۰
دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ - ۰۹:۳۳
۰ |
۰
۴
زلاتان ایبراهیموویچ که به عنوان کارشناس در فاکس اسپورت حضور دارد، بعد از بازی ایران و بلژیک گفت نیمه اول خوابش گرفته و در نیمه دوم خوابش برده است!