۰
جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ - ۱۳:۳۱
۰ |
۰
۱
علیرضا بیرانوند دروازهبان تیم ملی ایران در نشست خبری دیدار مقابل مصر گفت به صعود از مرحله گروهی جام جهانی برای اولین مرتبه فکر میکنند.