دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
۹ |
۱
پیکان - استقلال؛ در اراک به یک شرط!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال دارد دیدار پیکان و استقلال در هفته پایانی لیگ برتر در شهر اراک برگزار شود.

محل برگزاری دیدار پیکان و استقلال در هفته سی‌ام لیگ برتر حواشی زیادی را در روزهای گذشته ایجاد کرده است؛ پیکان در فصل جاری بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه پاس قوامین بدون حضور تماشاگر برگزار کرده و همین موضوع از روزهای قبل مورد اعتراض استقلالی‌ها بوده است.

استقلالی‌ها که دوست دارند در هفته پایانی لیگ برتر در حضور هواداران خود به مصاف پیکان بروند به برگزاری بازی در ورزشگاه پاس اعتراض کردند و البته این مسئله با واکنش خودروسازان نیز مواجه شده است.

در چنین شرایطی اهالی فوتبال در انتظار تصمیم سازمان لیگ و سایر مسئولان برگزاری مسابقه درباره محل برگزاری دیدار پیکان و استقلال هستند. این مسئله دیروز از جواد نکونام سرمربی استقلال هم مورد پرسش قرار گرفت که او اعلام کرد اطلاعاتی در این خصوص ندارد و مسئولان باشگاه باید پاسخ بدهند.

حالا اما بر اساس پیگیری ما احتمال دارد بازی پیکان و استقلال به شهر اراک برود؛ از سازمان لیگ شنیده می‌شود در صورتی که جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس تا هفته پایانی ادامه‌دار باشد، احتمال برگزاری بازی پیکان و استقلال در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بسیار زیاد است.

با توجه به اینکه آلومینیوم در هفته سی‌ام میهمان است و در انزلی به میدان می‌رود، امکان برگزاری دیدار پیکان و استقلال در اراک وجود دارد اما این مسئله نیازمند تایید شورای تامین استان مرکزی است.

مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فعلا تصمیمی در این باره اتخاذ نکرده‌اند؛ آنها منتظر برگزاری دیدارهای هفته بیست و نهم می‌مانند و در صورت ادامه‌دار شدن جدال قهرمانی تا هفته آخر برای محل برگزاری دیدار پیکان و استقلال تصمیم می‌گیرند.

گفتنی است پیکان تهران در فصل جاری از پرسپولیس هم در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین پذیرایی کرد.

بیشتر بخوانید: نکونام نباید خامی می‌کرد؛ استقلال دوم شود هم کار بزرگی کرده/ همه‌کاره باشگاه شهریاری است نه سرپرست موقت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • جواد شیتیل IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    جواد لالایی و تاج کار خودشون رو کردن بعد این آدم دم از شرافت و عدالت میزنه
  • مرتضی IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    ای خدا بازی استقلال وپیکان بیوفته شهر اراک استقلالم قهرمان بشه ما اراکی جشن قهرمانی استقلال رو دور هم بگیریم کیف کنیم.انشاالله که استقلال قهرمان.من قهرمانی استقلال رو به هوادارای استقلال قول میدم چون خواب دیدم استقلال قهرمان شده.
    • مسعود IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      اراک بیشتر پرسپولیسی هستن مثل خیلی شهرهای دیگه..بنظرم تو خواب همون جشن بگیری بهتره چون خوابت به واقعیت نمیرسه..منم اراک جشن پرسپولیسو میگیرم
  • حسن IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    شک نکنید استقلال قهرمانه به امید خدا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی