۲
جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ - ۱۵:۱۲
۲ |
۶

ویدیو| علیپور: از آقای قلعه‌نویی دور افتاده بودم

علی علیپور مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس گفت: اولین دوره حرفه‌ای که من به فوتبال معرفی شدم زیر نظر امیرخان بود که در تیم استقلال تست دادم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خروس IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    در حد تیم ملی نیستی
  • فرامرز IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    در همه این مصاحبه نامی از پرسپولیس یعنی تیمی که علیپور را مطرح کرد از زبان او شنیده نشد وقتی انسان برای چیزی ارزش قائل نیست از نظر روانشناسی حرفی از آن هم نمی زند پس در پرسپولیس نباشد بهتر است پس با توجه به این که گفت از امیر قلعه نویی دور افتاده امیدوارم به او برگردد چون راضی نیستیم کسی از عشقش دور بماند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

منهای ورزش

بازرگانی

آخرین خبرها