دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
۰ |
۰
هافبک مورد نظر فلیک به بارسلونا نمی‌آید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا مدتهاست که به دنبال جذب یاشوا کیمیش است و هانسی فلیک نیز مشتاق بود تا این هافبک را از بایرن به باشگاه جدیدش بیاورد اما مسائل مالی باشگاه کاتالانی مانع از این انتقال خواهد شد.

بارسلونا در تابستان امسال قصد تقویت خط هافبک را دارد و با وجود اینکه گیدو رودریگس به صورت رایگان از رئال بتیس می‌آید، آنها دست از تلاش برای جذب هافبکی باتجربه‌تر و سطح بالاتر برنداشته‌اند و همچنان یاشوا کیمیش از بایرن‌مونیخ هدف شماره یک آنهاست.

این بازیکن ۲۹ ساله در حال مذاکره با بایرن بر سر تمدید قرارداد است و اگر توافق حاصل نشود باشگاه او را در لیست فروش می‌گذارد. اعتقاد بر این است که کیمیش نیز مشتاق انتقال و تجربه چالش‌های جدید است و انتصاب قریب‌الوقوع هانسی فلیک در بارسلونا نیز به شایعات دامن زد. به گزارش اسپورت، کیمیش پیشنهاد بارسلونا را رد کرده و مساله مالی مهمترین دلیل رد این پیشنهاد است.

روزنامه کاتالان می‌نویسد که کیمیش سالانه ۱۹.۵ میلیون یورو (قبل از کسر مالیات) درآمد دارد و بارسلونا به دلیل محدودیت‌های مالی قادر به پرداخت این رقم نیست. آنها در تمام فصل به دنبال پر کردن جای خالی سرخیو بوسکتس بوده‌اند و به نظر می‌رسید کیمیش یکی از اهداف اصلی برای ایفای این نقش بود. اگر بارسلونا نتواند وضعیت مالی خود را بهبود ببخشد و این ستاره را بخرد، بایرن تلاش خواهد کرد تا کیمیش را راضی به ماندن در باشگاه و امضای قرارداد جدید کند.

بیشتر بخوانید: اولویت هانسی فلیک در بارسلونا؛ این هافبک را می‌خواهم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی