یکی از حامیان جدی ارائه فوتبال تهاجمی در کشورمان، محرم نوید کیا است. مربی جوانی که این ایده را در تیمهای تحت هدایت خود نیز انصافاً تا حد زیادی عملی میکند.
سرمربی سپاهان که سابقه همراهی با تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۰۶ را هم دارد، در آخرین مصاحبه خود از طرح پیشنهاد جدیدی به فیفا خبر داد و گفت: خیلی دلم میخواست شرایطی فراهم شود تا با فیفا ارتباط برقرار کنم و این طرح را به آنها ارائه بدهم که بابت هر پیروزی به تیم برنده مانند گذشته ۳ امتیاز بدهند و مساوی هم یک امتیاز داشته باشد اما تبصره بگذارد و بگویند نتیجه مساوی صفر- صفر یک امتیاز دارد اما تساوی با گل، برای هر کدام از دو تیم، ۲ امتیاز به ارمغان خواهد آورد! این کار در فوتبال جهان و حتی فوتبال خودمان باعث ایجاد یک تحول بزرگ خواهد شد چون تیمها به سمت گل زدن پیش میروند و مساوی بدون گل را کنار میگذارند تا بتوانند بیشتر امتیاز جمع آوری کنند.
بیشتر بخوانید: داستان ذخیرههایی که به جام جهانی رفتند؛ شانس درِ خانه آنها را میزند؟
