حمله ناگهانی فتح‌الله‌زاده به پرسپولیس؛ جام را به حریف بدهید و بقیه سرکار نباشند!
منبع: ورزش۳
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال می‌گوید یکسری غیر استقلالی فضای هواداری استقلال را به دست گرفته‌اند و هر طوری دوست داشته باشند به افکار هواداران جهت می‌دهند.

استقلال در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر، پس از تساوی برابر نساجی، صدر جدول رده‌بندی را از دست داد. آبی‌ها اعتقاد دارند که در این مسابقه یک خطای پنالتی به روی آرش رضاوند اعلام نشده که برخی از کارشناسان داوری نیز این موضوع را تأیید کرده‌اند.

در همین خصوص، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال، درباره شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر به گفت: «استقلال شانس خوبی دارد و نباید اصلا ناامید باشد. اول فصل کسی امید داشت استقلال به صدر جدول برسد و ۲۱ هفته بالا بماند؟ هیچکس. همه می‌گفتند این تیم سوم و چهارم می‌شود. پرسپولیس، سپاهان و تراکتور همه مهره‌ها را جذب کردند و دست نکونام و تیمش خالی ماند. حتی می‌گفتند اگر بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بگیرند شاهکار کرده‌اند. الان که سهمیه گرفته‌اند. از نظر من تا همین‌جا استقلال قهرمان است. از اینجا به بعد هم هر اتفاقی بیفتد، چیزی از ارزش‌های تیم کم نمی‌کند.»

وی درباره فضای هواداری و بعضی اعتراض‌ها پس از دیدار با نساجی تصریح کرد: «متاسفانه این جو وجود دارد. شما به حریف نگاه کنید. بدترین بازی را کنند ولی یک صحنه مشکوک داوری باشد، همه کار می‌کنند تا کمیته داوران و فدراسیون را تحت فشار قرار دهند ولی در استقلال چطور؟ پنالتی ما را در بازی نساجی ندیدند. بعد آن پنالتی را برای پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گرفتند و به بازی برگشت. بعد هوادار ما به جای اینکه دنبال حق تیم و باشگاه باشد، به سرمربی و بازیکن حمله می‌کند. برای همین چیزهاست که می‌بینم در سال‌های گذشته حریف مدام قهرمان شده و ما فقط یک جام برده‌ایم. البته بنده اعتقاد دارم یکسری غیر استقلالی فضای هواداری استقلال را به دست گرفته‌اند و هر طوری دوست داشته باشند به افکار هواداران جهت می‌دهند. حرف من با هواداران واقعی استقلال است. الان تیم نیاز به حمایت دارد. تا اینجا هم عالی بوده است. یادتان رفته که اول فصل می‌گفتند تیم سهمیه بگیرد شاهکار کرده؟ حداقل روی حرف خودتان باشید و از تیم حمایت کنید.»

فتح‌الله‌زاده درباره اتفاقات هفته بیست و هشتم گفت: «چرا درباره این هفته صحبت کنیم؟ درباره کل فصل حرف بزنیم. چند بازی داوران به نفع پرسپولیس اشتباه غیرعمدی کرده‌اند؟ تعدادش از دست ما خارج شده است. در فوتبالمان مهندسی کارشناسان داوری ندیده بودیم که خداراشکر دیدیم. یک عده کارشناس از اول فصل تمام تصمیمات اشتباهات داوران درباره پرسپولیس را تایید و برعکس برای استقلال را رد کرده‌اند! من اسم این کار را مهندسی می‌گذارم. امیدی هم ندارم VAR بیاید و مشکلات حل شود چون همین‌ها قرار است آن زمان هم باشند.»

مدیرعامل سابق استقلال اضافه کرد: «وقتی می‌گوییم نمی‌خواهند استقلال و نکونام قهرمان شود می‌گویند نه این چه حرفی است. واضح است نمی‌خواهند. پنالتی محرز روی رضاوند را نمی‌گیرند. خب چه کاری است؟ جام را اول فصل به حریف بدهید و تیم‌های دیگر اینقدر سرکار نباشند. به دوستان برنخورد چون دارم واقعیت را می‌گویم.»

وی در پایان توضیح داد: «بچه‌ها ناامید نباشند. من معتقدم خدای جای حق نشسته و خودش این بی‌عدالتی‌ها را می‌بیند. انشالله که عدالت رعایت شود و استقلال به حقش که قهرمانی است برسد. اگر هم نرسید شک نکنید قهرمان است چون نخواستند قهرمان شود. متاسفم که بگویم بعضی داوران روی علایق رنگی سوت می‌زنند. الان نمی‌توانم زیاد حرف بزنم. انشالله به وقتش. حرف من با طرفداران این است استقلال اول بشود آخر بشود، دوستش داشته باشیم. از هواداران فهمیم استقلال تقاضا دارم تا آخرین لحظه و آخرین دقیقه پای تیم بمانند و حمایت کنند. بعد از آن هر نتیجه‌ای حاصل شد، با هم حرف‌ می‌زنیم. من در پایان از آقای تاج هم تقاضا دارم این دو هفته خودش به استادیوم برود تا حقی از هیچ تیمی ضایع نشود. نظارت‌ها دقیق باشد تا حداقل در این دو هفته باقی مانده اتفاقی به نفع تیمی رخ ندهد.»

بیشتر بخوانید: جواد نکونام باید یک تصمیم اساسی بگیرد؛ با این وضعیت در استقلال بماند یا برود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶۸
  • دانیال IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    این چرا این شکلی شده؟
    • حاج ۳لسچ IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      قراره در انتخابات فیفا شرکت کنه بوتاکس کرده😉
    • ابرام US ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      باز شد دیدگان من پُر آب / حاج فتل داده بند ها همه آب ================================================================== یکطرف ناله ی لا لیگایی / از شوالیه هم شکر ها آب =============================================================== من اگر بودم این زمان میدان/ همه دانند شنا کنم بی آب ================================================================ لیک بخت بدم نکرد یاری/ خرِمن یکسره برفت مُرداب ================================================================== چک کشیدند و نقد کردم من/ چند باره خود م نمودم آب ================================================================= بار ها بمب و آر پی چی ها / شیردان بعد خوردن سیر آب ================================================================ من چکاندم ولی هزار افسوس / « قندلی» هم مرا بزد زیر آب ================================================================== (باز شد دیده گان من از خواب / ( به به از آفتاب عالمتاب)
  • ۶۶۶۶۶۶/۶۶۶۶۶۶ IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    دو کلام هم از عمه عروس! البته بعضی کیسه کش ها هم که اراجیف می بافند پرورش یافته مکتب همین حاجی هستند.
  • مهدی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    پیرمرد فتوشاپی تو یکی از خدا و عدالت حرف نزن که کل ایران تو رو به جعل و دروغ میشناسند
  • عليرضا IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    الان بيكار هاى ايران ميريزن اينجا اونا پول هاى ميلياردى ميگيرن اونا عشقشو ميكنن و اصلا براشون مهم نيست بعد شما ها براى اونا خودتونو جر ميدين و اونا به شما ميخندن،بيجاره ادمين با اين همه بيكار تو ايران ريخته شده
  • شهاب IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    بنده خدا به بد مصیبتی دچار شده.. همشون.. یه جوری پیچیدن بهم که نمیدونن به کی و به چی باید گیر داد.. خدا حافظشون باشه بندگان خدا رو.. گناه دارن. اذیتشون نکنید..
  • مهدی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    سال پیش بزرگی گفت: تیم های دیگه می توانند برای نائب قهرمانی بجنگند. یادتون هست که.
  • شوتبال AT ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    اینا از صدر تا به ذیل شون وقتی اظهار نظر می‌کنند اگر اسمشون را از اول مصاحبه ورداری فکر میکنی دارن راجع به تیم های دیگه حرف می‌زنند. یه شخصیتی تو کلاه قرمزی بود که همه چی رو برعکس میگفت!
  • شهروز IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    چیزی از ارزشهای شما هم کم نمیشه شوالیه جان .😄
  • ح ع IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    قدرت یعنی همین.... تو برو کیستو بکش...
  • حق گو IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    آیا تیمی که تا دقیقه ۷۰ از استقلال خوزستان در حال سقوط سه صفر عقب افتاده خداوکیلی در دو بازی آینده وا نمی دهد؟ استقلال اگر د. بازی آینده خود را ببرد صد رصد قهرمان است!! فاصله با تیم رقیب فقط ۱ امتیاز هست!! عیش نوش این جماعت به عزا تبدیل خواهد شد.. آنگاه تیم رقیب هست که شعار حیا کن رها کن سر می دهد.
  • ابی ابی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    بس کن تو دیگه کم از استقلال پول بردی باز عشق مدیریت داری واقعا متاسفم که امثال شما مدیر می شوند!
  • جعفرخان IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    هنوز پول باشگاه برگردوندی یا داری خودشیرینی می‌کنی که برنگردونی
  • پرسپولیس US ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    فتل پنج میلیارد را پس دادی؟!!
  • پاکی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    با سلام نظرات ایشان کاملا درسته شگرد تیم رقیب اینجوریه با اشتباهات معمولی داوران حق استقلال را ضایع وبناحق قهرمان میشود وبعد با تعدادی نفوذی در بین هواداران وبعضی پیشکسوتانی که دلسوز واقعی نیستند جوری فضا را مدیریت میکنند که مقصراصلی کادر فنی وبازیکنان و مدیریت استقلال تداعی شود،دقیق با یک هجمه رسانه ای حساب شده نقش کمیته داوران که بناحق داوریش قهرمان را جابجا کرده تطهیر وبحای ان بازیکنان وکادر فنی زحمت کشیده ولایق استقلال را می نشانند،مثل قضیه پارسال که تیم درحال قهرمانی را دچار حاشیه کردند وبعد قهرمانیهای سه گانه را بناحق به تیم دیگه دادند ومقصر هم اقای فتح الله زاده وساپینتو معرفی کردند.هواداران واقعی استقلال باید خیلی هوشیار باشند و پیشکستوان استقلال هم حداقل مقداری از اقای پروین یاد بگیرند.
  • ایرج IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    فتل جون چک چه شد؟ آقای متعصب
  • مهرداد علی خانی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    راااست میگه خوب یکبار انصاف داشته باشید چرا این فوتبالی که در مقابل استقلال بازی میکنند تیمها در مقابل پرسپولیس نمی‌کنند چرا داور باید اون پنالتی واضع استقلال را نگیرد برعکس پنالتی مشکوک پرسپولیس را بگیره تا این تیم برگرده چرا چراا
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      اینکه میگن منطق ندارین همینه دیگه بازی همین هفته کیسه خوزستان جلو پرسپولیس رو با بازیی که نساجی جلو کیسه کرد مقایسه کن با بقیه بازیا کاری نداشته باش
  • علی IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    5 میلیارد رئو برگردان
  • ,,امانی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    آقا تا حالا دیدید مدیر عاملان قبل پرسپولیس درموردتیم استقلال حرفی بزنند وراجی کردن شده جزئی از کل جماعت استقلالی‌ها از مدیران عامل قبل وحال بگیر تا سرمربیان مربیان بازیکنان پیشکسوتان تیم‌استقلال
  • جوان IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    پوله چی شد.... خوردی رفتی چندماه سکوت آب که از آسیاب افتاد باز برگشتی گلم... ملت فراموش نمیکنن ها....
  • نادر IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    اکثر طرفداران پرسپولیس از افراد بیسواد وبی شخصیت جامعه هستند این را درنمونه تویتهایشان مشاهده می کنید .
    • مجتبی IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      شعور تو درهمین حدهست که به همه توهین کنی.الان معلومه کی بیسواد وبی شخصیته.شما استقلالیها از درد دارین میترکین.کاری از دستتون برنمیاد به زمین وزمان گیر میدین.جواب توهین به بیش از ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس پای توست آقای مثلا با شخصیت.هرچند که ازقدیم گفتن جواب ابلهان خاموشی ست و بس.برو بسوززززز
    • mehran CA ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      شخصیه از سر روی شما داره فوران میکنه اگه شخصیتی داشتید از هوادارها معذرت خواهی میکردید الان هم دارید هوچی گری میکنید تا تمرکز پرسپولیس رو بهم بریزید راستی از بابا خداداد چه خبر
    • MMD IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      البته کیروش همین حرف شمارو یه جورایی محترمانه زده بود . کامنتها گویاست 😂
  • محمدانصاریان بارزی IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    باسلام و احترام خدمت جناب آقای فتح الله زاده . مهندس شما هستید که بازی یک ماه قبل استقلال با فولاد یادتان رفت و الکی کرنر گرفتند . دوم بازیکن بزرگوار استقلال ( خالد آبادی) که بازی با زوب آهن مثل سرخ پوستان روی نیمکت حمله می کند و بازیکن تیم حریف را کتک می زند و وقتی وارد زمین می شود بجز ساق پای بازیکن دیگه وظیفه ای ندارد و داور حتی کارت زرد نمی دهد را فراموش کردید بخدا خوب می توانی نظر بدهید . قبول دارم حق دارید منافع تیمت از داوری را فراموش کنید .
  • پارس IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    شلغمم شده جزو میوه‌ها.....
  • پیمان US ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    تکلیف 5 میلیاردی که کشیده بودی بالا، چی شد آخر؟!!!!!
    • حاج ۳لسچ IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      دستی داده به مسی تا بیاردش نیم تاج😉
  • پیمان US ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    تکلیف 5 میلیاردی که کشیده بودی بالا، چی شد آخر؟!!!!!
  • هومن IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    متاسفانه دوستان در باشگاه استقلال تصور می کنند مردم و هوادار فوتبال نمی فهمند از اول فصل زدید زیر توپ
  • محمد قُلی IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    با سلام ادب آداب دارد. توهین نکنید حُرمت نگهدارید
  • محمود IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    باسلام، بزرگی گفته است: اگر قرار باشد بایستید و به طرف هر سگی که پارس می کند سنگ پرتاب کنید، هرگز به مقصد نخواهید رسید. بگذارید نکونام، هاشمی نسب، فتح الله زاده و . . . پارسِ خودشان را بکنند.
  • جهاندار IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    داره خود شیرینی‌ می‌کنه برگرده، آخه استقلال پولدارشده، چک های از قبل خرج کرده خودش را پیش پیش نقد کنه،با با دکترررررر ما چهارتا نیاز داشتیم شما یه دونه .....
  • وحید IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    چرا همش اتهام یکی از کیفیت بازی پرسپولیس نمیگه درسته تعصب دارید ولی کمی منطق هم خوبه
  • مجتبی کریمی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    سه جز صورت مالی چیست؟ 😂😂😂😂😂😂
  • یورتچی اردبیل IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    این حاجی هم مانند مربیان استقلال با اینکه موهاش سفید شده جر زنی تعصب الکی و ندانستن عواقب حرف برای خود و جامعه را یاد نگرفته همش حرفهاش لنپی در حد بیسوادان می باشد فکر کنم مدرکی هم اگر گرفته ان را از دانشگاه اوکراین از راه دور گرفته
  • Fred US ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    سلام اول بگو اگه خدا جای حق نشسته اون ۵ میلیاردی که دو بار نقد کردی کو؟ بر نگردوندی که. از زمین های شمال چه خبر؟ از دایی آقا محمدی و اهل بیت چه خبرا؟ خدایی قربان زاده چطوری به تته پته انداخته بودت. خیلی وقاحت می خواهد بعد از اون آبروریزی بازم بیای مصاحبه. البته فامیل آقامحمدی هستی و چسبیده.
  • جعغر IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    یک فقره چک را سه بار نقد کردی رفت به حسابت بسه دیگه یا پول بیشتری می خوای
  • سلمان IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    شما هر وقت تکلیف وصول دوباره چک رو روشن کردی حرف بزن. یعنی هرکی جای تو رفته بود پی زندگیش این تیم چی داره برا تو امثال تو که تو ۷۰ سالگی هم رهاش نمیکنید خدا داند؟ #شارلاتان
  • مجید IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    واقعا جای خیلی تاسف داره یکی نیست بگه به تو چه ربطی داره برو پی زندگیت تو ی سگ باز بیشتر نیستی ماهیت تو به همه مشخصه با این حرفها نمیتونی کاری کنی چون تو خیلی دروغگوی حرفه ای هستی
  • رضا IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    بنظرم جامو به کیسه ها بدن در عوض پولشو بدن به فتح الله زاده چون پول دوست داره همونجور که چکها رو دوبار دوبار نقد میکرد البته اگر شر خر میشد درامدشم خوب بودش
  • آریا IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    ببخشید شما ؟ آلان شما کجای این بازی هستید ؟ اگر فکر کردید با پاچه خوری دوباره مدیر جاعلین تاریخ میشی سخت در اشتباهی چون هیچکس یک پیرمرد فسیل شده با مغز نخودی را نمی خواد . بعععععععله
  • محمد IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    حرف حساب جواب نداره حاجی
  • سجاد IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    از قبل هم شاهد این نوع اظهار نظرها از روی عجز رو از استقلالی ها داشتیم.این بزرگواران هیچ تاکتیکی برای تیمشون ندارند .تاکتیک حمله شون از روی ناچاری حمله به داور و پرسپولیس و ...است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی