یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۸:۵۹
۱ |
۲

درخشان: با هر ۵ تیمی که دستم بوده استقلال را شکست دادم/ دربی را هم از کسی بردم که به پرسپولیس نباخته بود +ویدیو

درخشان: با هر ۵ تیمی که دستم بوده استقلال را شکست دادم/ دربی را هم از کسی بردم که به پرسپولیس نباخته بود +ویدیو

حمید درخشان ادعا می‌کند متخصص شکست دادن استقلال است؛ چه با پرسپولیس چه ۴ تیم دیگری که هدایت‌شان را بر عهده داشته بود.

حمید درخشان می‌گوید هرگز به استقلال نباخته؛ نه فقط در دربی و با پرسپولیس، که با پیکان، شهرداری تبریز، داماش گیلان و شاهین بوشهر هم آبی‌های پایتخت را شکست داده است.

مهمان من‌تومن خبرورزشی به بهروز رهبری‌فرد گفت: اگر یادت باشه اون بازی دربی که ۲-۱ بردم هم قلعه‌نویی سرمربی استقلال بود؛ امیر قلعه‌نویی که تا قبل آن به پرسپولیس نباخته بود!

این بخش از صحبت‌های درخشان را در ویدیوی زیر می‌بینید. اما اگر می‌خواهید با جزئیات بیش‌تر و کامل‌تر ببینید دقیقه ۴۶:۵۰ لینک روبه‌رو را باز کنید: ویدیوی کامل قسمت ششم| من‌تومن با حمید درخشان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید

پربحث هفته

منهای ورزش

بازرگانی

آخرین خبرها