جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ - ۲۳:۱۸
۳۶ |
۶

پرسپولیس ۱ - چادرملو ۲/ شکست تلخ سرخ‌ها در پلی‌آف انتخابی آسیا

پرسپولیس ۱ - چادرملو ۲/ شکست تلخ سرخ‌ها در پلی‌آف انتخابی آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم پرسپولیس در بازی پلی آف تورنمنت سه جانبه انتخابی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دو مقابل چادرملو شکست خورد و چادرملو حریف گل گهر شد.

تیم فوتبال پرسپولیس امشب در بازی اول پلی آف تورنمنت سه جانبه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دو در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف چادرملو رفت و در پایان با نتیجه ۱-۲ تن به شکست داد تا چادرملو در بازی پایانی حریف گل گهر شود.

اوسمار ویرا برای این بازی نفرات زیر را در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان قرار داد:

امیررضا رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، حسین ابرقویی، فرزین معامله‌گری، دانیل گرا، میلاد سرلک، مارکو باکیچ، محمد عمری، یاسین سلمانی، تیوی بیفوما و امیرحسین کاظمیان.

پرسپولیس ۱ - چادرملو ۲/ شکست تلخ سرخ‌ها در فینال انتخابی آسیا

سعید اخباری برای این دیدار نفرات زیر را به میدان فرستاد:

امیرحسین آسیابان‌پور، سعید محمدی‌فرد، سید محمدرضا حسینی، سیروس صادقیان، رضا میرزایی، محمدحسین فلاح، مبین قوقچی، علیرضا صفری، محمدحسین خسروی، ایلیا نگهداری و امیررضا اسلام طلب.

پرسپولیس ۱ - چادرملو ۲/ شکست تلخ سرخ‌ها در فینال انتخابی آسیا

قضاوت این بازی را موعود بنیادی فر برعهده داشت.

پرسپولیس در نیمه نخست نمایش بهتری داشت و با گلزنی محمد امین کاظمیان در دقیقه ۲۷ روی اشتباه امیرحسین آسیابان‌پور، گلر چادرملو، سرخ‌پوشان با برتری به رختکن رفتند.

پرسپولیس ۱ - چادرملو ۲/ شکست تلخ سرخ‌ها در فینال انتخابی آسیا

در نیمه دوم هم پرسپولیس شروع خوبی داشت و روی حرکت فرزین معامله‌گری در دقیقه ۵۰ توپ در محوطه جریمه به کاظمیان رسید و او به یک ضربه دروازه چادرملو را برای بار دوم باز کرد اما با اعلام کمک داور ویدیویی خطای معامله‌گری روی مدافع چادرملو گرفته و گل پرسپولیس مردود شد. در ادامه چادرملو در دقیقه ۵۷ کنار محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. توپ ارسالی روی دروازه با ضربه سر سیروس صادقیا به گل تساوی برای چادرملو تبدیل شد. در نهایت تلاش دو تیم برای گلزنی فایده نداشت تا بازی در نیمه دوم با تساوی ۱-۱ به اتمام برسد و کار به دو نیمه وقت‌های اضافه کشیده شود.

پرسپولیس ۱ - چادرملو ۲/ شکست تلخ سرخ‌ها در فینال انتخابی آسیا

۱۵ دقیقه نخست وقت‌های اضافه با همان نتیجه تساوی یک بر یک تمام شد. 

در ۱۵ دقیقه دوم وقت‌های اضافه این چادرملو بود که توسط رضا محمودآبادی در دقیقه ۳+۱۲۰ به گل دوم رسید و برتری رسید به بازی پایانی با گل گهر رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۱۱
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • پیروزی حکومتی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    روسیاهی به ذعال موند
  • سیروس IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    بیا حتی با بازی فرمایشی و غیر قانونی هم نتونستید برید آسیا
  • نوید IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    کوتاه،گویا،معجزه حق به حقدار رسید آقایان، تامام
  • امید شاه علی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    پرسپولیس از نوجوانان چادرملو باخت و نرفت آسیا؟ خب می خواست بره
  • لنگی نباشیم IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    وای وای وای و وای تیم چرتپولیس قهرمانی تون مبارکه ایشالا همه به لنگیا بگن ماشالا😂
  • محمود US ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    بااین نتیجه حداقل امیدوارمیشیم که عدالت نیم بند درفوتبال ایران برقراربشه
  • حمید IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    سلام پیروزی چادرملو مبارک توسط دوبازیکن کرمانی همراه با کل تیم
  • شاهین IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    کل مملکت رو از بالا تا پایین بسیج کردن که کار غیرقانونی بکنن ولی آخزش اینجوری حسابی ضایع شدن
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    داور داور داور
  • فوتبالدوست IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    کاری با نتیجه این بازی نداشته باشید و تیم پیزوری را به آسیا۲ بفرستید
  • آرش IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    فدراسیون نذاشت لیگ ادامهپیدا کنه چونهم استقلال قهرمان می شد و هم پیروزی می رفت لیگ یک. همه جوره هواشون رو دارن
  • L IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    میبینم که هر کاری کردند که برید آسیا بازهم نتوانستید طوفان سرخ آسیا خخخ. ابر و باد و مه و خورشید فلک در کارند تا سوگلی را به آسیا آرند بابا مسعود کجایی
  • علی IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    می‌توان با عالیشاه،معامله گری،ابرقویی،کاظمیان،سرلک،عمری،پورعلی گنجی .گلر تیم رفیعی خداحافظی کرد.
  • رضا IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    زمین و زمان را بهم دوختند که اگه بازی برگزار نشه بی عدالتیه خودشان را برای برگزاری بازی خوار و خفیف کردن بازی نمیکردن سنگین‌تر بودن حالا بدتر خوار و خفیف شدن
  • محمد IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    توفان سرخ آسیا 🤣🤣🤣🤣
  • شنبه لیله IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    عجب باد قشقایی افتادم پیروزی برو برای جام رمضان چوب خدا صدا نداره🥰🤣🤣🤣🤣🤣
  • بهداد IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    بعنوان یه پرسپولیسی می گم خیلی خوشحالم از حذف پرسپولیس در تورنمنتی که حق پرسپولیس نبود شرکت در آن .
  • جام‌های لعنتی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    خخخخخخ چادر ملووووووو ووووو ووووو آی چادر ملووووو
  • مهدی ناظم صفاری IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    چه تیم پرسپلیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

منهای ورزش

بازرگانی

آخرین خبرها