نظرسنجی

نتیجه بازی سپاهان و پرسپولیس را پیش بینی کنید...
زارع و رحمان عموزاد کشتی بلد نیستند/ آنها شاگردان مکتب حسن یزدانی هستند؛ فقط زیر کتف و هل دادن به بیرون را بلدند
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهروز یاری با انتقاد از عملکرد کشتی‌گیران ایران در المپیک ۲۰۲۴، اعلام کرد که این ورزشکاران توانایی‌های خود را به حد نهایی رسانده‌اند و نیاز به بهبود در تکنیک‌ها و تاکتیک‌های کشتی دارند.

بهروز یاری به انتقاد از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس پرداخت و تصریح کرد که کشتی‌گیران ایران توانایی‌های خود را در میدان به نمایش گذاشته‌اند و نمی‌توان از آن‌ها انتظار بیش از این داشت. او به این نکته اشاره کرد که توقعات بالا و تصورات نادرست در مورد توانایی‌های کشتی‌گیران باعث شده است که انتظار یک معجزه از آن‌ها برود، در حالی که واقعیت این است که توان آن‌ها در همین حد بوده است.

یاری به ویژه از عملکرد رحمان عموزاد و امیرحسین زارع انتقاد کرد. او گفت که عموزاد در بخش‌هایی از مبارزه خود که به تاکتیک‌های حریفان مربوط می‌شود، دچار مشکلاتی شده و به ویژه در مسابقات اخیر نقاط ضعفی داشته است. به گفته یاری، عموزاد در بازی‌های آسیایی و المپیک نمرات زیادی را در خاک از دست داده و این نشان می‌دهد که شیوه مبارزه او در مقابل حریفان قوی‌تر به درستی عمل نکرده است.

در مورد امیرحسین زارع، یاری به این نکته اشاره کرد که زارع به جز تکنیک‌های خاصی مانند گرفتن زیر کتف و هل دادن به بیرون، تکنیک‌های دیگری در کشتی بلد نیست و این امر باعث شده است که در فینال‌های مهم نتواند عملکرد مطلوبی داشته باشد. او به ویژه به شکست زارع در مقابل حریفان قوی‌تر مانند «گنو پتریاشوویلی» و «طاها آکگول» اشاره کرد و گفت که زارع در این مبارزات نمرات زیادی را به سرعت از دست داده و این نشان می‌دهد که او نیاز به بهبود در تکنیک‌های خود دارد.

یاری همچنین به انتقاد از شیوه کشتی‌گیری عموزاد پرداخت و گفت که تکنیک‌های او، به ویژه در گارد گرفتن و شیوه هجوم، در هیچ کجا از جهان مورد تایید نیست و این امر باعث شده است که او در مبارزات مهم نتواند به خوبی عمل کند.

او در پایان به شیوه مبارزه حسن یزدانی اشاره کرد و گفت که زارع و عموزاد هر دو از مکتب یزدانی استفاده می‌کنند، اما این شیوه به تنهایی کافی نیست و نیاز به تنوع و بهبود در تکنیک‌ها دارد. یاری معتقد است که کشتی‌گیران باید به تکنیک‌های متنوع‌تری مسلط شوند تا بتوانند در رقابت‌های بین‌المللی موفق‌تر عمل کنند و نتیجه بهتری کسب کنند. با شیوه‌ای که حسن یزدانی ابداع کرد، ۵۰ سال کشتی به ایران بدهکار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲۴
  • Lak_boy IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    آقای یاری بااحترام به شما باید گفت که شما شمشیر رو از رو بستید، و دارید قهرمانای یک کشورو تخریب میکنید، از کی تاحالا مدال نقره ی المپیک شده شکست؟؟ خوبه شما خودتون کشتیدگیر بودید و میدونید بردن پسر همسایه هم توی کشتی مهمونیا چقد سخته!!
    • نگار UA ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      نظرات شما محترم، ولی تا حالا شنیدی نقد سازنده یعنی چی؟ به صحبتهای آقای یاری میگن؛ نقد سازنده
    • مسعود CA ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      جناب یاری فرد قابل احترام می‌باشد ولی خدمت حضرتعالی می‌رسانم هیچ منطقی حرف شما را تایید نمیکنه ، می‌دونی چرا؟؟ چون این روش زارع و عموزاد اگر اشتباه هست پس چقدر اشتباه خوبی هست که تا فینال میرن و نقره المپیک رو میگیرند، کاش همه اشتباهی کشتی بگیرن ولی تا فینال المپیک بروند.
    • محمدمرشدلو IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
      میگم ما آدما خیلی بدیم اگه عمو زاد و زارع طلا میاوردن اصلا از این حرفها نبود چون نقره گرفتن شدن مثل فلانی ما آدما خیلی بدیم
  • زارعی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    نقد سازنده بهترین هدیه است، پسندیدم دست مریزاد
    • محمد شاکری IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      دوستان عزیز نقد صحیح !!! رحمان عموزاد ۲۲ ساله تموم کشتی های المپیکش را بدون دادن امتیازی ب فینال رسوند امیرحسین زارع هم کشتی گیر سنگین وزنه دوستان ظاهراً کشتیها و زیر گیری های این جونمرد رو ندید خواهشاً افراطی و مغرضانه نظر ندید دارید در مورد بزرگترین رویداد ورزشی جهان و افتخار آفرینی های جوون هامون صحبت میکنید
  • س ح IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    بهروز یاری خودش کی بوده و چکار کرده که الان بیاد این حرفا رو به این پهلوانان غیور بزنه
  • دانیال IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    خوشم میاد هر کی سر سفره نیست میگه بقیه بد هستند.
  • AMIR IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    یزدانی عزیز و محترم، مشتی و بامعرفت است. در کششی تا حدودی قدرتمند و البته باهوش است. اما..... این قدرت رو به زیر کتف‌های حریف منتقل می‌کند تا از تشک خارج شود. اینجاست که حریف با یک حریف قوی و تکنیکی به مشکل می‌خورد. یادتون هست دورانی که خروج از تشک امتیاز نداشت مگر درحال فرار، تصور کنید ما این یزدانی رو در اون زمان میداشتیم. ضمن اینکه رقبای حسن آقا که در خاک کاملا احساس امنیت می‌کنند
    • ناشناس IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
      جناب امسال و این دو سه سالی ایشون از قبل المپیک توکیو در ژاپن مصدوم بودن کشتی های قبلشون رو حتما ببینید
  • AMIR IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    یزدانی عزیز و محترم، مشتی و بامعرفت است. در کششی تا حدودی قدرتمند و البته باهوش است. اما..... این قدرت رو به زیر کتف‌های حریف منتقل می‌کند تا از تشک خارج شود. اینجاست که حریف با یک حریف قوی و تکنیکی به مشکل می‌خورد. یادتون هست دورانی که خروج از تشک امتیاز نداشت مگر درحال فرار، تصور کنید ما این یزدانی رو در اون زمان میداشتیم. ضمن اینکه رقبای حسن آقا که در خاک کاملا احساس امنیت می‌کنند
  • ااا IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    زارع و عموزاد عالی هستند و خیلی خوب هم کشتی میگیرند
    • مازنی ریکا IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      درست گفتی دوست عزیز. آقای یاری احتمالا سه تا کشتی رحمان رو قبل از فینال ندیده و فقط فینالو دیده. آقای کاوه تو فینال اگه اجازه میداد رحمان کشتی خودشو بگیره حتما اون سامورایی رو هم مانند رقبای قبل از فینال تو سه دقیقه اول میبرد. با همون گاردی که مورد پسند آقای یاری نیست!
  • محمود IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    در کشور ما دست های آلوده زیاده شکست عموزاده به باور هیچ غیر کارشناسی هم خطور نمیکنه که در فینال بخاد 5بار فتیله پیچ بشه یک قهرمان
  • علی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    حرف یاری منطقی نیست.مگر می شود شیوه ای اشتباه باشد و به فینال المپیک رسید!؟ برداشت من نیت ایشان تخریب است
  • حسن باقری US ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    پس خودت بیا روتشک کشتی بگیر
  • رضا NL ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    دقیقاً 👌.. حسن یزدانی فقط یک روش بلد است آنهم دست زیر کتف و هل دادن . این ورزش صد فن و بدل دارد . خود حسن یزدانی بارها با فنون بدیع از حریفان قدرتمند متاسفانه به پل رفت یا ضربه شد . اینکه ورزشکار ما به حریفان راحت میخورد موهبت نیست ، قرعه آسان، گول زننده خودمان است ، کاش کشتی ها بصورت دوره ای بود و کشتی گیر با همه قدرتمندان وزن خودش کشتی میگرفت تا عیارش معلوم شود . فقر فن در کشتی مشخص است بالخصوص در کشتی آزاد
    • محمدرضا برم IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      شما از نظر من برو کشتی های حسن رو از سال 2016 ببین بعد بیا بگو
    • هادی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      اطلاعات در مورد کشتی نداری نگو این حرفو
    • سلمان IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      برادر یزدانی ۱۰ مدال المپیک و جهانی داره ، داری در مورد یکی از نوابغ کشتی و صاحب سبک صحبت میکنی .. واقعا متاسفم
  • @behzad72 IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    آقای یاری از افتخاراتت بگو که از شیو کشتی حسن انتقاد می کنی‌ حسن مصدوم بود و گرنه ۲طلا می شود بعدم زارع و عموزاد به خاطر اعتماد به نفس کاذب باختن
  • بینام IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    آقای یزدانی با همین تکنیک فعلا ده مدال گرفته شما با تکنیکهای زیادی که بلد بودی از حسن آقا کمتر مدال گرفتی !!!
  • محمد IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    مثالهای حساب شده وکارشناسی قوی احسنت پهلوان
  • @behzad72 IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    آخه شمایی که یه برنز جهانی و دوطلا اسیایی داری از شیوه حسن انتقاد می کنی همه شدن کارشناس درحد حسن نیستی راجبش اظهار نطر کنی🤣🤣🤣
    • اهورا IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      الکس فرگوسن و مورینیو و ... هم یا بازیکن نبودن یا معمولی بودند
  • اکبر IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    هجمه ها به نفرات تیم ملی خصوصا اقای دبیر بیانگر بیرون بردن مازندرانیها ازقدرت درکشتی است.
    • پرهام IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      فعلا که تمام فینالیستها مازنی بودند،اگر مربی هم مازنی بود حتما طلا میگرفتند،ولی دبیر و دوستان دور هم دارند چپاول میکنند
  • Binam IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    نمیشه که بخاطر یه باخت تهمت زد.عموزاد و زارع تو فینال اشتباه کردن وگرنه تو مراحل قبلی عالی بودن
  • حسن IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    تو که ادعای کشتی داری بفرما چند تا مدال جهانی داری ؟
    • رضا IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      واقعاً جالبه ها. ادعاهای ایشون رو اگر کسی مثل دبیر یا سوریان مطرح می کرد میگفتم حق دارن ولی کسی در حد ایشون نمی‌دونم چه فکری می کنه.
  • حسن IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    تو که ادعای تکنیک و کشتی داری بفرما چند تا مدال جهانی آوردی ؟
  • 496 IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    همین نظر رو داریم. صدای ما شدید. ممنون.
  • علی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    یه جوری انتقاد میکنه انگار ۶تا طلا جهان و المپیک داره
  • علی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    آقای یاری کسی باید در مورد قهرمان المپیک خرف بزنه که خودش یه قهرمانی جهان تو کارنامش باشه البته با کمال احترام
    • ناشناس US ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      ایشون چهار تا مدال طلای جهانی دارند البته. محض اطلاع
  • ام جی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    وجدانن بدترین کشتی گیر ایرانی حسن یزدانی هی نایب قهرمان میشه حسن دلاور
    • . IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      روشن بگو بفهمیم از چه کسی خوب و از چه کسی بد می‌گویی.
  • استاد IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    باید مربی کشتی از داغستان بیارن،پایتخت کشتی آزاد جهان.
  • باقر IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    ایشون حرف مفت زیاد میزنند
  • نوذری IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    شما که کشتی بلد بودین چند مدال جهانی والمپیک اوردین فنی حرف بزن
  • هادی نوری US ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    خدا رو شکر با مکتب حسن یزدانی چند سال میشه که توقع ما در مسابقات گرفتن چندتا مدال شده وگرنه در مکتب شما سالها چشم ما خشک میشد تا جرقه ای زده بشه ی مدالی بگیریم.واقعا چشم و ذهن باید شست
    • . IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      دقیقا.
  • ایرانی باغیرت IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    آقای یاری ببخشید باعرض معذرت،خدابی خودت چی داری از خودت که از بیرون تشک میگی لنگش کن از بیرون گفتن هنر نیست مرد آنست رو تشک هنرمندی کند که دم تمام این عزیزان زحمت کش گرم.
  • محمدی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    سلام آقای یاری این نقد نیست این تخریب ورزشکارانی است که مدال نقره المپیک را برای ایران آوردن شما برای مطرح شدن کارهای دیگری انجام بدین به خوبی یاد دارم که هیچ وقت روحیه پهلوانی در زمام ورزشی نداشین
  • محمد BD ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    آقای یاری قصد شما فقط تخریب است.شما اصلا تو دورا کشتی خودت فینال جهانی و المپیک رو درک کردی که در مورد این بزرگان نظر میدی
  • سهیل IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    کسی میتونه از نوع کشتی حسن یزدانی انتقاد کنه که حداقل نصف اون مدال داشته باشه اگه شیوه ایشون غلط بود ۱۰ مدال جهانی و المپیک نداشت واقعا بی انصافی هستش
  • رضا IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    یزدانی اعتبار کشتی ایران هستش احترام و جایگاهی که ایشون دارند بی نظیر هستش امثال تدیف، گاتسالوف ، و خیلی از بزرگان کشتی جهان و اتحادیه جهانی اعتبار ویژه ای برای یزدانی قایل هستند راستی شما چندتا مدال جهانی و المپیک دارید جناب یاری؟؟
  • وحید IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    کلا" چند سالی میشه که کشتی گیرهای ما فنی کشتی نمیگیرن به خاطر قانون مزخرف فیلا از وقتی توکشتی به هل دادن پوئن دادن کشتی از جذابیت افتاد
  • غریبه IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    آقای یاری محترم تو کشتی به نوع کشتی گرفتن جایزه نمیدن امتیاز و مدال مهم هرکی شیوه ای برای کشتی خودش اتخاص میده یاده المپیک پکن بخیر ک فقط یه برنز گرفتیم
  • غریبه IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    آقای یاری محترم تو کشتی به نوع کشتی گرفتن جایزه نمیدن امتیاز و مدال مهم هرکی شیوه ای برای کشتی خودش اتخاص میده یاده المپیک پکن بخیر ک فقط یه برنز گرفتیم
  • غریبه IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    آقای یاری محترم تو کشتی به نوع کشتی گرفتن جایزه نمیدن امتیاز و مدال مهم هرکی شیوه ای برای کشتی خودش اتخاص میده یاده المپیک پکن بخیر ک فقط یه برنز گرفتیم
  • مهدی IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    شما که مدال درست حسابی نداری، در مورد قهرمانان اجازه اظهار فضل نداری
  • پوریا IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    آقای یاری شما میخواهید به روش فراستی اسمی تو جامعه دربیارید بخاطر همین با قصد و غرض دارید نقد می‌کنید. از کی تا حالا کشتی گیری با یک مدال طلا و دو مدال نقره المپیک و کلی طلای جهانی باعث شده کشتی پنجاه سال بدهکار بمونه کاش حداقل توی تاریخ ایران دوتا مثل حسن یزدانی بود و این کشتی دویست سالم بدهکار میموند مشکلی نداشت چون توی کشتی جهان تعداد و رنگ مدال باعث بزرگی کشوری میشه . آقای یاری کشتی ایران صدسال به حسن یزدانی و دوستانش بدهکاره چون اگر این قهرمانان حقشونو از ورزش می‌گرفتن هیچ وقت دغدغه مالی نداشتن . همین یزدانی اگر برای عربستان و قطر کویت و حتی آمریکا یه نقره المپیک می‌آورد الان قصرش کنار ویلای رونالدو و غیره بود .. امثال شماها باعث میشید قهرمانان ما فراری بشن
  • بهرام US ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    درسته که کشتئ ایران به اون اندازه که باید براش هزینه نمیشه در مقابل البته فوتبال و ضمنا اخیرا خیلی بهتر شده ‌....لکن با هر شیوه ای هست این عزیران دارن مدال میگیرن انتقاد خوبه سازنده باشه نه سم پاشی و جوسازی بنظر بیاد ضمن اینکه شما از خودت بگو برادر ...کسی‌که تا کشوری رقته باشه میدونه کشتی یعنی چی چه برسه به المپیک۴۹۲
  • وحید IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    واقعا هیچی بارشون نیست فقط بیرون کردن حریف از تشک.در ضمن این المپیک در حد لیگ محلات بیشتر نبود
    • . IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      جان؟!
    • بی‌نام IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      منفی. اشتباه مثبت دادم.
  • یکدونه DE ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    واقعا کشتی گیران آزاد فقط هل دادن بلد هستن یزدانی و بقیه هم همین کار را میکردن تیلور هم راهش را بلد ۵یا ۶ بار یزدانی را برد
    • اکبری IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      آخرین مسابقه یزدانی با تیلور، یزدانی تیلور را فیتوی 4 امتیازی از بالا زد و بیرون تشک پهنش کرد. نادورها به تیلور امیتاز دادند. حسن هم که ناداوری دید، ضربه شد. تیلور با یاری ناداوران برنده شد.723
  • آسمان IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    کشتی ایران فقط هل دادن هست
  • آسمان IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    کشتی ایران فقط هل دادن هست
    • ناشناس IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      حسن نقره ای معروفه🤣🤣🤣🤣🤣
  • Ali US ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    ی اری تو با این نظر دادنت باید بری زیر گاری
  • مرتضی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    سلام با این حرف های آقای یاری یاد این مثال افتادم: کل اگر طبیب بودی سر خود دوا بکردی. آخه مرد حسابی خیلی از کشورها برای بدست آوردن مدال المپیک ورزشکار از کشورهای دیگه استخدام می کنن یادت رفت با شروع شدن مسابقات کشتی و تکواندو مردم چقدر از درخشش این عزیزان و پهلوان ها در مسابقات خوشحال شدند. سعی کنیم در نقدها کسی رو تخریب نکنیم
  • مرادپور IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    کاملادرسته کشتی ایران یه زمانی به فنون زیباش معروف بود ولی الان غیر از هول دادن و زیر کتف زدن کاری از دستشون بر نمیاد مخصوصا در اوزان سنگین تر .البته نباید از عملکرد رییس فدراسیون غافل بشیم چون کم کاری اون باعث شده کشتی گیرای ما از نقاط ضعفشون غافل بشن
    • . IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      همه کشورها همین جور کشتی می‌گیرند؛ آن وقت ما برای شادی روان جهانیان، زیبا کشتی بگیریم و آخرش آن‌ها همین جوری ما را ببرند که چی؟!
  • زری IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    این اقای محترم اگه راست میگه بره خودش مدال بگیره در سطح المپیک و جهان اونم ۱۰ تا بعد بیاد تخریب کنه
  • علی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    یاری چند تا مدال استانی داره ؟؟؟؟؟
    • کرد IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      اندازه تو
    • ناشناس IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      من آمار لیگ محلات را می‌خواهم!
  • علی IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    آقای بهروز یاری دهه ۷۰ پر افتخار ترین کشتی گیر ایران بودن، عزیزی که ایشون و نمیشناسی، لاقل یه تحقیق اینترتی بکن بعد درباره این قهرمان پیشکسوت کشتی قضاوت کن، یکم احترام بذاریم
    • Hamid IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      حرف الکی نزن این آقا چند نا مدال جهانی داره اگه راست میگی مدال هاش رو عنوان کن این آقا در حد و اندازه این نیست که در کناربا پهلوان حسن یزدانی عکس بندازه یه سلفی بگیره
    • محراب IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      این اقا یه برنزجهانی داره بقیه مدالاش درسطح اسیا بود محض اطلاع شما
    • محمدرضا US ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      چندتا مدال داره؟
    • سید جلال IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      یه مدال برنز جهانی،باقی همه آسیایی...🤔
    • . IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      المپیک آسیایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی.......................................
    • Tajkabir IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      بهتر نبود شما که راه بدست آوردن اطلاعات و بلدی خودت بجای اینکه اینجا دروغ بنویسی میرفتی و نگاه میکردی تا ببینی که بهروز یاری یکی از بی اخلاق ترین و حتی یکی از نقطه سیاه های کشتی ایران بوده کسی که همیشه فقط حرف زدن بلد بود و تا آخر کشتی خودش با اینکه با شلوغ بازی و بخاطر اینکه آقای جوادی و سوخته سرایی پشتش بودن بخاطر بچه محل بودن مسابقات زیادی هم عزام شد ولی هیچوقت فراتر از آسیا نتونست بره و همیشه تو حسرت یه فینال جهانی موندش از بعد از خداحافظی هم که تنها جاییکه مربی گری کرده بازم همون باشگاه آقای جوادی یعنی تختی کرج بوده و حتی نونهالان و هم دستش ندادن یه همچین شخصیتی چه سالی تو ده هفتاد بهترین بوده من نمیدونم اونم دهه هفتاد که تو هر وزن ۵ تا قهرمان جهان بود و امثال فلاح و برادران خادم و عباس جدیدی و اواخرش هم امثال همین دبیر روی بورس اومدن کی ایشون تو دهه هفتاد جزو بهترین ها بوده نمیدونم این بنده خدا جزو بهترین های استان تهران هم نبود هیچوقت
  • ناشناس IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    حسن یزدانی اگه کشتی بلد نیست چرا حریفانش ازاسمش هم دستپای خودشونوگم میکنن نمی‌دونم بااین حرفا می‌خوایم به چی برسیم شماها
  • افشار IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    تو را به خدا آقای یاری شما که خدا به ساریت رسید اون 2تا مدال آسیایی هم به بدبختی گرفتی نظر نده
  • من IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    شمالیها شانس اوردن حریفها همه اصولی و مردانه کشتی گرفتند و حرفه ایشان کاملا صحیح است
    • توپچی IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      خوبه حالا نود درصد افتخار آفرینی ایران تو المپیک رو شمالیها برامون کسب کردن ...حبیبی ها و موحد ها و یزدانی ها و غیره ..تو چی میگی این وسط نمی‌دونم والله
  • رضا IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    زارع بهترین سنگین وزن جهان است، رحمان از سد حریفان قدری عبور کرد،تنها حریف را دست کم گرفت، درود به قهرمانان کشتی که باعث افتخار ما در جهان شدند، کشتی آمریکا توفیقی نداشت با آن همه امکانات.و درود به قهرمان نقره ای خودمان حسن یزدانی. تکرار این مقام سخت است
  • محمد IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    اگه زیر کتف زدن به همین راحتی بود که شما میگید، همه اجراش میکردن کاکا.
    • محمدمرشدلو IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
      به نظر من بچه ها خیلی هم خوب بودن انقدر بدشون رو نگید اینا سالهاست دارن زحمت میکشن
  • علی US ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    خدای چرا انتقاد را قبول نمبکنید همون آقای یزدانی هم حقش نبود رفت آخرش هم همین شد با اینکه ما طلای صدرصد داشتیم
    • ناشناس IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      بشین بابا
  • علیرضا FI ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    آقای یاری کاش زمان شماهم مکتب حسن یزدانی رو پیش میگرفتی تاچندتا قهرمانی می آوردی همین مکتب باعث میشدتمام حریفان یزدانی نتونند فنی رو به یزدانی بزنند ایشون توی ۳دقیقه اول همه رو ۱۰هیچ میکرد لطفا نقد فنی بکن توی مسابقه هدف بردن حریف وگرفتن مدال هستش حالا میخواد طرف ازتشک بره بیرون یا خاک بشه
  • علی ستاری IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    به نظرم من درسته حسن یزدانی چندتا مدال داره ولی بهتر بود واسه المپیک چند بار پشت سر هم ازش استفاده نکنن این شیوه ما ایرانیا هیچوقت جواب نمیده چون فقط میچسبیم به یه نفر انقدر جوو میدیم جلو جلو ازش قهرمان میسازیم هر بارهم جواب نمیگیریم در حالی که کشتی گیر هایی رو داریم که خیلی بهتر از یزدانی هستن ولی تعصب و غرور زیادمون نمیزاره از اونا استفاده کنیم
    • ناشناس IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      آخه بهتر که با حرف زدن نیست. بیان حسن رو ببرن، بسم ا... برن المپیک. باختن بعد میگن ما بهتریم!
  • مجتبی IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    اینهمه نظرات مختلف رو خوندم ولی ندیدم کسی توجه کرده باشه که تمام فینالهای کشتی ازاد مثل فینال عموزاد بشدت کشتی گیر ماخسته بود و یا عمدا خستش گردن که ببازه خلاصه یکی ویا چند نفر نمیدونم فقط دارن تو تیم ایران عمداخیانت میکنن
  • ابوالفضل IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    حسن رو قبول دارم ک زیر نمیگیره. اما رحمان خیلی فنی کار میکنه.‌زارع هم ک ۱۲۵تا میگیره خودت میدونی ک چقدر زیر گرفتن تو این وزن سخته. درکل المپیک واقعا جای بزرگانه همه صد خودشونو میزارن.
  • علی کرمانشاه IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    درود بر شرفت گل گفتی آقای یاری واقعا فقط زورشون خوبه تو ای چند سال ندیدم حسن یزدانی تو خاک یه بارانداز بزنه
    • حسن IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      آقای محترم کشتی‌های یه دهه حسن یزدانی رو نگاه کن اکثر کشتی هاش سه دقیقه کارو تموم میکنه حتما تو سه دقیقه ده بار حریف هل میده بیرون
  • علیرضا سیاح زاده IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    اینگونه حرف زدن شجاعت زیاد می خواهد . آقای یاری برای ارتقاء کشتی از خودش عبور کرد .
  • سیامک IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    حالا حسن یزدانی آخ شد!!!! مجهز بودن کشتی گیر به فنون اجرایی قطعا او را کشتی گیری موفق میکنه .اینکه یه عده پیرو سبک حسن یزدانی شدن تقصیر حسن آقا نیست استاد!!!تقصیر مربیانی است که به شاگردان خود نمیتونن یاد بدن که هر بدن وهر شخصی باید سبک خاص خودکش را داشته باشه .درود بر پهلوان حسن یزدانی
  • عباس IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    حالا خوبه شما یه برنز المپیک رو هم نداری ..وگرنه خدا رو بنده نبودی ...شما خودت یه کشتی گیر درجه دو بودی..بعد تاپ ترین کشتی گیرهای دنیا رو قبول نداری
  • ژاپن IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    کشتی که با دعا ودخیل و شیر و نون گفتن باشه ،همش الکیه،حتی نفس و قدرت بدنی هم نداشتند چه برسه به فن و اجرای فن،،ژاپنی ،عموزاد رو هرچی تکنیک و فن و دفاع و...بود به سرش آورد
  • محمد IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    از روزی که حسن یزدانی اومده خیال ما از مدال توی اون وزن راحته و اونقدر انتظارات رو بالا برده که همه ازش طلا میخوان بعد این آقا داره حسن یزدانی رو میکوبه. اصلا درک نمیکنم چرا این همه تخریب
  • مصطفی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    رحمان عموزاد تا حالا به اندازه هفت پشتت مدال گرفته.ساکت شو بشین سرجات.
  • امیر IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    این نظر رو اگه یه نفر آماتور می‌داد می‌گفتیم که بنده خدا درک صحیحی از ورزش قهرمانی و مسابقات المپیک نداره آقای یاری شما که کشتی گیر بودی میدونی ده مدال جهانی و المپیک یعنی چی ، مگه اینکه انسان مغرضی باشی که ندونی حتی با آنالیز کشتی حسن یزدانی باز هم 99 درصد کشتی گیران دنیا تو وزن حسن یزدانی از مقابله با اون عاجزند
  • خلیل IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    باسلام چون آقای یاری خودش کشتی گیر بوده کاملا معلومه از سر دلسوزی و وظیفه نکات مهمی رو یادآوری کردن .کسی جای ایشون رو قرار نیست بگیر که همه به ایشون حمله ور شدید.در حالیکه با صداقت تمام فقط نظرشو گفته.همه دیدیم هم عمو زاد وهم آقای زارع با یک فن آنهم فیتیله پیچ مغلوب شدن چرا؟؟؟چرا بیشتر طلاهای کشتی ازاد ژاپنی‌ها بردن چون انتقاد پذیرند زود جلو هر انتقادی فحاشی نمیکنند.من به نوبه خودم از پهلوان یاری تشکر میکنم بهتر کشتی گیران ما در کشور خودمون انتقاد بشنوند نه در مقابل ۷میلیار جمعیت جهان
  • ناشناس IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    راست گفته بنده خدا چرا کامنت منفی‌میزارین،حسن یزادنی اصن تکنیک بلد نیس،همش بازور یا هول میده طرفو از کشتی میندازه بیرون،حقیقتو گفت،برین فیلماشو نگاه کنید،اصن تکنیک و فنو بلد نیسن همش هول میدن
  • ناشناس IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    رحمان عموزاد بسیار کشتی زیبا وتحاجمی میکیره انسان از دیدن کشتی این پهلوان مازندرانی لذت میبره نقره‌ای عموزاد برای من ایرانی از صدتا طلا قهرمان کشورهای دیگر خوش رنگتر چون مال قهرمان ماست
  • فرشاد IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    خخخخ آقای یاری بیا برو خجالت بکش یه کمی انصاف و منطق داشته باش! آقای یزدانی از۲۰۱۵ لاس و گاس تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس روی سکو بوده ب جرات میتونم بگم حتی از رشید سعدالایف هم بهتر عمل کرده شما یه کشتی گیر دیگه تو جهان نشون بده از این تاریخ تا الان همش رو سکو بوده حتی اسنایدر هم این المپیک نرفت رو سکو ولی یزدانی رفت سکو دهمین مدالش رو گرفت و تو المپیک هم۳ مداله شد
  • همت CA ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    پرچم دبیر بالا.کور شود هر آنکه نتواند دید
  • ایرانی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    کشتی ازاد سالهاست که توفیق چندانی نداشته حتی درسه المپیک قبلی نتوانسته یک مدال طلا کسل کنه برعکس کشتی فرنگی که کاملا توانایی های خودشو نشون داده....کشتی‌گیران ازادکار ایرانی تنها روش امتیازگیریشون هل دادن وقوس کردن حریفانه که عملا درکشتی مدرن امروز منسوخ شده
  • تیمور IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    هرکس می‌تونه از این پهلونا بهتر کشتی بگیر بسمه الله دوبنده بپوشه بره وسط میدون
  • سلیمان نظری IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    سلام من کشتی گیر حرفه ای نیستم ولی به شدت علاقمندم ،و اکثر مسابقات کشتی رو دیدم واقعا کشتی گیران قبلی ایران همه ،با اجرای زیبای فنون کشتی کشتی ایران رو نشان میداد ، الان فقط بدنستزی و حل دادنه که معلومه طرف از کستی چیز زیادی غیر از این مورد بلد نیست و این اصلا خوب نیست بهتر کشتی گیران ما رو فنون کشتی تمر کز کنند تا هول دادن و از تشک انداختن بیرون
  • سلیمان نظری IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    سلام من کشتی گیر حرفه ای نیستم ولی به شدت علاقمندم ،و اکثر مسابقات کشتی رو دیدم واقعا کشتی گیران قبلی ایران همه ،با اجرای زیبای فنون کشتی کشتی ایران رو نشان میداد ، الان فقط بدنستزی و حل دادنه که معلومه طرف از کستی چیز زیادی غیر از این مورد بلد نیست و این اصلا خوب نیست بهتر کشتی گیران ما رو فنون کشتی تمر کز کنند تا هول دادن و از تشک انداختن بیرون
    • . IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      پس نظر نده!
  • موسی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    حالا که مدال المپیک گرفتن از مکتب یاری کی مدال گرفته
  • موسی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    حالا که مدال المپیک گرفتن از مکتب یاری کی مدال گرفته
  • فریدون IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    دیگه نگید رحمان بیرحم بگید نقی معمولی
  • محسن IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    جفتشونم فنی ترین و بی ترس ترین کشتی گیرای دنیا هستن.مخصوصا رحمان
  • بهار IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    حرف دل مارو زدید آقای یاری، دست مریزاد.
  • داود IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    بنظرم اگه ایران میخواد تو کشتی برای آینده سرمایه گذاری کنه باید سبک کشتیگیری مثل کامران قاسم پور رو پیاده کنه وگرنه با هل دادن بجایی نمیرسیم
  • محمد IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    یاری جان من یادمه سالها ۷۴ کیلوی ایران بودی،کدوم مدال مهم در مسابقات مهم داری؟
  • محمد IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    یاری جان من یادمه سالها ۷۴ کیلوی ایران بودی،کدوم مدال مهم در مسابقات مهم داری؟
  • محمد IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    یاری جان من یادمه سالها ۷۴ کیلوی ایران بودی،کدوم مدال مهم در مسابقات مهم داری؟
  • محمد IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    یاری جان من یادمه سالها ۷۴ کیلوی ایران بودی،کدوم مدال مهم در مسابقات مهم داری؟
  • محمد IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    یاری جان من یادمه سالها ۷۴ کیلوی ایران بودی،کدوم مدال مهم در مسابقات مهم داری؟
  • محمد IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    یاری جان من یادمه سالها ۷۴ کیلوی ایران بودی،کدوم مدال مهم در مسابقات مهم داری؟
  • محمد IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    یاری جان من یادمه سالها ۷۴ کیلوی ایران بودی،کدوم مدال مهم در مسابقات مهم داری؟
  • مهدی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    برادر شما در حدی نیستی بهای راجب حسن آقا حرف بزنی شما به اندازه یک سال حسن آقا تو کل دوران مدال نگرفتی واقعا خجالت نمی‌کشی اینطوری نظر میدی خودتم نمیدونی اگه امسال مصدومیت نبود حسن آقا راحت طلا المپیک می‌گرفت هرچند نقره المپیک کم نیست .در ضمن اگه آقای دبیر نبود مازندران بیشتر مدال میگرفت این که آقای دبیر میخواد کشتی مازندران زمین بزنه آنقدر مدال میگیره اگه این بشر نبود خیلی بیشتر مدال میگرفتیم
  • م IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    در مورد امیرحسین زارع بله کاملا با شما موافقم ولی رحمان عموزاد کشتی گیر خوب و فنی هست
  • رضا مشهدی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    حسن یزدانی اسطوره تمام جهانه چی میگید شماها
  • Persian TR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    ضمن احترام به کشتی گیران عزیز مثل یزدانی و عموزاد و یاری و بقیه اعتقاد دارم که کشتی گیران حال حاضر واقعا از فقر فنون زیبای ایرانی رنج میبرن کشتی های زیبای امثال سوخته سرایی. و برادران محبی و نگاه کنید و متوجه فقر فن های ایرانی بشید امیدوارم برگردیم به اون سطح و با لذت کشتی ناب ایرانی را ببینیم.مخلص همه قهرمانان که حاشون رو چشم مردمه
  • حامد IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    حالا اگر عموزاده و رحمانی طلا می‌گرفتند همین کارشناس تمجید می‌کرد و کلی تعریف می‌کرد حال اینها نقره گرفتن تو المپیک حرف دیگه ای میزنه آقای کارشناس محترم دوره بعد هم هست مسابقات جهانی هم در پیش هست اونموقع که طلا گرفتن همین دو نفر اونموقع شخصا جوابی در حد کارشناسی تون بهتون میزنیم
  • داود IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    طرف خودش چی هست حالا قهرمانان خوب رو می کوبه@
  • اهوازی IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    به عنوان کسی که دستی بر آتش کشتی داره کاملا با حرفش موافقم اصلا و ابدا اینا در حد ایران هم نیستن چه برسه آسیا و جهان
  • سالار IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    مشکل الان کشتی ایران آقای دبیر هستند ایشان خیلی در کارهای سرمربی دخالت میکنه و یه جورایی دستوری کار میکنه مشکل بعدی سرمربی هست که خیلی راحت میزاره دیگران در کارش دخالت کنن . ما کشتی گیر کم نداریم توی کشور متاسفانه دخالت‌های بی‌جای خیلی از آدما که دارن سود کلانی از این قضیه میبرن کشتی ایران رو داره روز به روز خراب میکنه . اگه بزارن کشتی گیرهای واقعی و بحق بیان بالا در تمام اوزان کمتر از طلا نخواهیم داشت
  • مسعود IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    اقای یاری لطفا کشتی ایران رو با این حرفا تخریب نکن جور دیگه خودت رو نشون بده چون در حد یزدانی نیستی که بخوای اظهار نظر کنی یکی بیاد نقد کنه که یه سرو گردن بالاتر باشه ادم ناراحت نمیشه ولی این بندا خدا در این حد نیست بخواد از کشتی یزدانی ودیگر بروبچ کشتی بخواد صحبت کنه
  • نوید IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    خداوکیلی من قبل از آقای یاری میگفتم که حسن یزدانی کشتی های جالبی نمیگیره غالباً حریف از تشک هل میده بیرون وامتیاز میگیره
  • کماندو IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    استوره کشتی فقط تیلور کسی که بالای ۶ دقیقه توان کشتی داره
  • محمد IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    کاشکی آقای یاری اینقدر مغرضانه قهرمانان مارا نمی‌گویید جوری حرف زده انگار چندتا مدال المپیک رو سینه و چند بار سرمربی تیم ملی بوده امان از این حسادت
  • شهداد ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    درسته رحمان عموزاد سبک حسن یزدانی کشتی میگیره ولی از پس حریفش بر نمی اومد علیرضا دبیر کامل توضیح داد ولی زارع یک لحظه غفلت کرد و سبکش هم سبک حسن یزدانی نیست فقط راحت بارنداز خورد که ربطی به سبک یزدانی نداره تعجب میکنم در جایگاه کارشناس ایشون این حرف رو زده
  • میثم IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    اتفاقا من کشتی های این اقای متقد رو یادمه .ضعف در زیر گیری داشت.حالا امده از ضعف تکنیکی صحبت میکنه .کسی که رو سکو المپیک .یعنی برو توکوچه ..یه سرچ ساده تو گوگل مشخص میکنه
  • متین IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    کشتی ورزش ملی ما ایرانیان است ،حیف نیست افتاده دست چندتا بجه غرتی ،بخدا کشتی فقط کشتیهاه قدیم فیلما قدیم رو نگاه کنید ،
  • مجید IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    الان خودت کی هستی که راجع به این کشتی گیران نظر میدی..
  • علی طاهری US ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    آقای یاری مرد باد عمل داشته باشه که شما ندارین پس با قهرمانهای مازندران کل کل نکن.
  • داریوش IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    با درود الان تو کشتی گیرای آزاد کار مون بهترین کشتی گیر فقط کامران قاسم پور هستش از نظر فنی بودن
  • سلمان IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
    این حرفها نشون میده حسادت داره موج میزنه
  • م IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    اگه زیرکتف زدن وهول دادن فینالیست میشن تو چرا نتونستی اجراش کنی،،ونم المپیک ،،دوغتو بنوش
  • حیدر بابا IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    به عنوان یک عاشق کشتی ودنبال کننده پر وپا قرص کشتی .میگویم حرف اقای یاری درست است. پهلوان یزدانی کشتیگیر عالی است ‌اما سبک خوبی ندارد زارع .عموزاد فیروز پور وکسان دیگری به این سبک کشتی میگیرند که جذاب نیست.در عوض قاسم پور به سبک ایرانی کشتی میگیرد امیر محمد یزدانی امیر علی اذرپیرا. .محمد نخودی سینا خلیلی .شاکری .امیر رضا معصومی .علی خرمدل و....خواهشم از مربیای پایه اینه که زیر گیری درست واصولی را به شاگردا یاد بدن .
  • اکبر IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    ما کشتیگیر سنگین وزن واقعی نداریم....این عزیزان کشتیگیر صد کیلو هستن که با خوردن و اضافه وزن میشن صد و سی...برای همینه که در فینال اگر به یک کشتیگیر. اقعی صد و سی بخورن میبازن..اخرین کشیتی رسول خادم را یادتون هست؟ کشتیگیر صد و سی کیلو وزن طبیعیش حدود صد و چهل یا پنجاه کیلو باید باشه. نه در آزاد و ن در فرنگی کشتیگیر صد و سی واقعی نداریم و سالهاست که اینطوریم.
  • رضا IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
    به نظرمنکه چون چوخه کا ر بودم و سه سال آزاد کارکرد کشتی گیر باید از اول مهاجم باشد وبتواند انواع فنون بلدباشد ما باید از روسیه ژاپن یاد بگیرم کشتی فینال عموزاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی سپاهان و پرسپولیس را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی