یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
۴ |
۲
هر کس بیشتر پول بدهد بیشتر هم فحش می‌دهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ورزشگاههای ایران تقریبا همان فضایی حاکم است که در فضای مجازی و پیج‌های هواداری شاهد آن هستیم.

اعتراض بعضی از هواداران پرسپولیس در بین دو نیمه بازی با استقلال خوزستان را از دو منتظر می‌توان تحلیل کرد؛ اول اینکه زود ناامید شدن مثل زود قضاوت کردن خوب نیست و هواداران فوتبال نباید زود ناامید شوند.حتی در صورت شکست پرسپولیس هم دنیا به آخر نمی‌رسید هرچند خوردن ۳ گل از استقلال خوزستان آن هم در تهران برای شخصیت تیمی پرسپولیس خوب نیست. 

نکته دوم اینکه به هر حال هوادار حق اعتراض دارد (البته محترمانه) و چه بسا همان شعارها باعث شد پرسپولیس در اواخر مسابقه متحول شود و کامبک بزند. راستش مصاحبه امید عالیشاه که گفت: «یکسری شعارها سرداده شد که زود جمع شد» را خیلی نپسندیدیم. هوادار حق اعتراض دارد و مایی که مدام می‌گوییم پرسپولیس و استقلال متعلق به مردم هستند و مردم صاحبان واقعی آنها هستند، باید به آنها حق اعتراض هم بدهیم. البته در همان بین دو نیمه به سمت اوسمار بطری پرتاب شد که اصلاً قشنگ نبود و یک عده هم همان موقع به خانه‌هایشان رفتند اما به هر حال اعتراض حق هوادار است و در عین حال هواداران باید صبر و تحمل خود را بالا ببرند و فراموش نکنند که فوتبال برد و باخت دارد.پارسال پرسپولیس هر سه جام را گرفت اما همان پرسپولیس در آسیا و در ورزشگاه آزادی به الدحیل باخت و حذف شد. امسال هم تلاش پرسپولیس برای گرفتن استقلال در صدر ستودنی بود هرچند آبی‌ها هم با بضاعت انسانی موجود تلاش خوبی دارند و هنوز هم از قهرمانی ناامید نیستند. 

نکته پایانی اینکه هواداران واقعی و فوتبال‌فهم پرسپولیس و استقلال نباید تحت تأثیر فضای مجازی قرار بگیرند. در پیج‌های هواداری یک روز مربی تیم را به عرش می‌برند و روز دیگر متأسفانه به خانواده او توهین می‌کنند و کاملاً مشخص است که آنجا هرکس بیشتر پول بدهد، می‌تواند بیشتر هم فحش بدهد!

بیشتر بخوانید: بیمه دو نیمه بازی تاریخی پرسپولیس - استقلال خوزستان در رختکن سرخ‌ها چه گذشت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    جناب اشراقی شما ناراحتی تان از جای دیگه هست
  • بی‌غیرت فحش نیست: IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    اشتباه نوشتی برادر. باید مینوشتی هر کس بیشتر پول بگیره بیشتر فحش میخوره. درسته تماشاچی پول بلیط داده اما همین تماشاچی وقتی می‌بینه دو اشتباه مهلک بازیکن میلیاردیش (اسماعیلی‌فر) باعث خوردن دو گل مفت و بچگانه شده بیشتر بهش فحش میده. تماشاچی به بازیکن بی‌تجربه فحش نمیده چون انتظاری ازش نداره اما امان از روزی که بازیکن باتجربه‌اش کلکسیون اشتباهات بشه. اون وقته که مرده و زنده‌شو میاره جلوی چشمش. اسماعیلی‌فر بار اولش نیست که زحمات تیمو به باد داده. او یکی از پراشتباهترین بازیکنای سالهای اخیر پرسپولیس بوده و پیرهن پرسپولیس براش گشاده و تو تنش زار میزنه. گل دوم کیسه خوزستان روی دفع اشتباه این به دردنخور بود و توپو جایی دفع کرد که بازیکن حریف حاضر بود و زد تو گل. به نظرم زنده بودن این بشر از بی‌کفنیه. در ضمن کسی که میاد تو فوتبال و پول میلیاردی میگیره باید فحش‌خورش ملس باشه. هیچ بازیکنی نیست که مورد احترام همه باشه و همه دوسش داشته باشن اونم تو کشوری که دو باشگاه کاملا دشمن داره. رسانه‌ها، دولتمردان و پیشکسوتهای ابله با مصاحبه‌های غیرواقعیشون کاری کردن که قرمز و آبی دشمن هم بشن.
  • perspolis ghahreman IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    درسته ما طرفدارها پرسپولیس عزیزموندگفتیم بی غیرت بی غیرت اما از حق نگذریم😁😁😁😁نفوذ ما پرسپولیسی‌ها بین دونیمه 😋😋😋😋😅😅😅😅یه کاری با داور کردیم تا روبرتو کچله سُر خورد بدبخت😅😅😅داور اصلا اونطرف زمین بود😁😁😁گفت وای کچله کارت زرد بدم پرسپولیس شکست شو تلخ نکنه حداقل یکی دوتا گل بزنه آبروش نره🤭🤭🤭🤭اما نمی‌دونست که خوزستانی‌ها گل بخور نبودن یهو یه پنالتی مفت و مجانی گرف برامون😅😅😅😅😅قشنگ هماهنگ شده پاشو کشید بدبخت😅😅😅😅اما بازیکن لُر زرنگمون هماهنگ شده خودشو بند کرد به پای حریف زد زمین خودشو خخخ داورم زودی پنالتی گرفت حتی تو پنالتی هم دید بازیکن ما استرس داره الکی سوت زد ریلکس شه شمالی عزیزمون نفس عمیق کشید زد تو گل دیگه کار در اومد الهی دور تموم داورهای ایرانی بگردم که انقدر عاشق عشقم پرسپولیس قهرمانه به یاری خدا شیش تایی تون میکنیم دوباره و کمک داورهای فوتبال دوستمون❤️❤️❤️❤️❤️❤️😁😁😁بسوزید بی نفوذ های کیسه
    • بی‌غیرت فحش نیست: IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      درموت گلگر کارشناس داوری انگلیسی گفت پنالتی درست بوده و زانوی امیری رو زده. تازه او گفت روی اورونوف هم پنالتی شده که داور نگرفته.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی