جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ - ۲۱:۵۵
۱ |
۰

۵ سال قبل در چنین روزی (۵ تیر ۱۴۰۰)

خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: با هزار میلیاردی که گرفتید چه جامی آوردید؟/ عیبی ندارد دولت پرسپولیسی است ولی چرا هیچ‌کس وزیر ورزش را مواخذه نمی‌کند؟!

خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: با هزار میلیاردی که گرفتید چه جامی آوردید؟/ عیبی ندارد دولت پرسپولیسی است ولی چرا هیچ‌کس وزیر ورزش را مواخذه نمی‌کند؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال ۵ سال قبل کادر مدیریتی این باشگاه را مورد حمله قرار داد و گفت آن‌ها با وجود هزینه ۱۰۰۰ میلیاردی موفق به کسب هیچ جامی نشده‌اند.

استقلال در ابتدای تابستان سال ۱۴۰۰ دوباره دستخوش تحولات مدیریتی شد و رفت و آمد مدیران به ساختمان خیابان سعادت‌آباد تداوم پیدا کرد! ماجرایی که علی فتح‌الله‌زاده هم به آن واکنش نشان داد.

فتح‌الله‌زاده ۵ تیر سال ۱۴۰۰ در رابطه با وضعیت استقلال حرف‌های خاصی بر زبان آورد که بدون هیچ قضاوتی نظر شما عزیزان را به چکیده آن‌ها جلب می‌کنیم:

  • رفتارهایی که از طرف وزارت ورزش طی این سال‌ها در قبال باشگاه استقلال انجام شده در تاریخ ورزش ایران بی‌نظیر است! چطور می‌شود ظرف ۷ سال، ۷۰ نفر در باشگاه استقلال پست گرفته و یا از آن برکنار شوند؟! مگر می‌شود هیچ‌کس وزیر ورزش را بابت این رفتارهایی که در مورد استقلال انجام داد مورد مواخذه قرار ندهد؟
  • اصلا عیبی ندارد که برخی افراد در بدنه دولت آقای روحانی پرسپولیسی باشند اما حق ندارند برای بالا رفتن تیم محبوب خود، استقلال را تخریب کنید.
  • آقایان مرتب می‌گویند ما در حال پرداخت بدهی‌های قبلی استقلال هستیم! این چه حرف تکراری است که مرتب در گوش هواداران استقلال می‌خوانید؟ آقایان! طی این ۱۰ سال، نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد تومان پول به داخل باشگاه استقلال آمده اما با این مبلغ گزاف، شما چند جام برای استقلال آوردید؟ اصلاً جام آورده‌اید؟ با این‌همه این پول فقط موفق به کسب یک جام حذفی شدیم که البته آن هم در دوره مدیریت آقای افتخاری حاصل شد ولی ما با ۶۰میلیارد تومان، ۱۰ جام برای استقلال کسب کردیم.
  • استقلال با تلاش فراوان توانسته دو ستاره آسیایی بگیرد ولی این‌که شما نمی‌توانید قهرمان آسیا شوید، تقصیر هواداران استقلال نیست.

بیشتر بخوانید: آقایان خیالتان راحت؛ خداحافظ استقلال/ بعضی‌ها فکر می‌کنند این باشگاه ارث پدری آن‌هاست

خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: با هزار میلیاردی که گرفتید چه جامی آوردید؟/ عیبی ندارد دولت پرسپولیسی است ولی چرا هیچ‌کس وزیر ورزش را مواخذه نمی‌کند؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

منهای ورزش

بازرگانی

آخرین خبرها