در همه این مصاحبه نامی از پرسپولیس یعنی تیمی که علیپور را مطرح کرد از زبان او شنیده نشد وقتی انسان برای چیزی ارزش قائل نیست از نظر روانشناسی حرفی از آن هم نمی زند پس در پرسپولیس نباشد بهتر است پس با توجه به این که گفت از امیر قلعه نویی دور افتاده امیدوارم به او برگردد چون راضی نیستیم کسی از عشقش دور بماند .