۲
دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ - ۰۹:۳۳
۲ |
۰

ویدیو| انتقادات زلاتان از بازی ایران - بلژیک: خوابم گرفت/ این تورنمنت برای فالوور گرفتن دروازه‌بان‌هاست/ بازی چیزی برای گفتن نداشت!

زلاتان ایبراهیموویچ که به عنوان کارشناس در فاکس اسپورت حضور دارد، بعد از بازی ایران و بلژیک گفت نیمه اول خوابش گرفته و در نیمه دوم خوابش برده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

منهای ورزش

بازرگانی

آخرین خبرها