‌فهمن مثل مربی تیمشون .فقط گیر دادن به داور .فدراسیون .و غیره .تاکتیکشون همینه...
    • علی AT ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      بازی های لونگ مقابل ذوب آهن، گل گهر، آلومینیوم، ملوان رفت و برگشت، نساجی، هوادار و ... ببین بعدش از فوتبال حرف بزن
  • علی IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    همه با هم برای قهرمانی ناحق پرسپولیس فوتبال درکشور ما بی‌ارزش شد همه علیه استقلال
  • طوفان IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    نکونام داره تلف میشه، اون باید سالها پشت در استقلال می‌ماند حداقل یک سال بعنوان مربی وارد این تیم میشد،این دسته یک یا فولاد نیست که دفاعی و کثیف بازی کنی،دست هایی که امثال اینها رو میارن خائن هستند،بعد از استراماچونی و شفر ما فوتبال ندیدم از استقلال همش برد یک هیچ شانسی. آخه مربی که سوادش در حد خرافات لباس مشکی ست و فوتبالش اتوبوسی آیا در حد استقلاله؟ مربی بزرگ و آینده دار تارتار و نویدکیا هستند و مربی قزوین...سبک دارند. فوتبال بدون ترس و حاشیه رو دنبال می کنند
  • سولی IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    ن داش چون سوزش در کاره سوووووزش
  • محمد IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    نکونام که اوایل از خطیر ایراد میگرفت حالا دیگه بهانه نداشته به تاج و داور گیر داده !!!برو مرتیکه دفاع اتوبوسی فقط یاد گرفتی از کی‌روش !!!!❤️❤️
  • جواد IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    کل لیگ ایران روی همین موضوع مانور میدن،یحیی،نکونام،نویدکیاو...همه میگن نمیخوان ما قهرمان بشیم حتی دیگه مربی های خارجی هم یاد گرفتن که زیر بار مسئولیت باخت نرن، یکسال مجیدی شکایت رو گذاشت کنار چسبید به فوتبال الان رکورد دار لیگه که امسال تازه اوسمار به اون رکورد میرسه
  • علی IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    عادت بد کسانی که زمین و زمان را مقصر مي دانند ولی ذره‌ای به‌ رفتار و عملکرد خودشون فکر نمی کنند؛ ترک شدنی نیست.
  • هوراااا IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    توان فنی بازیکنانی که کامل هستندتوهرپست بدست میادوقتی‌ این‌همه بازیکن تاپ داری وغمی نداری‌ حتی اضافه داری نمیدونی ازکدوم استفاده کنی وجوادنیمکتش خالیه وبازیکنان اصلیشون مصدوم انتظار معجزه داری خبرلنگی اگه ایناجاشون عوض میشدتوان فنی نشونتون میداد خفههه شین ایناروشماعوضیاقهرمان میکنید اگه توان داشتن تواسیاگندنمیزدن توانشون کمک ماه خورشید فلکه بقول سیدکل‌ایران لنگیندواقعیت محض ازکسی که ده سال استقلاله
  • رضا IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    کیسه هوچیگر اعتراض واهی چکش در حد استقلال نیست
  • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    حتی فکر مقایسه اوسمار با جواد چکش هم زشته و کراهت داره
  • ! IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    کدوم توان فنی؟ با اون وضعیت مشخص داوری دیگه به تیم ته جدولیم رحم نمیکنن
  • فلانی AE ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    ضعف نکونام و توانمندی اوسمار درسته، تمایل مدیریت کشور به سمت پرسپولیس هم واقعیت.
  • alborz57 IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    حالا عرضه داشته باش سه شنبه شب هم همین اراجیف را بزنید روسیاهی به ذغال می مونه
  • حسین IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    داوران در مقابل استقلال برنده شدند،
  • حسام IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    من یک استقلالی هستم واقعا باید حقیقت قبول کنیم نکونام لیاقت تیممون نداره الکی دارع بهانه میاره اخه مرد حسابی چرا بی لیاقتی خودتو گردن تیم لنگ میندازی تو بازیتو بکن چیگار ب نتیجه تیم لنگ داشتی احمق اخه تو هم شدی سر مربی واقعا ما تو همه چی از لنگ عقبیم حتی تو شرافت مردانگی باید ب تیم لنگ تبریک بکیم واقعا لیاقت قهرمانی داشتن عین ما نکونام بی عرضه نیستن اونا از اول تا اخر میجنگن کاری ب داوری تیم های دیگه ندارن کارشون میکنن اما ما بجای تاکتیک فقط ذهنمون درگیر داوری و حاشیه ها میزاریم کاش انقد ب داوری فشار میاوردی ب بازیکنا فشار میاوردی الان بار سوم قهرمان اسیا هم میشدی بکش کنار حداقل ی مربی خارجی با گیفیت بیاد اداره کنع بی عرضه
  • محمد IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    از نظر ورزشی و کارشناسی دقیق و منطقی نقد شد بابت مربی ها ، ولی جواد با فکر توپ هوایی بزند یا کونر برای بچه هایش وارد زمین شد و جالبه جواد یک گل نیاز داشت و پرسپولیس چهار تا گل ، تفاوت نگاه و بازی ها می‌شود دید
  • کوهمره جروق IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    خسروی دیروز گفت کمیته‌اخلاق و انصباطی منو دعوت کنن تا براشون ماجرای رشوه نکونام رو توضیح بدم به‌جای شنیدن حرفاش و دیدن مستنداتش با محرومیت دهنشو بستن‌‌! چون مأمن شیتیل‌های نکونام حساب بانکی خود فدراسیون‌نشین‌هاس
  • سید حسین IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران چرا توهین میکنید بهم یه تیم می‌بره یه تیم می‌بره شاید هفته بعد برعکس این اتفاق بیفته بعد طرفداران این تیم ایندفعه به اون یکی تیم گیر میده آنقدر اعصاب همو خورد نکنید توهین نکنید به هم خواهشمندم
  • فشار خون بالا IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    اولا سلام خدمت همه دوستان عزیز یه سوال دارم از دوستان استقلالی! خودتون قبول دارین که کل داوران و لیگ پرسپولیسین درسته پس لطفا دیگه کشش ندین و شما هم پرسپولیسی شین تموم شه بره چون اگه اینطوری باشه همش مشکل از داوره و از نکونام و تیمش نیست بازم خوب به شما دوستان فشاری حق میدم چون نمیتونید ۴ بر ۳ رو هضم کنید از نظر من تمام بازی های پرسپولیس رو نکونام بیاد داوری کنه کمک داورم حسینی شه تا با کمک هم همه ی گل هارو افساید بگیرند و اگه دست و پای بازیکن های پرسپولیسی هم شکست کارت ندن چون طبق چیزهایی که من شنیدم داوری برای استقلالی های یعنی این و از نظر من هم خیلی عادلانس پرسپولیس اون موقع هست که قهرمان نمیشه و استقلال با بازی های کاملا سالم قهرمان لیگ میشه مگه نه؟ و اینم برای دوستان فشاری عزیز بگم که سیر و ماست و یکم خیار واسه طعمش خیلی به افت فشار کمک میکنه بزنین حالتون جا بیاد به امید قهرمانی پرسپولیس🔥
  • علی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    ⚡توجه⚡ خواهشا به گوش « دروازبان» و « مدافعان» پرسپولیس برسونید نترس و محکم باشید الان وقت شک و تردید نیست منتظر دیگری نباشید خودتون به سمت توپ برید حتما مثل همیشه پرسپولیس قهرمان میشه
  • ایمان IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    اگه استقلال خوزستان با کمک غیر ده تا گل دیگه هم می خورد و استقلال نساجی رو با ی نصفه گل برده بود الان استقلال صدر بود و این حرف و حدیثها نبود... پس آدرس اشتباه بهتون ندن
  • محسن IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    اگه اوسمار ترکیب نیمه دوم رو از اول جلو شمس آذر بذاره قهرمانیمون قطعیه
  • . IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    سکه ها کامبک میکنند🔥
  • پرسپولیس زلزله.. IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    یادش بخیر. معلم ورزش دبیرستان ما باز یه تاکنیک داشت و جواد چکش تاکتیکش فقط گریه و هوچیگری. خدا کنه سال بعدهم تو کیسه بمونه، اونوقت باید برای بقا بجنگه و همش میگه از اول نمیخواستن ما تو لیگ برتر بمونیم و ما رو میخوان بفرستن دسته یک....
  • بیخک جروق IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    مهدی‌تاج مجسمه فساد،،،، گفته بود هرکسی مستندات رشوه یا فساد داره کمیته‌اخلاق استقبال و رسیدگی میکنه ،،،، همون کمیته‌اخلاقش کسی که میگه بیایید از دوربین‌های دفتر من آدمای نکونام رو شناسایی کنید محروم کرد
  • . IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    سکه ها کامبک میکنند🔥

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی