۲
دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ - ۰۹:۳۳
۲ |
۰
۵
زلاتان ایبراهیموویچ که به عنوان کارشناس در فاکس اسپورت حضور دارد، بعد از بازی ایران و بلژیک گفت نیمه اول خوابش گرفته و در نیمه دوم خوابش برده است!