نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
ناصر حجازی و فرزندانش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسطوره استقلال قبل از مرگ دو نکته بسیار مهم را با خبرورزشی در میان گذاشته بود.

ناصرخان حجازی اسطوره استقلال و بازیکن فراموش‌نشدنی تیم ملی فوتبال کشورمان که در میان هواداران و بزرگان پرسپولیس هم اعتبار بسیار زیادی داشت، دوم خرداد سال ۱۳۹۰ چشم از جهان فرو بست و آسمانی شد.

حجازی حدودا یک ماه قبل از مرگ حرف‌های بسیار خاصی را با خبرورزشی در میان گذاشت و به ما تاکید کرد این موارد تا زمانی که او زنده است، منتشر نشود به همین خاطر خبرورزشی امانت‌داری کرد و هفتم خرداد ۹۰ پس از برگزاری مجلس ترحیم ناصرخان دست به انتشار آن‌ها زد.

اولین نکته‌ای که برای حجازی یک آرزو محسوب می‌شد، بحث مربی‌گری آتیلا بود. ناصرخان خیلی دوست داشت پسرش وارد عرصه مربی‌گری شود و در این رابطه می‌گفت: دلم می‌خواهد روزی برسد که استقلال با مربی‌گری آتیلا به مدارج عالی دست پیدا کند و قهرمانی در آسیا را جشن بگیرد. این پسر توانایی انجام چنین کاری را دارد.

مسئله دیگری که اسطوره فقید استقلال قبل از مرگش در مورد آن صحبت می‌کرد، رفتاری بود که محمد مایلی‌کهن در مورد او انجام داد. حجازی در این رابطه می‌گفت: این روزها خیلی از محمد مایلی‌کهن خوشم آمده؛ وقتی من بیمار شدم او اصلا ریاکاری نکرد و مثل بعضی‌ها با دسته گل به ملاقاتم نیامد. صادقانه رفتار کرد و اصلا به عیادت من نیامد دقیقا به خاطر همین صداقتش از او خیلی خوشم آمده است.

مصاحبه ناصر حجازی قبل از مرگ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • سید مرتضی علم الهدی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    محمد مایلی کهن کلا آدم خوبیست.اگر همین قلعه نویی خدای نکرده مریض شود به عیادتش میرود و او را دلداری میدهد.امان از وقتی که عصبانی شود!
    • تاج آبی IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      عصبانی بشه چکار میکنه گریه میکنه یادت رفته امیر خان چطور گریه اشو در آورد
    • روحت شاد ناصر IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      ناصرخان عجب تیکه ای به مایلی انداخته ، این حرف نشان میده که مایلی رنگها براش از ارزش و شخصیت آدمها خیلی بالاترن . نگاه خودی و غیر خودی برای برخی نشان از شخصیت واقعی اوناست و فقط باند و جناح خودشون اهمیت داره در حالیکه در همین پرسپولیس آدمی مثل حسین کلانی هست که جور دیگری به قضایا نگاه میکنه
  • پرسپولیس US ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    خدا رحمتت کنه ناصر خان آتیلا مال این حرفا نیست خیلی آرزوت خیلی منطقی بود روحت شاد
  • لنگ‌ورزشی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    از قدیم گفتن خدا درو تخته رو بهم جور میکنه باشگاهی مث پیروزی اسطوره‌هاش باید مایلی‌کهن و پروین باشه
    • ایرانی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      علی دایی، مهدوی کیا، علی کریمی، کریم باقری و .... ببین هر کدوم از این اسما بزرگیشون بیشتر از باشگاه کیسه هست!
  • علی GB ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    اقای حجازی خدا رحمتت کنه ولی اتیلا هم چون فاملیش حجازی بود یه دوره ایی در استقلال بازی کرد والا تیمهای دسته سه هم عمرا از ایشان استفاده نمی کردن .
  • ناشناس IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    بهرحال آتیلا خان هم دارد سعی خودش را میکند تا آرزوی پدرش را محقق کند اما افسوس که فساد در فوتبال این اجازه را نمی‌دهد شاید هم هیچ وقت ندهد آخه چه چیزی در دولت و مجلس وووو پاک است که در ورزش هم پاک باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی