۷
یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۳:۳۵
۷ |
۱۸

ویدیو| اظهارات عجیب میهمان صداوسیما: تبانی اتریش و الجزایر لکه ننگ جام جهانی بود/ شرم‌آورترین از این فوتبال ندیده بودم!

در ویژه برنامه جام جهانی شبکه ورزش، یکی از میهمانان کمتر شناخته شده بازی الجزایر و اتریش را تبانی قطعی دانست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۲
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرامرز IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    آغاز حرف فرشاد کرمی با این عبارت که همه چیز به زیان تیم ملی بود با ادامه حرفش که این بازی لکه ننگی بود منطقا به این معنی ست که واقعا الجزایر و اتریش به فکر صعود خودشان نبودند مثلا الجزایر دلش نمی خواست دوم بشود تا به اسپانیا در دور بعد بخورد دست های پشت پرده به آنها دستور دادند مساوی کنید تا تیم ملی ایران به مرحله بعدی راه پیدا نکند.
  • م IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    این کیه؟
  • علی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    بدبختی خودمان است که افرادی مثل طارمی همیشه در تیم هستند پنالتی رو کسی میزنه که انگیزه داشته باشه اون لحظه انرژی بیشتری داره مثل رضاییان تا زمانی که سبک افکارمون تغییرندیم همینه
  • مهدی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    طرز حرف زدنش رو ببینید مهماناشونم چاله میدونی اند
  • سیدمحمد IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    درست میگه..اینقد بی‌ناموسی تو فوتبال ندیده بودیم..الجزایر دیوث مثلا یه کشور مسلمونه..توف تو ذاتشون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

منهای ورزش

بازرگانی

آخرین خبرها