نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
لیگ برتر ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقابت‌های لیگ برتری هفته آینده به پایان راه می‌رسد. آن وقت خیلی‌ها باید منتظر نقدهای کامل این بازی‌ها و آنچه در کوران لیگ گذشت باشند.

شنبه هفته آینده حدود ساعت ۹ شب، چهره تیم قهرمان لیگ برتر و تیم‌هایی که این لیگ را ترک می‌کنند مشخص و پرونده لیگ ۲۳ بسته می‌شود.

لیگی که تا چند روز دیگر باید درباره خوبی‌ها و بدی‌هایش قضاوت کنیم. لیگی که همه مربیان و دست اندرکاران تیم‌هایش مورد پرسش قرار می‌گیرند؛ برخی تشویق و تعدادی نیز توبیخ می‌شوند. 

لیگی که متاسفانه از روز نخست، در میانه‌های راه و حتی در روزهای پایانی «شرافتش» لکه دار شد، داوری‌هایش زیر سوال رفت و عده ای انگ‌های زیادی به آن زدند. لیگی که بعضی‌ها زحمات همه تیم‌ها را با داد و بیداد در آن بر باد دادند و پیش از پایان کار، قهرمانی شان را تبریک گفتند و به خودشان مدال دادند!

به زودی پرونده لیگ بسته می‌شود؛ آن روز خواهیم دید که کدام مربیان چه کارنامه ای از خود بر جا گذاشتند، چه بازیکنانی را معرفی و چه پدیده‌هایی رو کردند، آنها چه چیزهایی به فوتبال ما اضافه کردند و مدیران باشگاه‌ها، چه آورده ای برای این ورزش داشتند؟!

هفته آینده، روز حساب و کتاب با فدراسیون فوتبال است. وضعیت برگزاری بازی‌ها، سلامت لیگ، پرونده فساد در فوتبال و... بی تردید باید مورد بررسی دوباره قرار بگیرد.

لیگ تمام می‌شود، تیمِ قهرمان با جام به خانه می‌رود، تیم‌های مغموم هم برای فصل آینده که به زودی از راه می‌رسد آماده می‌شوند؛ پایان لیگ اما به معنای پایان فوتبال نیست. این راه همچنان ادامه دارد اما هر آنچه به عنوان رفتار، گفتار، مدیریت، مربیگری و ... در طول برگزاری لیگ از این و آن دیده ایم در ذهنمان ثبت خواهد شد.

 این بار حافظه تاریخی ما ایرانی‌ها ضعیف نیست...

بیشتر بخوانید: بازیکن را نمی‌شناسید؟ لیست که دارید، شماره را که می‌بینید...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۸
  • ترک فیروزاباد IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    پرسپولیس عشق واقعی
    • # سکه ها را برگردانید IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      مثل همه کارهامون یه بدی میماند و یه خوبی ، بدیها از آدمهای بد سر میزند که الحمدالله در فوتبال از زمان بابا مسعود تا حالا مرتب و منظم بدون هیچ لغزشی انجام شده و از خطوط تعیین شده یک میلیمتر هم انحراف نداشتن !!! خوبیهاش که که براتون نگم چپ وراست لطمه و زخم و خنجر بوده که به ۱۵ تیم لیگ برتر بخصوص مدعیان قهرمانی زده شده تا پرسپولیس بتونه تحت هر شرایطی جام بگیره ..
    • ترک فیروزاباد IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      شماهاکه بدون باخت قهرمان لیگ کردن چرادیگه مینالی
    • ساوالان IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      دربی رفت برگشت وار شرمساری.. اگر داوری درست بود تا حالا قهرمان مشخص بود. هر بازی یک هدیه برای استقلال کنار گذاشتند..
    • نعیم IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      با قضاوت نادرست بعضی از داوران در طول فصل و پشتیبان کارشناسان از چنین حق خوریها اکنون که آخر فصل است منتج به این گردیده ، رقابت در بالای جدول فقط بین سرخابیها برای قهرمانی باشد ولی داوران وبدنبال آنان کارشناسان مورد نظر بدانند لذت واقعی فوتبال را از عموم مردم سلب کردند. داور کوپال را بگذارید کنار چرا که بویی از انصاف در وجودش نیست ولی خدا همیشه بزرگ است.
    • amir IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      پرونده فساد مال سال نوده ...همون سالی که استقلال بدون باخت اول شد
  • مملی DK ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    بخصوص حساب کتاب بعضی ها که اگر قهرمان بشوند هم همه چیز را به حساب خود می خواهند بنویسند و مدیرعامل و داوری فاسد و مافیای سرخ و پیشکسوتانی که حسادت می کنند و بازیکن‌های بی استعدادی که از روی اجبار با آنها کار می‌کرد را به هیچ می شماره. خلاصه فقط من و دارودسته خودم.
  • ! IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    پرسپولیس در مقابل شمس‌آذر فقط ۲شوت داخل چارچوب داشت اما ۳گل زد و بازی را برد! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • . IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    هماهنگی عجیب بین عناوین و اخطار و اخراج گزارش: کمتر کارت بگیرید تا قهرمان شوید! بررسی کارت زرد و قرمزهای لیگ‌های اروپایی نشان می‌دهد که کمتر بودن کارت‌ها، شانس قهرمانی تیم‌ها را هم بالا می‌برد.
  • واعظ آشتیانی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    انتظار میره که به ادعاها و اتهامات وارد شده به ارکان فدراسیون و کمیته های آن رسیدگی بشه و از مدعیان مطالبه اسناد و مدارک بشه ، قرار نیست بازنده ها همیشه پشت اتهامات داوری و ... مخفی بشن و ناکامی خودشون را توجیه کنند . فدراسیون این بار باید تن به جراحی بده و ریشه این لمپن بازی را خشک بکنه .فساد فقط شرط بندی و خرید و فروش بازیکن و داور و دست بردن در قرعه کشی نیست ، زیر سوال بردن سایر تیم‌ها برای توجیه ناکامی هم مصداق فساد است .
    • علی AT ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      شما لونگیا چرا اینقدر پررو هستین؟ چه توجیهی داری برای داوری بازی‌هاتون مقابل گل گهر، ذوب اهن، ملوان، نساجی و …. .
    • واعظ خالی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      در تائید فرمایشات شما بنظر میاد که اینکارها داره انجام میشه برکناری سهیل مهدی غلام حلقه به گوش پرسپولیس و پاره کننده قانون خودشان در لیگ !! و افشاریان رئیس کمیته سرخ داوران که به گفته خودش پرسپولیس با او دو دوره قهرمان شده و داستانهای گلهای آفساید و ....برای پرسپولیس که واقعا این تیم را بخاطر اهدای بیش از ۱۲ امتیاز زیر سوال برده در همین راستا میباشد احتمال میرود این همه امتیاز اهدایی جهت لطمه به آبروی پرسپولیس باشد !!!!!!!
    • پرویز IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      اصلا" از حرفت تعجب نکردم لنگی جان. راست میگی اینجا افشای فساد مجازات داره دست آخر هم بجای فاسد ، افشا کننده شماتت میشه.اگه اینجوری نبود یاشار سلطانی ها و وحید اشتری ها بجای خالیباف ها بازخواست نمیشدن
    • جنجال IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      خدایا،شماها چرا اینقدر کم حافظه این.خدادا افشاریان گل مساوی استقلال سه متر هوا پرید حالا شد پرسپولیسی؟واقعا سنگ قزوین بهتون میگه زکی
  • رضا AT ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    جوری نوشتین انگار هیچ اتفاقی نیفتاده!! با وجود داوری بازیهای لونگ جلوی ذوب‌آهن، گل گهر، نساجی، ملوان و … میشه از شرافت گفت؟
  • شاهرخ خان: IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    خدایی لیگ گندی داشتیم با امثال شعبون بی‌مخ هزاره سوم و مرحوم افساریان و قاضی القضات کج پالون جناب حسن‌زاده. این سه نفر به تنهایی لیگ رو به گند کشیدن امسال. کاش فیفا این سه نفرو مادام‌العمر محروم میکرد چون فوتبال ایرانو صد سال عقب بردن. شعبون بی‌مخ با مصاحبه‌هاش سر یه ملت رو درد آورد. خداداد افساریان هم که کلی امتیاز جابه‌جا کرد با شیتیلهایی که میگرفت. تنها دو هفته نبود که داوریها نرمال شد. اون حسن‌زاده دوقطبی هم که بنابر توصیه زعمای قوم سقف قراردادهای کیسه رو به رسمیت شناخت و بعد چند ماه دست دست کردن کیسه رو چنان تبرئه کرد که ابوموسی اشعری روسفید شد به خاطر قضاوتش تو صفین. احکام متناقض پرونده‌های خرد و کلان رو فاکتور میگیرم تا حوصله‌تون سر نره. البته به جز طرفهای منتفع. خدایی سال سختی بود. خود من انقد مجبور شدم تایپ کنم که دستام پینه بست طفلک از بس مجبور شد جواب اینو اون بده. خدایا نسل اینگونه افراد که سوهان روح جامعه‌اند رو مثل دایناسورها و اسرائیل جنایتکار منقرض بفرما. خدایا دشمنیها رو به دوستیها مبدل کن و بین قرمز و آبی صلح ابدالدهر برقرار فرما. درخت دشمنی بر کن که رنج بیشمار آرد.
    • محمد AT ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      لیگ رو لونگ به گند کشید که چند برابر سقف هزینه کرد و کمیته داوران رو خرید و بالای بیست امتیاز هدیه گرفت و هفته های اخر هم رفت سراغ دروازه بان حریف! اینقدر شماها خوبین چرا یه قهرمانی اسیا نمیارین؟
    • کیسه دان IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      نه شما را برا دارین قهرمانی آسیایی میارین الان چند ساله حتی از مقدماتی آسیا هم با آبروریزی وبا خوردن شیشگل از تیمهای حذف میشن شما افکارتان مثل پیر مرداهست که توپارک نشستن و دارن از دوران جوانیشون حرف میزنن آلان با خودتون چند چندین
    • محمد FR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      شما واسه بردن پلی اکریل و کشاورز ستاره زدین ما مثل پیرمردها هستیم!؟ کل ایران فهمیدن داوری‌ها و خرید باریکن حریف و هفتصد میلیارد هزینه بازیکن لونگ رو صدرنشین کرد اما شما لونگیا نفهمیدین!!!
  • مرتضی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    خوشم میاد نویسنده نا محسوس حرف خودش تو متن زده.به نظرتون کی با داد و فریاد و شلوغ‌کاری امتیاز جمع کرده و الانم که دیده بعیده قهرمان بشه خودشو قهرمان واقعی لیگ میدونه. بار کج به منزل نمیرسد
    • سعید FR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      روی توانایی های خودت حساب کنی بهتره تا اینکه بری داور بخری که توپی که دو متر از خط رد میشه رو گل نگیره و گل بازیکنی که سه متر توی افسایده رو قبول کنه
  • کرام الکاتبین QA ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    این لیگ یک خصوصیت هم داشت خراب شدن چهره آرام و اخلاقمدار حسین حسینی در جریانهای پولش را خودم می دم و این به مصدومیت زدن خودش چند دقیقه و صحبتهای بسیار بد و زشتش
  • علیرضا FR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    لونگیا چرا وقتی صحبت از بازی‌هاشون برابر نساجی و گل گهر و ذوب اهن و ملوان میشه سکوت میکنن!؟! نکنه گولسیانی توی افساید نبوده و توپ گل گهر هم از خط رد نشده 😂😂😂😂
    • واعظ آشتیانی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      کیسه چی مشنگ، شما یه نگاهی به خطاهای روزبه پشمی و اخراج نشدنش در بازی با ذوب آهن بنداز بعد درباره داوری سایر تیم‌ها حرف بزن
    • علیرضا FR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      خب بنویس سود و ضررهای استقلال رو و امتیازها هم حساب کن، سخته؟ ما با مدرک و ویدیو میگیم بالای ۲۰ امتیاز هدیه گرفتین!
    • واعظ خالی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      یکی به این واعظ بگه تو هنوز فرق گلهای زده مردود تیمت رو با نگرفتن خطا یا کرنر بازیکن استقلال نمیدونی یا خودت رو زدی به اون راه !؟ در فوتبال به گل زده و برد امتیاز میدن نه خطا و کرنر و .... حالا چه داور بگیره چه نگیره
    • .h IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      روزبه چشمی چی قابلیت اینو داره که دست و پای طرف رو بشکونه ولی اخراج نشه؟ چجوریه که کشتی میگیره با بازیکنا بعد اخراج نمیشه پشت این ماجرا چیه؟
  • ایلیار توتونچی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    این فصل که داره تمام میشه،از فدراسیون فوتبال تقاضا دارم برای فصل آینده از جواد نکونام در پست رییس کمیته داوران و روزبه چشمی به عنوان داور وسط استفاده کنه،چون این دو نفر در مصاحبه ها و در طول بازیها بارها اعلام کردن که به مسایل داوری اشراف کامل داریم.
    • مجید FR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      با این وضعیت افتضاح داوری که بالای هشت بازی رو برای لونگ دراوردن بچه دو ساله هم میتونه داور باشه! شما لونگیا یقینا یه چیزی میزنین!
  • محسن IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    اگه فدراسیون سرخابی و کمیته داوران سرخابی حسادت و دسیسه نمیکردن امسال سرورتون سپاهان با اختلاف با فوتبال تکنیکی و زیبایی که انجام می‌داد با اختلاف مثل سال اولی که قهرمان لیگ شد از هفته ها قبل بر جام بوسه میزد دیدید که کلکسیونی از بلاهای عجیب و غریب رو سر سپاهان آوردن ولی این رو بدونین عیارتون تو آسیا معلوم میشه و شیر همان شیر بود گرچه به زنجیر بود.خالاص
  • هومن US ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    کمیته داوران اعلام کرده فصل بعد ، داور وسط همه بازی های پرسپولیس افشین پیروانی است ، داور خط هم لازم نداره ، هر چی رفت سمت دروازه پرسپولیس آفساید است ، از خط دروازه هم رد شد اوت حساب می شود ، این طرف هم بازیکن پرسپولیس فقط وقتی در آفساید است که حداقل ۱۰ متر از دفاع جلوتر باشد و حتی نا بینایان هم متوجه آفساید بشوند
  • عدالت خواه IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    از قرار معلوم تکلیف لباس شخصی های تیم پیروزی تهران که در راه روهای ورزشگاه آزادی به کوپال ناظمی توهین و ناسزا گفتن، و حتی تهدید کردن به سالی بعد موکول میشه....؟!!!!✌️💰🫰💰🫰💰🫰💰
  • زیگزاگ IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    متاسفانه این ناپاکیها از دست قانون ناقص فوتبال درمیرند. حتا اون رسانه ی متهم. حتما چیزی بلکه چیزهایی هست که ضمضه ها انجام میشه.
  • حمید IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    یک حسی بهم میگه پیکان از استقلال امتیاز می گیرد
  • ناشناس IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    افرادی که باعث شدن با داوری ها لنگی ها صدر باشن . افشاریان بهاروند ( رئیس لیگ) سهیل مهدی مهدی تاج محمد مهدی نبی منصور قنبرزاده سه مورد آخر جز مقام داران فدارسیون لنگی 👍
  • اس اس IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    یه روزی بالاخره میرسه و ای لونگ هم مثل یونتوس بخاطر فساد میفرستنش دسته سه فعلا با خرید داور و دروازبان و.... به این قهرمانیهای کثیفتون حال کنید تا روز حساب دست خدا بالاتر از همه اس اینو لونگیا یبار حسش کردن (دست مهدی شیری)
  • محمدرضا قهفرخی US ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    از اینکه استقلالیم به خودم میبالم ، تزویر و ریا و انسانیت و کلاس داشتن همین انتخاب ها هستن که بهشون معنی میدن مثلا من اگر تیمم با پنالتی ببره چند هفته باهاش قهر میکنم و بهش بد میگم و کسایی هم هستن که فقط برد براشون مهمه دیگه چطور برده?! اینجا همون نقطه ی فرق داشتن و انسان بودن استقلالیهاست که گفتم
  • راحله IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    اگر داوران خیانت نکنند قرمز ها نمی توانند موفق شوند
  • ۱۰۶ IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    دلم واسه استقلالی‌ها میسوزه...😢 تفلکی ها...آخی...😭 ماتحتون داره میسوزه... 🥵 اشکال نداره، بسوزید😡....آتیش بگیرید...😡 هر چی میگید باد هوا.🤥..اصلا بترکید...🤯 با صدای 💥بلند 💥بترکید 💥 چون جشن🥳 قهرمانی💖 پرسپولیسه💖....🥳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی